Servisovaná kancelář znamená, že naši klienti se nemusí o provoz své kanceláře vůbec starat. Vše zařizuje vyškolený tým:
1) recepční a asistentské služby:
- příjem a odesílání zásilek,
- převzetí a předání vzkazů,
- vyřizování návštěv,
- rezervace a obsluha zasedacích místností.
2) pravidelný úklid společných prostor a kanceláře,
3) dodavatelské služby:
- vysokorychlostní internetové připojení,
- telefonní a faxové služby,
- občerstvení v kuchyňce (káva, čaj, voda, nealko nápoje),
- copy centrum (kopírování, scanování, tisk ČB a barevně).
Výhodou tohoto typu pronájmu jsou tzv. sdílené společné prostory (min. 100 m2) – recepce, lobby, kuchyňka, stravovací zóna, toalety, atd. – které jsou Vám k dispozici zcela ZDARMA. Jednací a konferenční místnosti platíte pouze při reálném využití.
Moderně vybavené prostory
V business centrech FLEXI OFFICE naleznete plně plně vybavené kanceláře s veškerým servisem. Všechny naše kanceláře mají kvalitní a moderní nábytek, který je ergonomický a přizpůsobený pro celodenní práci. Pokud jste začínající podnikatel, hledáte nebytové prostory v Praze a nechcete jen virtuální sídlo, naše zařízené kanceláře jsou přesně pro Vás. O vybavení kanceláře se postaráme za Vás a navíc Vám zajistíme i nadstandardní služby v podobě osobní asistentky, telefonního a poštovního zázemí, registrace sídla firmy a mnohé další. Kanceláře jsou plně zařízené, takže Vám odpadají vstupní náklady a investice do vybavení. Toto vybavení kanceláří je variabilní, nábytek si zvolíte dle potřeby.
Pracovní místo se skládá z:
- kancelářského stolu,
- ergonomické a polohovatelné kancelářské židle,
- posezení pro menší neformální schůzky formou menšího konferenčního stolku a konferenčních židlí podle vášho výběru,
- skřín a úložní prostory pro dokumenty podle vášho výběru.
Fotogalerie našich business center
Profesionální servis v ceně pronájmu kanceláře
Ve FLEXI OFFICE získáte nové pracovní místo v Praze za dostupnou cenu. S pronájmem kanceláře zároveň získáváte podporu recepce a základní administrativní zázemí v podobě kopírky, faxu a tiskárny. Dlouhodobý pronájem kanceláří od FLEXI OFFICE se navíc hodí i pro začínající podnikatele, kteří mají limitovaný finanční kapitál, neboť kanceláře FLEXI OFFICE jsou ve výsledku levnějším řešením, než pronájem klasických kanceláří, kde navíc zaplatíte za vybavení, energie, služby budovy a vlastní asistentku či Office Managera.
MÁTE ZÁJEM O PRONÁJEM SERVISOVANÉ KANCELÁŘE?
Kontaktujte naše obchodníky a dohodněte si prohlídku