Už jste slyšeli o virtuální asistentce?

16 / 04 / 2019 Článek FLEXI OFFICE

Už jste slyšeli o virtuální asistentce?

Mít k dispozici proškolený, spolehlivý a diskrétní personál, u kterého platíte pouze za čas strávený na konkrétním úkolu? I to je dnes možné. Služby proškolených a loajálních osobních asistentek jsou řešením pro mnoho firem, které si nemohou nebo nechtějí dovolit zaměstnávat výpomoc na plný úvazek.

Bez asistentek se naprostá většina firem jednoduše neobejde. Mají na starost administrativu, plánování, komunikaci, starají se o vaše pracovní pohodlí, oběhávají úřady. Platíte jim za čas, který sami nemůžete promrhat.

Řešením je pro mnoho firem pronájem asistentky jen na dobu, kdy ji doopravdy potřebují. Ve výsledku vás vyjdou na mnohem méně peněz, než kdybyste museli zaměstnávat svou vlastní administrativní výpomoc. Osobním asistentkám platíte totiž pouze za čas, který strávily na úkolech pro vaši společnost.

Co si vlastně pod touto službou představit?

Mnoho firem v dnešní době využívá pronájem servisovaných kanceláří, aby ušetřily vlastní náklady. Je to velmi ekonomické řešení, jelikož neplatíte za vybavení a provoz, ale pouze za čas, který zde strávíte. Kromě toho může mít vaše společnost adresu na lukrativní adrese, aniž byste si na to museli brát úvěr, a využívat služeb, které jsou spjaty s pronájmem.

Mezi tyto služby patří právě i pronájem asistentky. Velkou výhodou často bývá koncept virtuální výpomoci. Stačí zvednout telefon a delegovat úkoly, aniž byste museli organizovat složité pohovory, schůzky a školení. Zde opravdu platíte jen čas, který stráví na vašem úkolu a máte zaručenou spokojenost.

Co můžete očekávat od virtuální asistentky?

  • administrativní výpomoc: od organizace vašich materiálů přes vytváření prezentací pro klienty až po zařízení vizitek
  • komunikaci s úřady, klienty i dodavateli
  • plánování schůzek, zahraničních cest
  • zajištění chodu kanceláře a péče o vaše pohodlí

Kromě toho, že vám neocenitelně pomohou s organizací a komunikací, jsou asistentky naprosto diskrétní a loajální. Samozřejmostí je znalost angličtiny a nadstandardní úroveň práce na počítači. Služba osobní asistentky, virtuální i klasické, je zkrátka ekonomicky i časově velmi výhodná.

Využijte naše šikovné asistentky!

Na každém business centru jsou vám k dispozici.

 

  předchozí článek další článek  
Jak zařídit kancelář a co u toho mít na paměti?

Jak zařídit kancelář a co u toho mít na paměti?

24 / 07 / 2019 Článek FLEXI OFFICE

Tradiční reprezentativní kancelář nebo raději originální prostory coworkingu? V dnešní době se zařízení kanceláře meze nekladou. Přečtěte si, na co je při vybavování kanceláře třeba myslet.

celý článek
Jak si zařídit živnostenské oprávnění bez zbytečných komplikací

Jak si zařídit živnostenské oprávnění bez zbytečných komplikací

11 / 07 / 2019 Článek FLEXI OFFICE

Častým strašákem při rozjezdu podnikání je proces zakládání společnosti. Začínající podnikatel se musí zorientovat v tom, co vše je potřeba udělat. Více informací přinášíme v našem článku.

celý článek
Jak na úspěšný start podnikání?

Jak na úspěšný start podnikání?

02 / 07 / 2019 Článek FLEXI OFFICE

Chcete rozjet vlastní živnost? Nejdůležitějším krokem je stanovit si podnikatelský záměr. Ten je jádrem celého podnikání a bez něj se neobejdete. Přečtěte si v našem článku, jak na to!

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace