Servisovaná kancelář vs klasický pronájem kanceláře – část III.

16 / 08 / 2016 Článek FLEXI OFFICE

Servisovaná kancelář vs klasický pronájem kanceláře – část III.

Hledáte pronájem kanceláře v Praze a zvažujete, zda z nepřeberného množství nabídek vybrat klasický pronájem kanceláře nebo pronájem servisované kanceláře?

Rozhodli jsme se pro vás tentokrát v několika částech porovnat tyto dvě nejčastější formy pronájmu kancelářských prostor v Praze, "PRONÁJEM SERVISOVANÉ KANCELÁŘE" a "KLASICKÝ PRONÁJEM KANCELÁŘE"

V předchozích článcích jsme porovnali 3 hlavní rozdíly a to VYBAVENÍ, SERVIS A SLUŽBY RECEPCE a DOPLŇKOVÉ SLUŽBY. Dnes se zaměříme na finanční stránku věci.

u_wpb_kancelare_170

Pokud se rozhodnete využít klasický pronájem kanceláře měli byste se připravit na větší finační zatížení na začátku pronájmu. V případě klasického pronájmu vás čeká investice nejen do kancelářského nábytku ale i do služeb jako jsou energie, úklid, internetové připojení a v neposlední řadě i investice do personálního obsazení. Ale popořadě:

Porovnejme si například Kancelář pro 4 osoby, 26m2, Praha 1.

Investice pro klasický pronájem

  1. Nájemné a služby 12 860 Kč
  2. Zasedací místnost a služby 6 900 Kč
  3. Občerstvení 3 600 Kč
  4. Plat asistentky/recepční 20 000 Kč

Investice do vybavení kanceláře

  1. Kancelářské židle 16 000 Kč
  2. Kontejnery 12 000 Kč
  3. Kancelářský stůl 11 600 Kč
  4. Úložné prostory (skříně) 8 450 Kč

Ostatní náklady

  1. Flipchart 3 000 Kč
  2. Dataprojekor 20 000 Kč
  3. Zasedací stůl 20 000 Kč
  4. Zasedací židle 24 000 Kč
  5. Malá kuchyňská linka a spotřebiče 60 000 Kč
  6. Zřízení pracovního místa pro asistentku 25 000 Kč
  7. Tiskárna 25 000 Kč

Celkové počáteční náklady na vybavení nebytového prostoru se jednorázově vyšplhají na 225 000 Kč, což je nemalá investice pro začátek podnikání. Navíc je zde i časová náročnost, kdy musíte vše vybrat objednat a instalovat. Naopak, v případě pronájmu servisované kanceláře vám tyto starosti odpadají a vy se můžete věnovat pouze vašemu podnikání.

Náklady na servisovanou kancelář

Kancelář pro 4 osoby, 26m2, Praha 1 vypadají takto:

  1. Nájemné včetně služeb 26 500 Kč
  2. Internet 900 Kč
  3. Občerstvení 3 600 Kč
  4. Příjem pošty 100 Kč
  5. 20 hodin efektivní asistentské práce 6 000 Kč
  6. 20 hodin zasedací místnosti 6 000 Kč

Počáteční náklady v počátku pronájmu servisované kanceláře jsou celkem 43 100Kč. Všechny ostatní služby a vybavení, které je nutné zařídit v případě klasického pronájmu ji máte v ceně.

Pronájem kanceláře Praha 1

Pronájem kanceláře Palác Archa

V předchozích článcích jsme porovnávaly nejdůležitější výhody a jednotlivé služby při pronájmu servisované kanceláře a klasického pronájmu. Nyní jsme porovnali i finanční stránku věci a s jistotou můžeme říct, že pronájem servisované kanceláře rozhodně přináší mnoho výhod a ve výsledku vám dokáže snížit finanční náklady bez omezení poskytovaných služeb. Naopak získáte full servisovanou vybavenou kancelář a ušetříte čas věnovaný jakémukoliv zařizování. Naopak se můžete efektivně věnovat jen svému podnikání.

Na nabídku servisovaných kanceláří v centru Prahy se můžete podívat zde.

Servisovaná kancelář

Pronájem kanceláře Praha 1

Mám zájem o pronájem servisované kanceláře

 

  předchozí článek další článek  
Výhody a nevýhody sdílené ekonomiky

Výhody a nevýhody sdílené ekonomiky

19 / 09 / 2018 Článek FLEXI OFFICE

Sdílená ekonomika představuje přirozenou evoluci zapříčiněnou digitální dobou a rychlým pokrokem technologií.Jde o systém sdílení, který vymysleli lidé a těm i slouží. V jisté formě fungovala vždy, avšakinternet a možnost sdílet komodity pomocí digitálních platforem, jí dal křídla.

celý článek
Nastartujte úspěšné podnikání díky franšízingu

Nastartujte úspěšné podnikání díky franšízingu

05 / 09 / 2018 Článek FLEXI OFFICE

Franšízing je druh podnikání, který spočívá v pronájmu práv k podnikání a využívání obchodní značky zaběhnuté společnosti. Franšíza vystupuje jménem ověřené funkční značky, která má na trhu již vybudované jméno, což vám začátek podnikání velmi usnadní. Mnozí netuší, co to franšíza je, i když se s ní denně setkávají a využívají jejích…

celý článek
Staňte se "zelenou kanceláří" a pozitivně přispějte k lepšímu životnímu prostředí

Staňte se "zelenou kanceláří" a pozitivně přispějte k lepšímu životnímu prostředí

28 / 08 / 2018 Článek FLEXI OFFICE

To, že je naše planeta znečištěná, už všichni víme. Přeměnou své kanceláře na zelenou jí však můžeme pomoci. Správné nastavení osvětlení nebo šetrné kancelářské spotřebiče mohou přispět k vyšší ekologičnosti. Přinášíme vám tipy, jak se naučit být více ekologický a malými krůčky tak uzdravit naši zemi.

celý článek

Přihlaste se k odběru novinek a získejte

Voucher na pronájem zasedací místnosti nebo kanceláře
na 1 hodinu zdarma

Přihlaste se k odběru novinek a získejte

Voucher na pronájem zasedací místnosti nebo kanceláře
na 1 hodinu zdarma

FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 234 723 500
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace