Servisovaná kancelář vs klasický pronájem kanceláře - část I.

02 / 08 / 2016 Článek Lease Manager

Servisovaná kancelář vs klasický pronájem kanceláře - část I.

Hledáte pronájem kanceláře v Praze a zvažujete, zda z nepřeberného množství nabídek vybrat klasický pronájem kanceláře nebo pronájem servisované kanceláře?

Rozhodli jsme se pro vás tentokrát v několika částech porovnat tyto dvě nejčastější formy pronájmu kancelářských prostor v Praze, "PRONÁJEM SERVISOVANÉ KANCELÁŘE" a "KLASICKÝ PRONÁJEM KANCELÁŘE"

Hlavní rozdíl mezi těmito dvěma nabídkami  je vybavení

Nabídka servisované kanceláře se rovná plně vybavené kanceláři s veškerým servisem. V praxi to znamená, že po podpisu smlouvy o pronájmu dostáváte již zařízenou kancelář a můžete začít ihned pracovat. Odpadá vám starost se zařízením, jako je například pracovní stůl, židle, úložné prostory. Dále pak drobnosti ke každodennímu použití, jako například papír, propisky, kancelářské sponky a podobně.

Naproti tomu u nabídky "KLASICKÝ PRONÁJEM KANCELÁŘE" po podpisu smlouvy sice také obdržíte klíče od kanceláře a můžete ji plně využívat, ale abyste mohli efektivně pracovat, potřebujete již zmínění nábytek a kancelářské potřeby, bez kterých se neobejdete. Samozřejmě, pokud si pronajímáte nevybavené prostory, již dopředu víte, co bude potřeba, přesto je třeba si připustit, že zařízení kancelářských prostor vás bude nějaký čas stát  a finance také.

pronájem kanceláře Praha 1

Vybavená kancelář FLEXI OFFICE

Pronájem kanceláře Praha 1 Palác Archa

Servisované kanceláře

Dalším důležitým aspektem u pronájmu kancelářských prostor je servis. V případě pronájmu nevybavených kancelářských prostor je většinou v budově, kde se kancelářské prostory nacházejí, správa budovy. Ta zajistí správu a opravu společných prostor. Většinou však v omezené pracovní době. Jakmile je ale potřeba vyměnit žárovku v kanceláři, opravit tekoucí kohoutem, či cokoliv připevnit, realizace ve většině případů zůstane na vás, A s tím souvisí další časová náročnost s hledáním dodavatele a termínu.

U servisovaných kanceláří tyto starosti odpadají. Součástí nabídky služeb servisovaných kanceláří je i takovýto doplňkový servis. Cokoliv potřebuje opravit, připevnit v kanceláři, vše je většinou předem zařízeno. Společnosti nabízející servisované kanceláře si zakládají na 100%  servisu pro své klienty, aby se ti mohli naplno věnovat jen svému podnikání namísto řešení provozních věcí v kanceláři.

pronájem kanceláře Praha 1

Servisovaná kancelář FLEXI OFFICE

Pronájem kanceláře Praha 1 Bredovský dvůr

Recepce

velmi důležitým rozdílem u servisovaných a neservisovaných kancelářských prostor je recepce. U klasického pronájmu kancelářských prostor není pravidlem, že v budově naleznete i hlavní recepci. V praxi to znamená, že pokud se jedná o budovu s více nájemci a dorazí za vámi klient či dodavatel musíte mu dopředu vysvětlit cestu, případně myslet na označení vašeho loga či zvonku číslem patra. Naproti tomu servisované kanceláře najdete v budovách, které mají jak hlavní recepci tak i vlastní recepci v konkrétních patrech. Pokud tedy za vámi dorazí klient či dodavatel již na hlavní recepci dostane přesnou informaci, kde vaši společnost hledat a je správně a na úrovni nasměrován k vám. Recepce na patře se poté patřičně postará, aby byl klient uveden k vám. Jednoznačná výhoda u servisované kanceláře je služba recepce a také to, že tato služba je vždy v ceně.

 

pronájem kanceláře Praha 1

Business centrum Bredovský dvůr - hlavní recepce

Pokud zvažujete pronájem kancelářských prostor v Praze, při procházení nabídek zkuste zvážit výše uvedené body. V příštích článcích se podíváme na další výhody a nevýhody pronájmu servisovaných kanceláří  a finační stránku.

Mám zájem o pronájem servisované kanceláře

 

 

  předchozí článek další článek  
Hub – je pro vás to pravé?

Hub – je pro vás to pravé?

22 / 05 / 2019 Článek FLEXI OFFICE

Tyto pracovní prostory jsou zpravidla určeny k tomu, aby mohly být využívány k práci i společenským událostem včetně večerních akcí. Jsou huby tím pravým pro vás?

celý článek
Už jste slyšeli o virtuální asistentce?

Už jste slyšeli o virtuální asistentce?

16 / 04 / 2019 Článek FLEXI OFFICE

Chcete mít k dispozici proškolený, spolehlivý a diskrétní personál a platit pouze čas strávený na konkrétním úkolu? Poohlédněte se po virtuální asistentce. Více zjistíte v našem článku.

celý článek
Moderní kancelář: stálá klasika i houpačky místo židlí

Moderní kancelář: stálá klasika i houpačky místo židlí

31 / 03 / 2019 Článek FLEXI OFFICE

Jaké jsou aktuální světové trendy v tom, co má splňovat kancelář dnešní doby? Někdo si pod pojmem moderní kancelář vybaví jednoduše klasickou pracovnu s počítačem a točící židlí, někdo naopak prostorný open space s houpacími sítěmi a skluzavkou.

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace