Služba osobní asistentky – administrativní práce a pochůzky bez námahy

09 / 02 / 2021 Článek FLEXI OFFICE

Služba osobní asistentky – administrativní práce a pochůzky bez námahy

Pokud potřebujete někoho, kdo by se vám postaral o administrativní úkoly, organizaci pracovních schůzek či denních aktivit, jste časově indisponování a nezbývá vám čas na komunikaci s úřady, jsme tu pro vás. Zajistíme vám tisk všech potřebných byznysových materiálů, oslovíme za vás nové dodavatele, zpracujeme jejich nabídky. Zařídíme překlady textů, tisk vizitek, objednáme hotely i letenky. Soustřeďte se na věci, které nikdo jiný nezvládne, a administrativu nechte na nás.

Jak osobní asistentka funguje?

Už žádná zmeškaná schůzka nebo nevyřízený e-mail. S námi máte administrativu plně pod kontrolou. Naše osobní asistentky disponují zkušenostmi s realizací jednorázových úkolů, stejně tak ale dokáží zabezpečit dlouhodobou spolupráci. Díky této službě získáte dokonalou podporu k vaší práci, která vás ve výsledku přijde mnohem levněji než vlastní asistentka. U Flexi Office totiž platíte pouze za čas, kdy se asistentka reálně věnovala vašim úkolům. 

Nezbytnou součástí poskytovaných služeb je pravidelný report, který budete od své asistentky získávat. Tak budete mít perfektní přehled o čase, který věnovala vašim úkolům.

Nejčastější povinnosti, které realizují naše osobní asistentky:

  • organizace schůzek, denních aktivit a časových plánů,
  • organizace zahraničních cest, rezervace letenek, ubytování,
  • komunikace s úřady, vyřízení různých pochůzek,
  • jazyková podpora v angličtině (překlady, telefonáty),
  • podpora při tvorbě a dokončování dokumentů (texty, prezentace, tabulky),
  • tiskové služby (zajištění výroby vizitek, tisk hlavičkových papírů, obálek) apod.

Každá naše osobní asistentka prochází řádným zaškolením.

Charakteristickými rysy našich osobních asistentek jsou:

  • naprostá loajalita, diskrétnost a mlčenlivost,
  • angličtina slovem i písmem,
  • práce s PC na nadstandardní úrovni (MS Office včetně MS Excel a MS PowerPoint),
  • velmi dobré organizační a komunikační dovednosti,
  • schopnost rychle se učit novým věcem.                   

Zefektivněte si podnikání. Spolehněte se na špičky v oboru a usnadněte si svůj vlastní byznys.

NESTÍHÁTE ADMINISTRATIVU?

Využijte osobní asistentky již dnes!

  předchozí článek další článek  
PF 2024

PF 2024

22 / 12 / 2023 Článek FLEXI OFFICE

Děkujeme Vám za důvěru a přízeň v roce 2023 a do nového roku 2024 přejeme hodně osobních i pracovních úspěchů.

celý článek
Vánoční provozní doba recepcí v Praze

Vánoční provozní doba recepcí v Praze

05 / 12 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Vánoční provozní doba recepcí v Praze

celý článek
Máte již registrovaného skutečného majitele? Flexi Office vám pomůže

Máte již registrovaného skutečného majitele? Flexi Office vám pomůže

26 / 09 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Od června 2021 je v platnosti novela zákona o evidenci skutečných majitelů. S registrací skutečného majitele vám může pomoci společnost Flexi Office.

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
books on zlibrary
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace