Výhody a nevýhody HOME OFFICE

06 / 11 / 2019 Článek FLEXI OFFICE

Výhody a nevýhody HOME OFFICE

Začátky podnikání bývají většinou časově i finančně velmi nákladné. I proto řada podnikatelů volí při startu byznysu nejjednodušší cestu k vlastnímu pracovišti: domácí kancelář. Podnikání z domova má bezpochyby spoustu výhod, ale často se zapomíná na jeho nevýhody. Než se rozhodnete, zda je práce z obývacího pokoje pro vás to pravé, zvažte všechna pro i proti.

Je celá řada lidí, kteří se při začátcích podnikání rozhodnout pracovat z domova. Nicméně většina z nich, pokud se jim daří, hledá vhodnější řešení. Důvodů může být několik: reprezentativnější sídlo, málo prostoru, nábor nových zaměstnanců, nevhodné prostředí a tak dále. S čím během práce v domácí kanceláři počítat? Máme pro vás několik tipů.

Nízké náklady a žádné dojíždění

Mezi největší klady domácí kanceláře patří bezpochyby nízké náklady na provoz a vybavení. Jednoduše proto, že poplatky za svou domácnost platíte tak jako tak a místo k sezení pravděpodobně najdete také.

Investicí při začátku podnikání není málo – skládání počátečního kapitálu, zajištění provozu, investice do budoucna apod. Pokud tedy nechcete utrácet za nákup či nájem kancelářských prostor a vybavení, je pro vás práce z domova vhodným řešením. A co je další výhodou, ušetříte rovněž na cestování do práce. Nejen peníze, ale především čas.

Myslete i na prezentaci vaší společnosti před klienty a investory

Máte v plánu stýkat se s klienty a investory? Pak musíte vyřešit, v jakých prostorách tak budete činit. Domácí kancelář ve většině případů nebývá příliš reprezentativní a často působí neprofesionálně. Pokud plánujete organizovat pracovní schůzky, máte možnost využít například pronájem zařízených zasedacích místností.

Pro mnoho lidí bývá domácí kancelář také příliš pohodlná a plná rušivých vjemů. Domácí prostředí často vybízí k neustálému odbíhání a zkrátka neoplývá tou správnou pracovní atmosférou, která napomáhá k lepším výkonům. I to mějte na paměti, pokud se budete rozhodovat mezi opravdovou kanceláří a prací z domova.

Jak to ale zařídit, pokud nechcete pracovat doma a zároveň nemáte či nechcete utrácet za vlastní kancelář? Řešení je hned několik. Buď můžete využít nabídky sdílených pracovních míst nebo si pronajmout za přijatelnou cenu plně vybavenou kancelář, a to i s nadstandardním servisem a se sídlem na 1 rok zdarma.

Vyzkoušejte naše kanceláře na 1 den ZDARMA

Za to nic nedáte!

  předchozí článek další článek  
Máte již registrovaného skutečného majitele? Flexi Office vám pomůže

Máte již registrovaného skutečného majitele? Flexi Office vám pomůže

26 / 09 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Od června 2021 je v platnosti novela zákona o evidenci skutečných majitelů. S registrací skutečného majitele vám může pomoci společnost Flexi Office.

celý článek
Servisované privátní kanceláře versus coworkingová centra: V čem je rozdíl?

Servisované privátní kanceláře versus coworkingová centra: V čem je rozdíl?

15 / 08 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Jaký je rozdíl mezi coworkingem a servisovanou privátní kanceláří? Porovnali jsme pro vás jednotlivé možnosti a zde vám přinášíme výsledek.

celý článek
Cenové srovnání klasických a servisovaných kanceláří

Cenové srovnání klasických a servisovaných kanceláří

18 / 07 / 2023 Článek FLEXI OFFICE

Jaký je rozdíl mezi klasickými a servisovanými kancelářemi? Z hlediska financí je pronájem servisovaných kanceláří značně výhodnější.

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace