Servisovaná kancelář vs klasický pronájem kanceláře – část II.

Hledáte pronájem kanceláře v Praze a zvažujete, zda z nepřeberného množství nabídek vybrat klasický pronájem kanceláře nebo pronájem servisované kanceláře?
Rozhodli jsme se pro vás tentokrát v několika částech porovnat tyto dvě nejčastější formy pronájmu kancelářských prostor v Praze, "PRONÁJEM SERVISOVANÉ KANCELÁŘE" a "KLASICKÝ PRONÁJEM KANCELÁŘE"
V předchozím článku jsme porovnali 3 hlavní rozdíly a to VYBAVENÍ, SERVIS A SLUŽBY RECEPCE. Dnes bychom se chtěli věnovat doplňkovým službám.
ZASEDACÍ MÍSTNOSTI
Velmi příjemnou a zásadní službou v business centrech nabízejících servisované kanceláře je pronájem zasedacích místností a konferenčních prostor. V každém takovém business centru naleznete konferenční místnosti s různou kapacitou pro 5 - 30 osob. Nabídka těchto konferenčních prostor je široká a její součástí je navíc mnoho služeb jako je poskytnutí prezentační techniky a to dataprojektor, flip chart, LCD televize či bloky, propisky, dále občerstvení jako je káva, čaj, chlazené nápoje, z jídla slané či sladké občerstvení, chlebíčky, kanapky, sendviče, ovocné mísy apod.
Po dobu pronájmu je navíc zajištěn servis asistentek, které vám vše potřebné zařídí.
Pronájem zasedacích místností ZDARMA
Oproti tomu v případě klasického pronájmu kanceláře musíte počítat s tím, že zasedací místnost či konferenční místnost pravděpodobně k dispozici mít nebudete a pokud ano, znamená to pro vás pronájem další místnosti, která ale nebude vybavené nábytkem, prezentační technikou, a nebude mít ani výše uvedený servis. Navíc, místnost sice budete mít k dispozici každý den v týdnu, ale skutečně využívaný čas bude o mnoho kratší, tudíž neefektivní.
Pronájem konfereční místnosti Praha 1
Pronájem konferenční místnosti Praha 1
VYBAVENÉ KUCHYŇKY A SPOLEČNÉ PROSTORY
Další z mnoha výhod nabídky servisovaných kanceláří jsou společné prostory. Nabídka servisovaných kanceláří totiž zároveň poskytuje i společné prostory. Tyto prostory jsou zejména lobby, kde můžete usadit klienta či obchodního partnera nebo vést pohovor či call room, ve kterém si vyřídíte telefonní hovory v soukromí. Druhým společným prostorem jsou vybavené kuchyňky. Kuchyňky mají standardní vybavení jako je lednice, přístroj na kávu, varnou konvici atp. Součástí je samozřejmě nádobí, sklenice, hrnky, prostě cokoliv si dovedete představit ve vaší kuchyni. Kuchyňky jsou pravidelně doplňovány nápoji a pochutinami a o jejich čistotu se starají asistentky. Vy proto neřešíte vůbec žádné dodavatele kávy, nápojů ani nemusíte obstarávat úklid nebo myčku. Velmi často tady najdete i stoly nebo barové pulty k sezení. Například business centrum Amazon v 2. patře navíc nabízí nádhernou terasu, kde se můžete posadit do pohodlných křesel, připojit na wifi a vychutnat si odpolední kávu.
Business centrum Praha 8
Aktuální nabídka servisovaných kanceláří Praha 1
Naopak u klasického pronájmu kanceláře budete mít k dispozici kuchyňku se základním vybavením, ale kávovar, varnou konvici apod. si budete muset obstarat sami. O čistotě takto sdílených kuchyněk asi není třeba se zmiňovat.
Servisovaná kancelář - součást nabídky
Lobby - business centrum Bredovský dvůr
Co se doplňkových služeb, nabídka servisovaných kancelář prozatím bezkonkurečně vede, co myslíte!?
Na nabídku servisovaných kanceláří v centru Prahy se můžete podívat zde.
Mám zájem o pronájem servisované kanceláře

Máte již registrovaného skutečného majitele? Flexi Office vám pomůže
Od června 2021 je v platnosti novela zákona o evidenci skutečných majitelů. S registrací skutečného majitele vám může pomoci společnost Flexi Office.
celý článek-350x200.jpg)
Servisované privátní kanceláře versus coworkingová centra: V čem je rozdíl?
Jaký je rozdíl mezi coworkingem a servisovanou privátní kanceláří? Porovnali jsme pro vás jednotlivé možnosti a zde vám přinášíme výsledek.
celý článek