Správný nábytek do kanceláře

28 / 10 / 2019 Článek FLEXI OFFICE

Správný nábytek do kanceláře

Začátky podnikání přináší i jiné starosti než jen obíhání úřadů. Musíte řešit mimo jiné reprezentativní sídlo společnosti, ale také správné pracovní prostředí. Kancelář je místo, kde většina zaměstnanců i zaměstnavatelů tráví každý pracovní den. To musíte mít při vybavování kanceláří na paměti, aby byl čas strávený prací příjemný a produktivní.

Je všeobecně známým faktem, že pracovní prostory ovlivňují naši pracovní produktivitu i výsledky. Proto je dobré výběr nábytku do kanceláře nepodcenit a nebát se do něj ze začátku investovat. Musíte myslet nejen na funkčnost a design vybavení, ale také na zdraví.

Pozor na bolavá záda i nedostatek světla

Vybrat správný nábytek je první a nejdůležitější krok. Ve většině kanceláří zaměstnanci stráví svůj pracovní čas sezením u stolu, proto nepodceňte výběr správné židle i stolu. I tím můžete předejít celé řadě neduhů, které způsobují sedavá zaměstnání.

Další nezbytností jsou úložné prostory. Ty by měly být součástí každé kanceláře, pomohou vám udržovat pořádek a uschovat věci, které by neměly být každému příchozímu na očích. Nepodceňte ani výběr doplňků. Pokojové rostliny, obrazy, správné osvětlení či záclony vytvoří příjemné pracovní prostředí.

Obzvláště co se týká osvětlení, mějte na paměti jeho funkčnost. V kanceláří budete trávit pravděpodobně celý rok, proto je potřeba obstarat takové světlo, při kterém se bude pracovat dobře v letním i zimním období. Problémy s nadbytkem slunečního světla zase můžete jednoduše vyřešit pomocí stylových závěsů.

Příliš velká investice?

Na kancelářském vybavení ale nemusíte utratit majlant. Kvalitní nábytek se dá sehnat i za přijatelnou cenu. I přes to je zařizování kanceláře pro mnoho začínajících podnikatelů příliš velkou investicí, kterou si nemohou nebo nechtějí dovolit.

I pro vás existuje snadné řešení. Není nic jednoduššího než si u nás pronajmout plně vybavenou kancelář. Tu si můžete pořídit na dlouhodobý i krátkodobý pronájem. A právě kvalitní, funkční a reprezentativní nábytek je součástí pronájmu, protože dbáme na to, abyste se u nás cítili pohodlně a zároveň vás prostory u nás inspirovali k nejlepším pracovním výkonům. Navíc, můžete využívat i nadstandardní služby, jako je například osobní asistentka, která za vás zajde na poštu, vyřídí administrativní záležitosti apod., dále vám poskytneme veškeré IT služby  a samozřejmostí je možnost

  předchozí článek další článek  
Máte již registrovaného skutečného majitele? Flexi Office vám pomůže

Máte již registrovaného skutečného majitele? Flexi Office vám pomůže

26 / 09 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Od června 2021 je v platnosti novela zákona o evidenci skutečných majitelů. S registrací skutečného majitele vám může pomoci společnost Flexi Office.

celý článek
Servisované privátní kanceláře versus coworkingová centra: V čem je rozdíl?

Servisované privátní kanceláře versus coworkingová centra: V čem je rozdíl?

15 / 08 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Jaký je rozdíl mezi coworkingem a servisovanou privátní kanceláří? Porovnali jsme pro vás jednotlivé možnosti a zde vám přinášíme výsledek.

celý článek
Cenové srovnání klasických a servisovaných kanceláří

Cenové srovnání klasických a servisovaných kanceláří

18 / 07 / 2023 Článek FLEXI OFFICE

Jaký je rozdíl mezi klasickými a servisovanými kancelářemi? Z hlediska financí je pronájem servisovaných kanceláří značně výhodnější.

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace