Víte, které faktory ovlivňují, jak se zaměstnanci cítí v kanceláři?

07 / 02 / 2019 Článek FLEXI OFFICE

Víte, které faktory ovlivňují, jak se zaměstnanci cítí v kanceláři?

Je velmi důležité, aby se zaměstnanci na své pracovní místo a kancelář těšili. Prostředí tvoří 3 oblasti: fyzická, kulturní a technologická. Doba, kdy firmy vnímaly lidi jako stroje, je již skoro za námi. Nyní se snaží vytvářet co nejlepší zaměstnaneckou zkušenost pracovníka s danou firmou.

V dnešním článku si podrobně popíšeme první složku pracovního prostředí – fyzický prostor. Co všechno sem patří? Jak vytvořit co nejpříjemnější prostředí?

Kancelář a její fyzický prostor

Pro začínající zaměstnance je pohodlí na pracovišti silně propojeno s produktivitou. I malé krůčky k větší komfortnosti mohou mít dramatický dopad na jejich výkon. V tomto případě je nejdůležitější fyzický prostor. Zaměstnanci, kteří mají rádi své pracovní prostředí, budou více zapojeni, šťastnější a zdravější.

Fyzický prostor je ten, který můžeme vidět, cítit a dotýkat se ho. Kanceláře by měly být koncipovány tak, aby v nich byla také příjemná místa k odpočinku v podobě lobby, kavárny nebo kuchyňky. Co tedy ovlivňuje fyzický prostor pracoviště?

  • demografie
  • příležitosti na pracovišti
  • uspořádání kanceláře
  • kreativní prvky

Různé způsoby práce

Šťastný zaměstnanec potřebuje mít možnost zaměřit se na něco, spolupracovat, učit se a socializovat. Pokud jsou vaše kanceláře coworkingového typu, je třeba, abyste měli k dispozici i zasedací místnosti pro důležitá pracovní setkání, porady nebo prezentace. Také by měli mít zaměstnanci možnost být alespoň na chvíli sami, ať už v kuchyňce nebo v příjemném lobby. Mnohé potěší i kavárna nebo prostor, ve kterém mohou načerpat inspiraci.

Prostor by měl odrážet kulturu

Je zcela běžné, že kanceláře technologicky zdatných firem budou technologicky vyspělé. Dejte na svých pracovních prostorech najevo, co děláte, čím se zabýváte a na čem vám záleží.

Jak zaměstnanci pracují?

Zkuste své zaměstnance pozorovat. U pracovního stolu jsou málo produktivní a raději jdou do konferenční místnosti nebo na klidnější místo? Pokud to je možné, přizpůsobte se jim. Strategicky změňte design a vybavení kanceláří.

Fyzický prostor kanceláří berte jako software

Software neustále aktualizujete, vyvíjíte a upgradujete. Nad uspořádáním kanceláří je třeba přemýšlet stejně a nebát se experimentovat a testovat.

Hledáte prostor, kde takvé prostředí zabezpečit? Pronajíme kanceláře, které si můžete přizpůsobit svým požadavkům a zpříjemnit si tak pracovní místo. Při pronájmu našich kanceláří nebo zasedacích místností máte vždy k dispozici lobby k odpočinku, kuchyňku, ale také i služby osobních asistentek.

  předchozí článek další článek  
Máte již registrovaného skutečného majitele? Flexi Office vám pomůže

Máte již registrovaného skutečného majitele? Flexi Office vám pomůže

26 / 09 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Od června 2021 je v platnosti novela zákona o evidenci skutečných majitelů. S registrací skutečného majitele vám může pomoci společnost Flexi Office.

celý článek
Servisované privátní kanceláře versus coworkingová centra: V čem je rozdíl?

Servisované privátní kanceláře versus coworkingová centra: V čem je rozdíl?

15 / 08 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Jaký je rozdíl mezi coworkingem a servisovanou privátní kanceláří? Porovnali jsme pro vás jednotlivé možnosti a zde vám přinášíme výsledek.

celý článek
Cenové srovnání klasických a servisovaných kanceláří

Cenové srovnání klasických a servisovaných kanceláří

18 / 07 / 2023 Článek FLEXI OFFICE

Jaký je rozdíl mezi klasickými a servisovanými kancelářemi? Z hlediska financí je pronájem servisovaných kanceláří značně výhodnější.

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace