Už jste slyšeli o virtuální asistentce?

16 / 04 / 2019 Článek FLEXI OFFICE

Už jste slyšeli o virtuální asistentce?

Mít k dispozici proškolený, spolehlivý a diskrétní personál, u kterého platíte pouze za čas strávený na konkrétním úkolu? I to je dnes možné. Služby proškolených a loajálních osobních asistentek jsou řešením pro mnoho firem, které si nemohou nebo nechtějí dovolit zaměstnávat výpomoc na plný úvazek.

Bez asistentek se naprostá většina firem jednoduše neobejde. Mají na starost administrativu, plánování, komunikaci, starají se o vaše pracovní pohodlí, oběhávají úřady. Platíte jim za čas, který sami nemůžete promrhat.

Řešením je pro mnoho firem pronájem asistentky jen na dobu, kdy ji doopravdy potřebují. Ve výsledku vás vyjdou na mnohem méně peněz, než kdybyste museli zaměstnávat svou vlastní administrativní výpomoc. Osobním asistentkám platíte totiž pouze za čas, který strávily na úkolech pro vaši společnost.

Co si vlastně pod touto službou představit?

Mnoho firem v dnešní době využívá pronájem servisovaných kanceláří, aby ušetřily vlastní náklady. Je to velmi ekonomické řešení, jelikož neplatíte za vybavení a provoz, ale pouze za čas, který zde strávíte. Kromě toho může mít vaše společnost adresu na lukrativní adrese, aniž byste si na to museli brát úvěr, a využívat služeb, které jsou spjaty s pronájmem.

Mezi tyto služby patří právě i pronájem asistentky. Velkou výhodou často bývá koncept virtuální výpomoci. Stačí zvednout telefon a delegovat úkoly, aniž byste museli organizovat složité pohovory, schůzky a školení. Zde opravdu platíte jen čas, který stráví na vašem úkolu a máte zaručenou spokojenost.

Co můžete očekávat od virtuální asistentky?

  • administrativní výpomoc: od organizace vašich materiálů přes vytváření prezentací pro klienty až po zařízení vizitek
  • komunikaci s úřady, klienty i dodavateli
  • plánování schůzek, zahraničních cest
  • zajištění chodu kanceláře a péče o vaše pohodlí

Kromě toho, že vám neocenitelně pomohou s organizací a komunikací, jsou asistentky naprosto diskrétní a loajální. Samozřejmostí je znalost angličtiny a nadstandardní úroveň práce na počítači. Služba osobní asistentky, virtuální i klasické, je zkrátka ekonomicky i časově velmi výhodná.

Využijte naše šikovné asistentky!

Na každém business centru jsou vám k dispozici.

 

  předchozí článek další článek  
Pronájem vlastní či servisované kanceláře?

Pronájem vlastní či servisované kanceláře?

17 / 06 / 2022 Článek FLEXI OFFICE

Porovnáváme pro vás jednotlivé typy kanceláří, zaměřujeme se na jejich výhody a nevýhody. Pro koho je jaký typ kanceláře nejvhodnější?

celý článek
Covid změnil kancelářský trh

Covid změnil kancelářský trh

01 / 06 / 2022 Článek FLEXI OFFICE

V článku si shrneme dopady covidu na kancelářský trh. Jaké jsou současné možnosti a trendy? Co Češi aktuální nejvíce preferují?

celý článek
Optimální velikost kanceláří

Optimální velikost kanceláří

10 / 05 / 2022 Článek FLEXI OFFICE

U FLEXI OFFICE nenabízíme miniaturní a stísněné kanceláře, ale přesně takové, aby se v nich klienti cítili komfortně. Přesvědčte se sami.

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace