Volná kancelář v Paláci Archa - nastěhování od ledna 2016

16 / 12 / 2015 Novinka FLEXI OFFICE

Volná kancelář v Paláci Archa - nastěhování od ledna 2016

Rádi bychom Vás informovali o volné plně vybavené a servisované kanceláří k nastěhování od poloviny ledna 2016, a to v komplexu Paláce Archa (naproti Bílé Labuti), v ulici Na Poříčí 1047/26, Praha 1.

KANCELÁŘ 6BUsiness (58m2) = 33.500,- Kč/ měsíc

Je to vetší plně vybavená kancelář s kapacitou pro 4-7 pracovních míst. Tato kancelář je samozřejmě individuálně klimatizována, vybavena datovými rozvody (připojení na vysokorychlostní internet, telefonní linky), s neomezeným přístupem do budovy 24/7, který je zabezpečen pomocí elektrického zabezpečovacího systému. Ve společném zázemí se nachází vybavená kuchyňka, která je denně zásobována občerstvením (káva/čaj, nabídka nápojů), kopírovací centrum, lobby a také sociální zařízení, o které se stará náš personál business centra. Součástí je i recepce s reprezentativními a jazykově zdatnými osobními asistentkami, které se starají o veškerý administrativní servis a komfort Vás a Vašich klientů.

Věříme, že Vás naše aktuální nabídka zaujme, a proto neváhejte a přijďte si tyto kanceláře osobně prohlédnout do našeho business centra ještě před Vánocemi! Naše adresa je:

Palác Archa – vchod C
Na Poříčí 1047/26
110 00 Praha 1

Ušetřete na vybavení a personálních nákladech - díky konceptu servisované kanceláře.

Více informací na tel. čísle: +420 773 677 307 anebo nám napište na info@flexioffice.cz a my se vám ozveme z dalšími informacemi.

Těšíme se na setkání s Vámi!

Tým FLEXI OFFICE

  předchozí článek další článek  
Aktuální informace k situaci - pošta a povinnost roušek

Aktuální informace k situaci - pošta a povinnost roušek

19 / 03 / 2020 Novinka FLEXI OFFICE

dovolujeme si vás informovat, že Česká pošta nemá v tuto chvíli nastavené jednotné doručování zásilek. Některé pobočky nám hlásí, že doručování zatím funguje jako doposud, některé pobočky dostaly informaci, že se bude doručovat pouze obyčejná pošta. Bohužel se v této době situace i na poště mění každým dnem a my nejsme schopni vám nyní…

celý článek
Dočasná změna otevírací doby poboček

Dočasná změna otevírací doby poboček

17 / 03 / 2020 Článek FLEXI OFFICE

Vzhledem k šířícímu se viru COVID-19 si Vás dovolujeme informovat, že recepce společnosti FLEXI OFFICE musejí postoupit k dalším provizorním opatřením a to ke změně provozní doby v rámci všech našich business center.

celý článek
Aktuální informace k situaci - COVID-19

Aktuální informace k situaci - COVID-19

13 / 03 / 2020 Článek FLEXI OFFICE

v reakci na aktuální situaci s výskytem COVID-19 v evropských zemích a vyhlášení nouzového stavu v ČR Vás chceme ubezpečit, že systematicky sledujeme informace vydáváné Ministerstvem zdravotnictví ČR a Hygienickou stanicí ČR a jsme připraveni reagovat na případné požadavky zavádění provizorních opatření.

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace