Servisovaná kancelář vs klasický pronájem kanceláře – část III.

16 / 08 / 2016 Článek FLEXI OFFICE

Servisovaná kancelář vs klasický pronájem kanceláře – část III.

Hledáte pronájem kanceláře v Praze a zvažujete, zda z nepřeberného množství nabídek vybrat klasický pronájem kanceláře nebo pronájem servisované kanceláře?

Rozhodli jsme se pro vás tentokrát v několika částech porovnat tyto dvě nejčastější formy pronájmu kancelářských prostor v Praze, "PRONÁJEM SERVISOVANÉ KANCELÁŘE" a "KLASICKÝ PRONÁJEM KANCELÁŘE"

V předchozích článcích jsme porovnali 3 hlavní rozdíly a to VYBAVENÍ, SERVIS A SLUŽBY RECEPCE a DOPLŇKOVÉ SLUŽBY. Dnes se zaměříme na finanční stránku věci.

u_wpb_kancelare_170

Pokud se rozhodnete využít klasický pronájem kanceláře měli byste se připravit na větší finační zatížení na začátku pronájmu. V případě klasického pronájmu vás čeká investice nejen do kancelářského nábytku ale i do služeb jako jsou energie, úklid, internetové připojení a v neposlední řadě i investice do personálního obsazení. Ale popořadě:

Porovnejme si například Kancelář pro 4 osoby, 26m2, Praha 1.

Investice pro klasický pronájem

  1. Nájemné a služby 12 860 Kč
  2. Zasedací místnost a služby 6 900 Kč
  3. Občerstvení 3 600 Kč
  4. Plat asistentky/recepční 20 000 Kč

Investice do vybavení kanceláře

  1. Kancelářské židle 16 000 Kč
  2. Kontejnery 12 000 Kč
  3. Kancelářský stůl 11 600 Kč
  4. Úložné prostory (skříně) 8 450 Kč

Ostatní náklady

  1. Flipchart 3 000 Kč
  2. Dataprojekor 20 000 Kč
  3. Zasedací stůl 20 000 Kč
  4. Zasedací židle 24 000 Kč
  5. Malá kuchyňská linka a spotřebiče 60 000 Kč
  6. Zřízení pracovního místa pro asistentku 25 000 Kč
  7. Tiskárna 25 000 Kč

Celkové počáteční náklady na vybavení nebytového prostoru se jednorázově vyšplhají na 225 000 Kč, což je nemalá investice pro začátek podnikání. Navíc je zde i časová náročnost, kdy musíte vše vybrat objednat a instalovat. Naopak, v případě pronájmu servisované kanceláře vám tyto starosti odpadají a vy se můžete věnovat pouze vašemu podnikání.

Náklady na servisovanou kancelář

Kancelář pro 4 osoby, 26m2, Praha 1 vypadají takto:

  1. Nájemné včetně služeb 26 500 Kč
  2. Internet 900 Kč
  3. Občerstvení 3 600 Kč
  4. Příjem pošty 100 Kč
  5. 20 hodin efektivní asistentské práce 6 000 Kč
  6. 20 hodin zasedací místnosti 6 000 Kč

Počáteční náklady v počátku pronájmu servisované kanceláře jsou celkem 43 100Kč. Všechny ostatní služby a vybavení, které je nutné zařídit v případě klasického pronájmu ji máte v ceně.

Pronájem kanceláře Praha 1

Pronájem kanceláře Palác Archa

V předchozích článcích jsme porovnávaly nejdůležitější výhody a jednotlivé služby při pronájmu servisované kanceláře a klasického pronájmu. Nyní jsme porovnali i finanční stránku věci a s jistotou můžeme říct, že pronájem servisované kanceláře rozhodně přináší mnoho výhod a ve výsledku vám dokáže snížit finanční náklady bez omezení poskytovaných služeb. Naopak získáte full servisovanou vybavenou kancelář a ušetříte čas věnovaný jakémukoliv zařizování. Naopak se můžete efektivně věnovat jen svému podnikání.

Na nabídku servisovaných kanceláří v centru Prahy se můžete podívat zde.

Servisovaná kancelář

Pronájem kanceláře Praha 1

Mám zájem o pronájem servisované kanceláře

 

  předchozí článek další článek  
Hub – je pro vás to pravé?

Hub – je pro vás to pravé?

22 / 05 / 2019 Článek FLEXI OFFICE

Tyto pracovní prostory jsou zpravidla určeny k tomu, aby mohly být využívány k práci i společenským událostem včetně večerních akcí. Jsou huby tím pravým pro vás?

celý článek
Už jste slyšeli o virtuální asistentce?

Už jste slyšeli o virtuální asistentce?

16 / 04 / 2019 Článek FLEXI OFFICE

Chcete mít k dispozici proškolený, spolehlivý a diskrétní personál a platit pouze čas strávený na konkrétním úkolu? Poohlédněte se po virtuální asistentce. Více zjistíte v našem článku.

celý článek
Moderní kancelář: stálá klasika i houpačky místo židlí

Moderní kancelář: stálá klasika i houpačky místo židlí

31 / 03 / 2019 Článek FLEXI OFFICE

Jaké jsou aktuální světové trendy v tom, co má splňovat kancelář dnešní doby? Někdo si pod pojmem moderní kancelář vybaví jednoduše klasickou pracovnu s počítačem a točící židlí, někdo naopak prostorný open space s houpacími sítěmi a skluzavkou.

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace