Telefonní služby
Ať už chcete mít pevnou linku v kanceláři nebo naopak chcete funkční sekretariát, který hovory na Vaše telefonní číslo přijme a představí se jménem vaší společnosti, umíme to zařídit. Stejně jako elektronickou hlasovou schránku či „hlasový strom“ IVR.
Telefonní služba s recepční
500 Kč / měsíc
Tato služba zahrnuje přidělení telefonního čísla a příjem telefonních hovorů prostřednictvím operátorky, která se představuje jménem společnosti nebo dle požadavku klienta.
IVR - Komunikační strom
300 Kč / měsíc
Hlasový a komunikační strom. Po zavolání na klientovo číslo se volající dostává do menu, ve kterém si může po zadání číselné volby poslechnout požadované informace.
Automatické přesměrování
500 Kč / měsíc
Přesměrování příchozích hovorů na jiné tel. číslo (mobil, pevná linka). Klient platí měsíční poplatek + cenu přesměrovaných hovorů.
FAX s elektronickou schránkou
300 Kč / měsíc
Faxová služba zahrnuje zřízení faxové linky s elektronickou schránkou. Již nepotřebujete zastaralý faxový přístroj, vše dokážete zařídit přes email, ale zároveň budete dostupný všem, kteří fax stále používají.
Klienti FLEXI OFFICE si k svému administrativnímu zázemí k pronájmu Flexi kanceláře anebo taky virtuální kanceláře mohou zajistit také základní servis s příchozí a odchozí korespondencí. Asistentky na recepci Vám zajistí spolehlivé doručení a převzetí všech zásilek!
Poštovní služby
Příjem a úschova pošty
100 Kč / měsíc
Zahrnuje přebírání obyčejných i doporučených zásilek a jejich následnou úschovu v business centru.
Přeposílání pošty
300 Kč / měsíc
Zahrnuje přebírání a úschovu obyčejných nebo doporučených poštovních zásilek a jejich pravidelné přeposílání na klientem zvolenou adresu.
Osobní podání na poště
300 Kč / měsíc
Nemáte čas trávit nekonečné minuty ve frontě na poštovní pobočce? Nechte to na osobní asistentku FLEXI OFFICE! Každý pracovní den Vám naše asistentka vybaví Vaši potřebnou korespondenci.