Servisovaná kancelář vs klasický pronájem kanceláře – část III.

Hledáte pronájem kanceláře v Praze a zvažujete, zda z nepřeberného množství nabídek vybrat klasický pronájem kanceláře nebo pronájem servisované kanceláře?
Rozhodli jsme se pro vás tentokrát v několika částech porovnat tyto dvě nejčastější formy pronájmu kancelářských prostor v Praze, "PRONÁJEM SERVISOVANÉ KANCELÁŘE" a "KLASICKÝ PRONÁJEM KANCELÁŘE"
V předchozích článcích jsme porovnali 3 hlavní rozdíly a to VYBAVENÍ, SERVIS A SLUŽBY RECEPCE a DOPLŇKOVÉ SLUŽBY. Dnes se zaměříme na finanční stránku věci.
Pokud se rozhodnete využít klasický pronájem kanceláře měli byste se připravit na větší finační zatížení na začátku pronájmu. V případě klasického pronájmu vás čeká investice nejen do kancelářského nábytku ale i do služeb jako jsou energie, úklid, internetové připojení a v neposlední řadě i investice do personálního obsazení. Ale popořadě:
Porovnejme si například Kancelář pro 4 osoby, 26m2, Praha 1.
Investice pro klasický pronájem
- Nájemné a služby 12 860 Kč
- Zasedací místnost a služby 6 900 Kč
- Občerstvení 3 600 Kč
- Plat asistentky/recepční 20 000 Kč
Investice do vybavení kanceláře
- Kancelářské židle 16 000 Kč
- Kontejnery 12 000 Kč
- Kancelářský stůl 11 600 Kč
- Úložné prostory (skříně) 8 450 Kč
Ostatní náklady
- Flipchart 3 000 Kč
- Dataprojekor 20 000 Kč
- Zasedací stůl 20 000 Kč
- Zasedací židle 24 000 Kč
- Malá kuchyňská linka a spotřebiče 60 000 Kč
- Zřízení pracovního místa pro asistentku 25 000 Kč
- Tiskárna 25 000 Kč
Celkové počáteční náklady na vybavení nebytového prostoru se jednorázově vyšplhají na 225 000 Kč, což je nemalá investice pro začátek podnikání. Navíc je zde i časová náročnost, kdy musíte vše vybrat objednat a instalovat. Naopak, v případě pronájmu servisované kanceláře vám tyto starosti odpadají a vy se můžete věnovat pouze vašemu podnikání.
Náklady na servisovanou kancelář
Kancelář pro 4 osoby, 26m2, Praha 1 vypadají takto:
- Nájemné včetně služeb 26 500 Kč
- Internet 900 Kč
- Občerstvení 3 600 Kč
- Příjem pošty 100 Kč
- 20 hodin efektivní asistentské práce 6 000 Kč
- 20 hodin zasedací místnosti 6 000 Kč
Počáteční náklady v počátku pronájmu servisované kanceláře jsou celkem 43 100Kč. Všechny ostatní služby a vybavení, které je nutné zařídit v případě klasického pronájmu ji máte v ceně.
Pronájem kanceláře Palác Archa
V předchozích článcích jsme porovnávaly nejdůležitější výhody a jednotlivé služby při pronájmu servisované kanceláře a klasického pronájmu. Nyní jsme porovnali i finanční stránku věci a s jistotou můžeme říct, že pronájem servisované kanceláře rozhodně přináší mnoho výhod a ve výsledku vám dokáže snížit finanční náklady bez omezení poskytovaných služeb. Naopak získáte full servisovanou vybavenou kancelář a ušetříte čas věnovaný jakémukoliv zařizování. Naopak se můžete efektivně věnovat jen svému podnikání.
Na nabídku servisovaných kanceláří v centru Prahy se můžete podívat zde.
Pronájem kanceláře Praha 1
Mám zájem o pronájem servisované kanceláře

Máte již registrovaného skutečného majitele? Flexi Office vám pomůže
Od června 2021 je v platnosti novela zákona o evidenci skutečných majitelů. S registrací skutečného majitele vám může pomoci společnost Flexi Office.
celý článek-350x200.jpg)
Servisované privátní kanceláře versus coworkingová centra: V čem je rozdíl?
Jaký je rozdíl mezi coworkingem a servisovanou privátní kanceláří? Porovnali jsme pro vás jednotlivé možnosti a zde vám přinášíme výsledek.
celý článek-350x200.jpg)
Cenové srovnání klasických a servisovaných kanceláří
Jaký je rozdíl mezi klasickými a servisovanými kancelářemi? Z hlediska financí je pronájem servisovaných kanceláří značně výhodnější.
celý článek