Servisovaná kancelář vs klasický pronájem kanceláře – část II.

09 / 08 / 2016 Článek FLEXI OFFICE

Servisovaná kancelář vs klasický pronájem kanceláře – část II.

Hledáte pronájem kanceláře v Praze a zvažujete, zda z nepřeberného množství nabídek vybrat klasický pronájem kanceláře nebo pronájem servisované kanceláře?

Rozhodli jsme se pro vás tentokrát v několika částech porovnat tyto dvě nejčastější formy pronájmu kancelářských prostor v Praze, "PRONÁJEM SERVISOVANÉ KANCELÁŘE" a "KLASICKÝ PRONÁJEM KANCELÁŘE"

V předchozím článku jsme porovnali 3 hlavní rozdíly a to VYBAVENÍ, SERVIS A SLUŽBY RECEPCE. Dnes bychom se chtěli věnovat doplňkovým službám.

ZASEDACÍ MÍSTNOSTI

Velmi příjemnou a zásadní službou v business centrech nabízejících servisované kanceláře je pronájem zasedacích místností a konferenčních prostor. V každém takovém business centru naleznete konferenční místnosti s různou kapacitou pro 5 - 30 osob. Nabídka těchto konferenčních prostor je široká a její součástí je navíc mnoho služeb jako je poskytnutí prezentační techniky a to dataprojektor, flip chart, LCD televize či bloky, propisky, dále  občerstvení jako je káva, čaj, chlazené nápoje, z jídla slané či sladké občerstvení, chlebíčky, kanapky, sendviče, ovocné mísy apod.

Po dobu pronájmu je navíc zajištěn servis asistentek, které vám vše potřebné zařídí.

Pronájem zasedacích místností ZDARMA

Oproti tomu v případě klasického pronájmu kanceláře musíte počítat s tím, že zasedací místnost či konferenční místnost pravděpodobně k dispozici mít nebudete a pokud ano, znamená to pro vás pronájem další místnosti, která ale nebude vybavené nábytkem, prezentační technikou, a nebude mít ani výše uvedený servis. Navíc, místnost sice budete mít k dispozici každý den v týdnu, ale skutečně využívaný čas bude o mnoho kratší, tudíž neefektivní.

Pronájem kanceláře

Pronájem konfereční místnosti Praha 1

Pronájem kanceláře Praha 1

Pronájem konferenční místnosti Praha 1

VYBAVENÉ KUCHYŇKY A SPOLEČNÉ PROSTORY

Další z mnoha výhod nabídky servisovaných kanceláří jsou společné prostory. Nabídka servisovaných kanceláří totiž zároveň poskytuje i společné prostory. Tyto prostory jsou zejména lobby, kde můžete usadit klienta či obchodního partnera nebo vést pohovor či call room, ve kterém si vyřídíte telefonní hovory v soukromí. Druhým společným prostorem jsou vybavené kuchyňky. Kuchyňky mají standardní vybavení jako je lednice, přístroj na kávu, varnou konvici atp. Součástí je samozřejmě nádobí, sklenice, hrnky, prostě cokoliv si dovedete představit ve vaší kuchyni. Kuchyňky jsou pravidelně doplňovány nápoji a pochutinami a o jejich čistotu se starají asistentky. Vy proto neřešíte vůbec žádné dodavatele kávy, nápojů ani nemusíte obstarávat úklid nebo myčku. Velmi často tady najdete i stoly nebo barové pulty k sezení. Například business centrum Amazon v 2. patře navíc nabízí nádhernou terasu, kde se můžete posadit do pohodlných křesel, připojit na wifi a vychutnat si odpolední kávu.

Pronájem kanceláře Praha 8

Business centrum Praha 8

Aktuální nabídka servisovaných kanceláří Praha 1

Naopak u klasického pronájmu kanceláře budete mít k dispozici kuchyňku se základním vybavením, ale kávovar, varnou konvici apod. si budete muset obstarat sami. O čistotě takto sdílených kuchyněk asi není třeba se zmiňovat.

Pronájem kanceláře Praha 1

Servisovaná kancelář - součást nabídky

Pronájem kanceláře Praha 1

Lobby - business centrum Bredovský dvůr

Co se doplňkových služeb, nabídka servisovaných kancelář prozatím bezkonkurečně vede, co myslíte!?

Na nabídku servisovaných kanceláří v centru Prahy se můžete podívat zde.

Mám zájem o pronájem servisované kanceláře

 

 

  předchozí článek další článek  
Hub – je pro vás to pravé?

Hub – je pro vás to pravé?

22 / 05 / 2019 Článek FLEXI OFFICE

Tyto pracovní prostory jsou zpravidla určeny k tomu, aby mohly být využívány k práci i společenským událostem včetně večerních akcí. Jsou huby tím pravým pro vás?

celý článek
Už jste slyšeli o virtuální asistentce?

Už jste slyšeli o virtuální asistentce?

16 / 04 / 2019 Článek FLEXI OFFICE

Chcete mít k dispozici proškolený, spolehlivý a diskrétní personál a platit pouze čas strávený na konkrétním úkolu? Poohlédněte se po virtuální asistentce. Více zjistíte v našem článku.

celý článek
Moderní kancelář: stálá klasika i houpačky místo židlí

Moderní kancelář: stálá klasika i houpačky místo židlí

31 / 03 / 2019 Článek FLEXI OFFICE

Jaké jsou aktuální světové trendy v tom, co má splňovat kancelář dnešní doby? Někdo si pod pojmem moderní kancelář vybaví jednoduše klasickou pracovnu s počítačem a točící židlí, někdo naopak prostorný open space s houpacími sítěmi a skluzavkou.

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace