Tipy pro nalezení kvalitní a cenově dostupné kanceláře

Najít kvalitní kancelář s nízkým rozpočtem se může zdát obtížné, takže jsme hledali způsoby, jak najít ten správný úřad za nejlepší cenu. Tyto tipy Vám mohou pomoci nalézt kvalitní a dostupnou kancelář.
Atraktivní centrum Prahy
Mimo centrum Kancelářské prostory v centru města jsou obvykle dražší vzhledem k vysoké poptávce po místě. Kancelářské prostory v centru Prahy jsou velmi vyhledávané z důvodu skvělé dopravní dostupnosti MHD ale i atraktivitě místa. Pokud budete hledat kanceláře v okrajovějších částech města, můžete ušetřit měsíční náklady na kancelář ale i například na parkovací místo. Některé pražské části nemají zcela zavedené modré parkovací zóny, můžete tak získat i možnost parkování zdarma. Pokud řešíte rozpočet, měli byste být flexibilní ve svých očekáváních na plochu. Někdy máte pocit, že potřebujete kancelář o rozměru 100m čtverečních pro 4 zaměstnance, ale pokud se porozhlédnete po kancelářských prostorách, zjistíte, že pro stejný počet osob vám bude stačit poloviční kancelář. Zejména, pokud máte v týmu obchodníky, kteří primárně tráví čas u klientů, není třeba počítat s tím, že v kanceláři bude stále plný počet osob.
Když budete hledat v méně zajímavějších částech města, je však nutné si ověřit jaká je dopravní dostupnost místa městskou hromadnou dopravou a vozem. Potřebujete mít snadný přístup jak pro zaměstnance, tak i pro vaše obchodní partnery a dodavatele.
Servisované kanceláře
Jednou z hlavních výhod servisovaných kanceláří je, že kontrakt lze uzavřít na různě dlouhou dobu. Ačkoliv je ideální uzavřít smlouvu alespoň na 12 měsíců – to Vám zaručí nejlepší cenu. Flexibilita servisovaných kanceláří spočívá v tom, že pokud plánujete růst vaší firmy, můžete se pohodlně rozšiřovat již v konkrétním místě a není nutné při každém rozšíření týmu hledat nové kancelářské prostory. Pokud už se ale stěhujete, přečtěte si naše tipy jak stěhování společnosti zvládnout co nejefektivněji zde.
Sdílení je také řešení
Prostory ideální pro Start -up[/caption] Jako dobrá strategie se může jevit i sdílení kanceláří. Pokud máte obchodní partnery nebo své známé, kteří také hledají kancelářské prostory a mají obdobné požadavky jako vy, můžete se domluvit na společném pronájmu kancelářských prostor s tím, že se o skutečné náklady podělíte. Sdílená kancelář má velkou výhodu ve rozložení nákladů a také se může stát inspirativním prostředím jak pro vás, tak pro vaše spolunájemníky. Co – working se stává stále oblíbenější volbou například u Start-upů.
Mít přehled je klíč
Důležité je udělat si průzkum nabídek napříč celým trhem. Tím je myšleno prověřit nabídky jak klasických kancelářských prostor, tak servisovaných kanceláří a sdílených kanceláří. Pro srovnání je dobré projít i další lokality, o kterých jste na začátku ani neuvažovali.
Doporučení obchodních partnerů
Poptejte se vašich klientů nebo obchodních partnerů na doporučení. Mohou vám sdělit, jak jsou spokojeni v současné lokalitě nebo doporučit lokalitu, ve které třeba oni sami dříve sídlili. Doporučení má výhodu v tom, že vám poskytne pohled někoho, kdo v kancelářských prostorách seděl a může Vám říct to, co z inzerátu nevyčtete.
zdroj: searchofficespace.com
Mám zájem dozvědět se více.

Máte již registrovaného skutečného majitele? Flexi Office vám pomůže
Od června 2021 je v platnosti novela zákona o evidenci skutečných majitelů. S registrací skutečného majitele vám může pomoci společnost Flexi Office.
celý článek-350x200.jpg)
Servisované privátní kanceláře versus coworkingová centra: V čem je rozdíl?
Jaký je rozdíl mezi coworkingem a servisovanou privátní kanceláří? Porovnali jsme pro vás jednotlivé možnosti a zde vám přinášíme výsledek.
celý článek-350x200.jpg)
Cenové srovnání klasických a servisovaných kanceláří
Jaký je rozdíl mezi klasickými a servisovanými kancelářemi? Z hlediska financí je pronájem servisovaných kanceláří značně výhodnější.
celý článek