Služba osobní asistentky – administrativní práce a pochůzky bez námahy

09 / 02 / 2021 Článek FLEXI OFFICE

Služba osobní asistentky – administrativní práce a pochůzky bez námahy

Pokud potřebujete někoho, kdo by se vám postaral o administrativní úkoly, organizaci pracovních schůzek či denních aktivit, jste časově indisponování a nezbývá vám čas na komunikaci s úřady, jsme tu pro vás. Zajistíme vám tisk všech potřebných byznysových materiálů, oslovíme za vás nové dodavatele, zpracujeme jejich nabídky. Zařídíme překlady textů, tisk vizitek, objednáme hotely i letenky. Soustřeďte se na věci, které nikdo jiný nezvládne, a administrativu nechte na nás.

Jak osobní asistentka funguje?

Už žádná zmeškaná schůzka nebo nevyřízený e-mail. S námi máte administrativu plně pod kontrolou. Naše osobní asistentky disponují zkušenostmi s realizací jednorázových úkolů, stejně tak ale dokáží zabezpečit dlouhodobou spolupráci. Díky této službě získáte dokonalou podporu k vaší práci, která vás ve výsledku přijde mnohem levněji než vlastní asistentka. U Flexi Office totiž platíte pouze za čas, kdy se asistentka reálně věnovala vašim úkolům. 

Nezbytnou součástí poskytovaných služeb je pravidelný report, který budete od své asistentky získávat. Tak budete mít perfektní přehled o čase, který věnovala vašim úkolům.

Nejčastější povinnosti, které realizují naše osobní asistentky:

  • organizace schůzek, denních aktivit a časových plánů,
  • organizace zahraničních cest, rezervace letenek, ubytování,
  • komunikace s úřady, vyřízení různých pochůzek,
  • jazyková podpora v angličtině (překlady, telefonáty),
  • podpora při tvorbě a dokončování dokumentů (texty, prezentace, tabulky),
  • tiskové služby (zajištění výroby vizitek, tisk hlavičkových papírů, obálek) apod.

Každá naše osobní asistentka prochází řádným zaškolením.

Charakteristickými rysy našich osobních asistentek jsou:

  • naprostá loajalita, diskrétnost a mlčenlivost,
  • angličtina slovem i písmem,
  • práce s PC na nadstandardní úrovni (MS Office včetně MS Excel a MS PowerPoint),
  • velmi dobré organizační a komunikační dovednosti,
  • schopnost rychle se učit novým věcem.                   

Zefektivněte si podnikání. Spolehněte se na špičky v oboru a usnadněte si svůj vlastní byznys.

NESTÍHÁTE ADMINISTRATIVU?

Využijte osobní asistentky již dnes!

  předchozí článek další článek  
Lidé se vracejí zpět do kanceláří. Aneb konec homeofficu v ČR

Lidé se vracejí zpět do kanceláří. Aneb konec homeofficu v ČR

17 / 02 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Období homeofficu se v ČR chýlí ke konci. Jaké jsou hlavní benefity práce z kanceláře a proč se vyplatí si pronajmout takzvané servisované kanceláře?

celý článek
Jaká je optimální teplota v kancelářích?

Jaká je optimální teplota v kancelářích?

10 / 01 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Jaká je ideální teplota na pracovišti a jak s minimální teplotou zahýbalo nové opatření v době energetické krize? Dozvíte se v našem článku.

celý článek
PF 2023

PF 2023

19 / 12 / 2022 Novinka FLEXI OFFICE

PF 2023

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace