Výhody kanceláří v centru Prahy

02 / 10 / 2022 Článek FLEXI OFFICE

Výhody kanceláří v centru Prahy

Výhody kanceláří v centru Prahy

Business centra od FLEXI OFFICE se nachází v nejvyhledávanějších kancelářských a obchodních lokalitách. Klientům tím zaručujeme prestižní adresu, výbornou dopravní dostupnost, ale i možnost být nablízku svým zákazníkům a obchodním partnerům.

Naše reprezentativní kancelářské prostory mají možnost parkování pohodlně přímo v budově anebo v blízké vzdálenosti. Standardem prostor jsou plně vybavené a klimatizované kanceláře, otevíratelná okna, 24/7 přístup do budovy, profesionální a jazykově zdatná recepce, ostraha a vysoká úroveň zabezpečení.

Hlavní výhody kanceláří v Praze

  • prestiž a dobrá image firmy,
  • profesionální pracovní sítě,
  • veškerá infrastruktura a služby na dosah ruky – většina budov disponuje soukromým parkovištěm, ostatní perfektním napojením na městskou hromadnou dopravu.

Všechny kancelářské prostory disponují vstupní recepcí, kde je o návštěvy a hovory postaráno vyškolenými asistentkami. V lobby prostorech je pro klienty připraven denní tisk či aktuální zpravodajské centrum. Každé business centrum je vybavené reprezentativními konferenčními prostory různých velikostí s prezentační technikou.

O provoz se starají spolehlivé asistentky, které zajišťují zásobování kuchyňky či copy centra, kde krom multifunkční tiskárny najdete také velkokapacitní sešívačku či laminovací stroj.

Nestíháte a potřebujete pomoc asistentky? Naše osobní asistentky vám pomohou s organizací schůzek, komunikací s úřady, připraví potřebné dokumenty a zajistí nezbytnou běžnou administrativu. Díky této službě získáte perfektní podporu k vaší práci za nižší náklady, u nás totiž platíte pouze za čas, který asistentka věnovala vašim úkolům. 

Přenechejte starosti se zařizováním a celkovým provozem kanceláře na nás. Využijte servisované kanceláře od FLEXI OFFICE a o provoz se postaráme my.

Výhody oproti pronájmu klasických kanceláří

Mezi největší výhody patří:

  • žádné starosti se zařizováním prostor a celkovým provozem kancelářského zázemí,
  • flexibilita nájemní smlouvy,
  • vybavené společné prostory a zázemí (min. 150m2) recepce, lobby, zasedací a konferenční místnosti, kuchyňka, toalety, atd.

Můžete se soustředit pouze na svoje podnikání. Vyberte si z naší nabídky různých typů pronájmů vyhovujících vašim potřebám.

HLEDÁTE KANCELÁŘE V CENTRU PRAHY?

A ZA ROZUMNOU CENU?

  předchozí článek další článek  
Máte již registrovaného skutečného majitele? Flexi Office vám pomůže

Máte již registrovaného skutečného majitele? Flexi Office vám pomůže

26 / 09 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Od června 2021 je v platnosti novela zákona o evidenci skutečných majitelů. S registrací skutečného majitele vám může pomoci společnost Flexi Office.

celý článek
Servisované privátní kanceláře versus coworkingová centra: V čem je rozdíl?

Servisované privátní kanceláře versus coworkingová centra: V čem je rozdíl?

15 / 08 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Jaký je rozdíl mezi coworkingem a servisovanou privátní kanceláří? Porovnali jsme pro vás jednotlivé možnosti a zde vám přinášíme výsledek.

celý článek
Cenové srovnání klasických a servisovaných kanceláří

Cenové srovnání klasických a servisovaných kanceláří

18 / 07 / 2023 Článek FLEXI OFFICE

Jaký je rozdíl mezi klasickými a servisovanými kancelářemi? Z hlediska financí je pronájem servisovaných kanceláří značně výhodnější.

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace