PODMÍNKY PRONÁJMU ZASEDACÍCH MÍSTNOSTÍ

JEDNORÁZOVÉ CENY PRONÁJMU JEDNOTLIVÝCH ZASEDACÍCH MÍSTNOSTI:

 

500,-KČ/ hod (PALÁC ARCHA, U HABROVKY, AMAZON COURT, BREDOVSKÝ DVŮR, OVOCNÝ TRH)

600,- KČ /hod (DON GIOVANI, AMADEUS, SYDNEY)

Můžete nicméně využít i naší zvýhodněné nabídky v podobě zákaznické karty - více informací níže.

Zákaznická karta:

Při větším odběru hodin nabízíme Zákaznickou kartu, která je nejvýhodnějším řešením pronájemce o pronájem zasedacích místností. Platnost Zákaznické karty je jeden rok od zakoupení s možností využití na všech našich pobočkách v České i Slovenské republice. Karta je přenosná. Jak to funguje? Předplaťte si věrnostní kartu podle toho, jak velkou slevu chcete mít:

 

Zákaznická karta Don Giovanni, Amadeus, Sydney
Sleva 20% 30% 40%
Cena za 1 hodinu 480 Kč 420 Kč 360 Kč
Zákaznická karta: Archa, Habrovka, Amazon, BD, OT
Sleva 20% 30% 40%
Cena za 1 hodinu 400 Kč 350 Kč 300 Kč

 

cena karty 6.000,- Kč - sleva 20% z jednorázové ceny pronájmu

cena karty 9.000,- Kč - sleva 30% z jednorázové ceny pronájmu

cena karty 12.000,- Kč - sleva 40% z jednorázové ceny pronájmu

 

V CENĚ PRONÁJMU ZASEDACÍ MÍSTNOSTI:

 

  • základní občerstvení (káva/čaj; perlivá, neperlivá voda) pro 2 osoby, třetí a další osobě účtujeme á 50,-Kč
  • připojení na vysokorychlostní internet (WI-FI)
  • asistence s vaším pronájmem a klienty (uvedení do zasedací místnosti, zajištění občerstvení, péče během pronájmu)
  • k dispozici pro vás bloky a propisky, možnost umístění vlastních marketingových materiálů

 

DOPLŇKOVÉ SLUŽBY:

  • zapůjčení dataprojektoru, plátna a notebooku (250,-Kč/jednorázově), flipchart (200,-Kč/jednorázově)
  • využití administrativního zázemí a plně vybaveného copy centra - kopírování, tisk, skenování (ceník na recepci)
  • využití fungující recepce a služeb osobní asistentky (domluvení schůzek, vyřízení pochůzek apod.)
  • příprava nadstandardního občerstvení dle přání a požadavků klienta (catering, obědy)
  • parkování - Palác Archa, Habrovka, Amazon Court, Bredovský Dvůr (50,-Kč/hodina,350,-Kč/den)

 

Všechny uvedené ceny jsou bez DPH.

 

Využití místností mimo provozní dobu Business centra je možné po předchozí dohodě.

V tomto případě účtujeme standardní hodinovou sazbu s přirážkou 100% z jednorázové hodinové ceny.
 

PODMÍNKY ZRUŠENÍ REZERVACE:

Pokud objednatel zruší závaznou objednávku nejméně 2 pracovní dny před plánovaným začátkem podnájmu, neúčtujeme žádné storno poplatky. Pokud objednávku zruší nejpozději v pracovní den předcházející dni podnájmu, účtujeme 50% ceny pronájmu.

Pokud bude objednávka zrušena později, případně pokud objednatel poskytovatele vůbec nekontaktuje, účtujeme plnou cenu pronájmu. Zrušení objednávky může proběhnout emailem, SMS zprávou nebo telefonicky.

 

FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace