Vybavení kanceláře Reprezentativní plně vybavené kanceláře k nastěhování ihned

Zařizujete si novou kancelář a nevíte si rady?

Vybavení kanceláře

V business centrech FLEXI OFFICE naleznete vybavené kanceláře s veškerým servisem. Všechny naše kanceláře mají moderní nábytek, který je ergonomický a přizpůsobení pro celodenní práci. Pokud jste začínající podnikatel, hledáte nebytové prostory v Praze a nechcete jen virtuální sídlo, naše zařízené kanceláře jsou přesně pro Vás. O vybavení kanceláře se postaráme za Vás a navíc Vám zajistíme i nadstandardní služby v podobě osobní asistentky, telefonního a poštovního zázemí, registrace sídla firmy a mnohé další. Kanceláře jsou plně zařízené, takže Vám odpadají vstupní náklady a investice do vybavení. Toto vybavení kanceláří je variabilní, nábytek si zvolíte dle potřeby.

Pracovní místo se skládá z:

  • kancelářského stolu,

  • ergonomické a polohovatelné kancelářské židle,

  • kancelářský uzamykatelný kontejner na osobní věci,

  • základní kancelářské vybavení - pořadače, děrovačka, sešívačka, note papírky, propisky a tužky,

  • do kanceláře si lze libovolně navolit např.:

  • speciální nábytek - posezení pro menší neformální schůzky formou konferenčního stolku a konferenčních židlí,

  • IT vybavení - monitor, klávesnice, myš,

  • prezentační vybavení - whiteboard, nástěnky, flipchart, televize

  • dekorace - obrazy, marketingové materiály firmy (plakáty, ocenění, fotografie), logo firmy.

  • sami si vyberete své úložní prostory a skříně pro dokumenty.

Profesionální servis v ceně pronájmu kanceláře

Ve FLEXI OFFICE získáte nové pracovní místo v Praze za dostupnou cenu. S pronájmem kanceláře zároveň získáváte podporu recepce a základní administrativní zázemí v podobě kopírky, faxu a tiskárny. Dlouhodobý pronájem kanceláří od FLEXI OFFICE se navíc hodí i pro začínající podnikatele, kteří mají limitovaný finanční kapitál, neboť kanceláře FLEXI OFFICE jsou ve výsledku levnějším řešením, než pronájem klasických kanceláří, kde navíc zaplatíte za vybavení, energie, služby budovy a vlastní asistentku či Office Managera.

Největší výhody oproti pronájmu klasických kanceláří jsou:

  • žádné starosti se zařizováním prostor a celkovým provozem kancelářského zázemí,

  • flexibilita nájemní smlouvy (změna podmínek i během trvání účinnosti smlouvy)

  • vybavené společné prostory a zázemí (min. 150m2) – recepce, lobby, zasedací a konferenční místnosti, kuchyňka, toalety, atd.

Servisovaná kancelář to znamená, že se o provoz své kanceláře nemusí vůbec starat. Můžete se soustředit pouze na svůj byznys.

NAŠE LOKALITY V PRAZE

BREDOVSKÝ DVŮR, Olivova 2096/4, Praha 1

PALÁC ARCHA, Na Poříčí 1047/26, Praha 1

Ovocný trh 572/11, Praha 1

U Habrovky 247/11, Praha 4, Budějovická

AMAZON COURT, Karolinská 661/4, Praha 8

Na Výsluní 201/13, Praha 10, Strašnice

fotogalerie

  • DPK_05.jpg
  • DPK_13.jpg
  • DPK_02.jpg
  • DPK_14.jpg
  • DPK_04.jpg
  • DPK_09.jpg
  • DPK_15.jpg
  • DPK_06.jpg
  • DPK_11.jpg
  • DPK_12.jpg

Nechcete se starat o zařizování své kanceláře?

Nenašli jste, co jste hledali?

Flexi kancelář

Flexi kancelář

Virtuální kancelář

Virtuální kancelář

Hodinový pronájem kanceláře

Hodinový pronájem kanceláře

Sdílená kancelář

Sdílená kancelář

Servisovaná kancelář

Servisovaná kancelář

Přihlaste se k odběru novinek a získejte

Voucher na pronájem zasedací místnosti nebo kanceláře
na 1 hodinu zdarma

Přihlaste se k odběru novinek a získejte

Voucher na pronájem zasedací místnosti nebo kanceláře
na 1 hodinu zdarma

FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 234 723 500
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace