Sídlo společnosti s využitím servisované kanceláře? Umíme!

06 / 08 / 2021 Novinka FLEXI OFFICE

Sídlo společnosti s využitím servisované kanceláře? Umíme!

Pro mnoho začínajících podnikatelů může být vlastní kancelář na full-time pronájem zbytečná a často i finančně neúnosná. FLEXI OFFICE nabízí možnost umístění sídla firmy na prestižní adrese a k tomu plně vybavené pracovní místo ve sdílené kanceláři, kterou můžete využívat dle potřeby.

Naše společnost poskytuje svým klientům vybavené a servisované kanceláře, dle jejich přání a požadavků. Tyto servisované kanceláře mají oproti pronájmu klasických kanceláří velkou výhodu – klient nenese žádné starosti se zařizováním prostor a celkovým provozem kancelářského zázemí. Servisovaná kancelář znamená, že se o provoz kanceláře nemusí vůbec starat. Poskytujeme flexibilní nájemní smlouvy, vybavené společné prostory a zázemí recepce, lobby, zasedací a konferenční místnosti, kuchyňku, toalety atd.

Vyberte si z různých typů pronájmů podle vašich preferencí a soustřeďte se pouze na svůj byznys. Zbytek zařídíme my. Máte specifické nároky na výběr nábytku či jiného vybavení? Žádný problém. Vycházíme vstříc individuálním požadavkům klientů. 

Sídlo společnosti včetně reálné kanceláře

Sháníte lukrativní adresu pro vaše podnikání a nechcete být jednou z tisíce poštovních schránek na neoznačené budově? Zároveň byste rádi využili možnost projednat administrativní záležitosti přímo u nás v business centru? Díky pronájmu sdílené kanceláře ve FLEXI OFFICE obdržíte sídlo firmy na prestižní adrese, včetně pronájmu reálné kanceláře na několik dnů v měsíci.

Získáte exkluzivní kancelářské zázemí pro vaši firmu, kde můžete rovněž zužitkovat i náš spolehlivý podnikatelský servis: služby osobní asistentky, možnost pronájmu zasedací místnosti, právní a účetní podporu a mnohé další. Zkrátka nadstandardní servis zajišťující exkluzivitu této služby.

Nezbytné doklady pro umístění sídla společnosti vám zajistíme do 24 hodin. Pro setkání s klienty, obchodními partnery či orgány státní správy je možné využít naše zasedací a konferenční místnosti. Asistentky na recepci zajistí vaši přítomnost a zastoupení vaší firmy denně na recepci business centra od 8:30 do 17:00 hod.

Hledáte vhodnou adresu pro podnikání?

Už nemusíte. Právě jste jí našli!

  předchozí článek další článek  
PF 2024

PF 2024

22 / 12 / 2023 Článek FLEXI OFFICE

Děkujeme Vám za důvěru a přízeň v roce 2023 a do nového roku 2024 přejeme hodně osobních i pracovních úspěchů.

celý článek
Vánoční provozní doba recepcí v Praze

Vánoční provozní doba recepcí v Praze

05 / 12 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Vánoční provozní doba recepcí v Praze

celý článek
Máte již registrovaného skutečného majitele? Flexi Office vám pomůže

Máte již registrovaného skutečného majitele? Flexi Office vám pomůže

26 / 09 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Od června 2021 je v platnosti novela zákona o evidenci skutečných majitelů. S registrací skutečného majitele vám může pomoci společnost Flexi Office.

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace