Tipy pro nalezení kvalitní a cenově dostupné kanceláře

02 / 11 / 2016 Článek Lease Manager

Tipy pro nalezení kvalitní a cenově dostupné kanceláře

Najít kvalitní kancelář s nízkým rozpočtem se může zdát obtížné, takže jsme hledali způsoby, jak najít ten správný úřad za nejlepší cenu. Tyto tipy Vám mohou pomoci nalézt kvalitní a dostupnou kancelář.

Atraktivní centrum Prahy

Mimo centrum Kancelářské prostory v centru města jsou obvykle dražší vzhledem k vysoké poptávce po místě. Kancelářské prostory v centru Prahy jsou velmi vyhledávané z důvodu skvělé dopravní dostupnosti MHD ale i atraktivitě místa. Pokud budete hledat kanceláře v okrajovějších částech města, můžete ušetřit měsíční náklady na kancelář ale i například na parkovací místo. Některé pražské části nemají zcela zavedené modré parkovací zóny, můžete tak získat i možnost parkování zdarma. Pokud řešíte rozpočet, měli byste být flexibilní ve svých očekáváních na plochu. Někdy máte pocit, že potřebujete kancelář o rozměru 100m čtverečních pro 4 zaměstnance, ale pokud se porozhlédnete po kancelářských prostorách, zjistíte, že pro stejný počet osob vám bude stačit poloviční kancelář. Zejména, pokud máte v týmu obchodníky, kteří primárně tráví čas u klientů, není třeba počítat s tím, že v kanceláři bude stále plný počet osob.

divadlo_archa_pasaz

Když budete hledat v méně zajímavějších částech města, je však nutné si ověřit jaká je dopravní dostupnost místa městskou hromadnou dopravou a vozem. Potřebujete mít snadný přístup jak pro zaměstnance, tak i pro vaše obchodní partnery a dodavatele.

Servisované kanceláře

Jednou z hlavních výhod servisovaných kanceláří je, že kontrakt lze uzavřít na různě dlouhou dobu. Ačkoliv je ideální uzavřít smlouvu alespoň na 12 měsíců – to Vám zaručí nejlepší cenu. Flexibilita servisovaných kanceláří spočívá v tom, že pokud plánujete růst vaší firmy, můžete se pohodlně rozšiřovat již v konkrétním místě a není nutné při každém rozšíření týmu hledat nové kancelářské prostory. Pokud už se ale stěhujete, přečtěte si naše tipy jak stěhování společnosti zvládnout co nejefektivněji zde. 

Servisovaná kancelář Praha 1

Sdílení je také řešení


Servisovaná kancelář Prostory ideální pro Start -up[/caption] Jako dobrá strategie se může jevit i sdílení kanceláří. Pokud máte obchodní partnery nebo své známé, kteří také hledají kancelářské prostory a mají obdobné požadavky jako vy, můžete se domluvit na společném pronájmu kancelářských prostor s tím, že se o skutečné náklady podělíte. Sdílená kancelář má velkou výhodu ve rozložení nákladů a také se může stát inspirativním prostředím jak pro vás, tak pro vaše spolunájemníky. Co – working se stává stále oblíbenější volbou například u Start-upů.

 

Mít přehled je klíč

Důležité je udělat si průzkum nabídek napříč celým trhem. Tím je myšleno prověřit nabídky jak klasických kancelářských prostor, tak servisovaných kanceláří a sdílených kanceláří. Pro srovnání je dobré projít i další lokality, o kterých jste na začátku ani neuvažovali.

Doporučení obchodních partnerů

Poptejte se vašich klientů nebo obchodních partnerů na doporučení. Mohou vám sdělit, jak jsou spokojeni v současné lokalitě nebo doporučit lokalitu, ve které třeba oni sami dříve sídlili. Doporučení má výhodu v tom, že vám poskytne pohled někoho, kdo v kancelářských prostorách seděl a může Vám říct to, co z inzerátu nevyčtete.

zdroj: searchofficespace.com

 

 

Mám zájem dozvědět se více.

 

Uložit Uložit Uložit

  předchozí článek další článek  
Vracíme se k normální pracovní době

Vracíme se k normální pracovní době

30 / 04 / 2020 Novinka FLEXI OFFICE

Od 4.5.2020 na všech pobočkách opět v provozu v čase od 08:30 do 17:00.

celý článek
Aktuální informace k situaci - pošta a povinnost roušek

Aktuální informace k situaci - pošta a povinnost roušek

19 / 03 / 2020 Novinka FLEXI OFFICE

dovolujeme si vás informovat, že Česká pošta nemá v tuto chvíli nastavené jednotné doručování zásilek. Některé pobočky nám hlásí, že doručování zatím funguje jako doposud, některé pobočky dostaly informaci, že se bude doručovat pouze obyčejná pošta. Bohužel se v této době situace i na poště mění každým dnem a my nejsme schopni vám nyní…

celý článek
Dočasná změna otevírací doby poboček

Dočasná změna otevírací doby poboček

17 / 03 / 2020 Článek FLEXI OFFICE

Vzhledem k šířícímu se viru COVID-19 si Vás dovolujeme informovat, že recepce společnosti FLEXI OFFICE musejí postoupit k dalším provizorním opatřením a to ke změně provozní doby v rámci všech našich business center.

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace