Workshop či seminář? Jak jej připravit co nejlépe?

07 / 09 / 2016 Článek Lease Manager

Workshop či seminář? Jak jej připravit co nejlépe?

Připravujete workshop či seminář? Každý z nás se již jistě účastnil školení, semináře či nějakého workshopu. A každý z nás si jistě vybaví nejeden nudný a dlouhý den na podobné akci. Připravit kvalitní a zajímavý workshop či seminář není úplně jednoduché, nicméně ne nemožné.

Připravit užitečný workshop a předat posluchačům informace správnou formou je oříšek.

Základní tipy, které vám zjednouší přípravu

SP1258200 

Cíl workshopu

Shrňte si, co je úkolem workshopu, co chcete, aby si lidé z něj odnesli. Jde jen o informace o novém výrobku nebo i nadšení tento výrobek prodávat a šířit získané informace dál, získání nových dovedností v případě školení nebo rozjezd nového projektu a stmelení pracovního týmu. Je vždy důležité mít jasnou představu co na konci workshopu nebo semináře očekáváte.

Progam

Připravte si program celého dne velmi důkladně. Není nic horšího, než když přijdete jako účastník na školení a absolutně nemáte tušení o tématech, přestávkách na občerstvení a oběd a o konci žádnou představu. Tím své posluchače otrávíte hned na začátku semináře a většina z nich bude valnou část sledovat hodiny v místnosti a při každém ukončení věty doufat, že nyní konečně přijde přestávka.

Materiály, materiály, materiály

Mít předem připravené materiály s obsahem školení je další podstatnou nutností. Pokud budete pouze prezentovat na dataprojektoru, velmi rychle vaši posluchači ztratí pozornost, kde se právě nacházíte. Proto je důležité, aby měli stejné materiály jako vy, do kterých si mohou zapisovat případné poznámky.

Občerstvení

Pokud již někoho pozvete, aby celý den strávil na vašem školení nebo workshopu, měli byste také zajistit občerstvení. Je už na vás, zda zvolíte cestu drobného občerstvení ve formě obložených chlebíčků, slaných krekrů či ovocných mís a vložíte, nebo zajistíte kompletní občerstvení včetně oběda. Nikdy by ale ve školící místnosti neměli chybět nealkoholické studené nápoje, káva, čaj.

Sydney (15)

Workshop či seminář

 

A jeden malý tip na závěr, v případě výběru místa pro workshop, seminář nebo školení. Zkuste se spojit s profesionály. Dnešní rozmanitost nabídky kancelářských a školících prostor je skutečně rozmanitá a najdete zde velký výběr pronájmu servisovaných konferenčních prostor. Servis spočívá zejména v tom, že máte k dispozici servis asistentek a recepce pro celou dobu pronájmu. Již před samotným začátkem pronájmu je pro vás konferenční místnost připravena dle vašich požadavků a to rozmístění stolů, vytištěné materiály, bloky a propisky  pro každého účastníka. Drobné občerstvení a nápoje, s možností objednání dalšího cateringu dle vašeho výběru. Součástí je též prezentační technika. Samozřejmostí je připojení na kvalitní vysokorychlostní internet a možnost umístění vlastních propagačních materiálů v prostorách recepce. Každý účastník je po sdělení jména uveden do zasedací místnosti a vy tak nemáte žádnou starost s veškerou organizací, vyjma přípravy obsahu  :)

 

Pronájem zasedacích místností

Workshop

Mám zájem o další informace

Chci rezervovat zasedací mísnost

 

 

  předchozí článek další článek  
Co dělat a nedělat během letních měsíců v kancelářích?

Co dělat a nedělat během letních měsíců v kancelářích?

19 / 06 / 2018 Článek FLEXI OFFICE

Teplé dny jsou již tady a s nimi také čas dovolených a relaxu. Produktivita je mnohdy přes letní měsíce podprůměrná a zaměstnanci jsou rozptýlenější. Nesoustředění je způsobeno kromě pěkného počasí i vidinou letní dovolené apod. Jak tedy zůstat v práci soustředěný i v létě, a přitom si užít sluníčko a teplo?

celý článek
Vyplatí se vzít si hypotéku nebo platit pronájem?

Vyplatí se vzít si hypotéku nebo platit pronájem?

05 / 06 / 2018 Článek FLEXI OFFICE

Mnoho lidí touží po vlastním bydlení. Úrokové sazby hypoték pomalu, ale jistě rostou. Je proto nájemné výhodnější, nebo byste si měli byt koupit? V článku přinášíme zhodnocení, v jakých případech je pronájem bytu výhodnější než vlastní byt a naopak.

celý článek
Kancelář v centru Prahy pro 2 jen za 12 500 Kč/měsíc

Kancelář v centru Prahy pro 2 jen za 12 500 Kč/měsíc

22 / 05 / 2018 Novinka FLEXI OFFICE

Hledáte reprezentativní prostory pro vaše podnikání a jednání? Nemáte čas řešit vybavení kanceláře? Potřebujete kompletní stabilní zázemí? Pak je tato nabídka právě pro Vás. Sjednejte si nezávaznou prohlídku.

celý článek

Přihlaste se k odběru novinek a získejte

Voucher na pronájem zasedací místnosti nebo kanceláře
na 1 hodinu zdarma

Přihlaste se k odběru novinek a získejte

Voucher na pronájem zasedací místnosti nebo kanceláře
na 1 hodinu zdarma

FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 234 723 500
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace