Služba osobní asistentky – administrativní práce a pochůzky bez námahy

09 / 02 / 2021 Článek FLEXI OFFICE

Služba osobní asistentky – administrativní práce a pochůzky bez námahy

Pokud potřebujete někoho, kdo by se vám postaral o administrativní úkoly, organizaci pracovních schůzek či denních aktivit, jste časově indisponování a nezbývá vám čas na komunikaci s úřady, jsme tu pro vás. Zajistíme vám tisk všech potřebných byznysových materiálů, oslovíme za vás nové dodavatele, zpracujeme jejich nabídky. Zařídíme překlady textů, tisk vizitek, objednáme hotely i letenky. Soustřeďte se na věci, které nikdo jiný nezvládne, a administrativu nechte na nás.

Jak osobní asistentka funguje?

Už žádná zmeškaná schůzka nebo nevyřízený e-mail. S námi máte administrativu plně pod kontrolou. Naše osobní asistentky disponují zkušenostmi s realizací jednorázových úkolů, stejně tak ale dokáží zabezpečit dlouhodobou spolupráci. Díky této službě získáte dokonalou podporu k vaší práci, která vás ve výsledku přijde mnohem levněji než vlastní asistentka. U Flexi Office totiž platíte pouze za čas, kdy se asistentka reálně věnovala vašim úkolům. 

Nezbytnou součástí poskytovaných služeb je pravidelný report, který budete od své asistentky získávat. Tak budete mít perfektní přehled o čase, který věnovala vašim úkolům.

Nejčastější povinnosti, které realizují naše osobní asistentky:

  • organizace schůzek, denních aktivit a časových plánů,
  • organizace zahraničních cest, rezervace letenek, ubytování,
  • komunikace s úřady, vyřízení různých pochůzek,
  • jazyková podpora v angličtině (překlady, telefonáty),
  • podpora při tvorbě a dokončování dokumentů (texty, prezentace, tabulky),
  • tiskové služby (zajištění výroby vizitek, tisk hlavičkových papírů, obálek) apod.

Každá naše osobní asistentka prochází řádným zaškolením.

Charakteristickými rysy našich osobních asistentek jsou:

  • naprostá loajalita, diskrétnost a mlčenlivost,
  • angličtina slovem i písmem,
  • práce s PC na nadstandardní úrovni (MS Office včetně MS Excel a MS PowerPoint),
  • velmi dobré organizační a komunikační dovednosti,
  • schopnost rychle se učit novým věcem.                   

Zefektivněte si podnikání. Spolehněte se na špičky v oboru a usnadněte si svůj vlastní byznys.

NESTÍHÁTE ADMINISTRATIVU?

Využijte osobní asistentky již dnes!

  předchozí článek další článek  
Pronájem vlastní či servisované kanceláře?

Pronájem vlastní či servisované kanceláře?

17 / 06 / 2022 Článek FLEXI OFFICE

Porovnáváme pro vás jednotlivé typy kanceláří, zaměřujeme se na jejich výhody a nevýhody. Pro koho je jaký typ kanceláře nejvhodnější?

celý článek
Covid změnil kancelářský trh

Covid změnil kancelářský trh

01 / 06 / 2022 Článek FLEXI OFFICE

V článku si shrneme dopady covidu na kancelářský trh. Jaké jsou současné možnosti a trendy? Co Češi aktuální nejvíce preferují?

celý článek
Optimální velikost kanceláří

Optimální velikost kanceláří

10 / 05 / 2022 Článek FLEXI OFFICE

U FLEXI OFFICE nenabízíme miniaturní a stísněné kanceláře, ale přesně takové, aby se v nich klienti cítili komfortně. Přesvědčte se sami.

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace