Servisovaná kancelář od FLEXI OFFICE Zbavte se starostí s provozem kanceláře využitím služby servisované kanceláře od FLEXI OFFICE

Doplnit

Servisovaná kancelář znamená, že naši klienti se nemusí o provoz své kanceláře vůbec starat. Vše zařizuje vyškolený tým:

1) recepční a asistentské služby:

  • příjem a odesílání zásilek,
  • převzetí a předání vzkazů,
  • vyřizování návštěv,
  • rezervace a obsluha zasedacích místností.

2) pravidelný úklid společných prostor a kanceláře,

3) dodavatelské služby:

  • vysokorychlostní internetové připojení,
  • telefonní a faxové služby,
  • občerstvení v kuchyňce (káva, čaj, voda, nealko nápoje),
  • copy centrum (kopírování, scanování, tisk ČB a barevně).

Výhodou tohoto typu pronájmu jsou tzv. sdílené společné prostory (min. 100 m2) – recepce, lobby, kuchyňka, stravovací zóna, toalety, atd. – které jsou Vám k dispozici zcela ZDARMA. Jednací a konferenční místnosti platíte pouze při reálném využití.

Moderně vybavené prostory

V business centrech FLEXI OFFICE naleznete plně plně vybavené kanceláře s veškerým servisem. Všechny naše kanceláře mají kvalitní a moderní nábytek, který je ergonomický a přizpůsobený pro celodenní práci. Pokud jste začínající podnikatel, hledáte nebytové prostory v Praze a nechcete jen virtuální sídlo, naše zařízené kanceláře jsou přesně pro Vás. O vybavení kanceláře se postaráme za Vás a navíc Vám zajistíme i nadstandardní služby v podobě osobní asistentky, telefonního a poštovního zázemí, registrace sídla firmy a mnohé další. Kanceláře jsou plně zařízené, takže Vám odpadají vstupní náklady a investice do vybavení. Toto vybavení kanceláří je variabilní, nábytek si zvolíte dle potřeby.

Pracovní místo se skládá z:

  • kancelářského stolu,
  • ergonomické a polohovatelné kancelářské židle,
  • posezení pro menší neformální schůzky formou menšího konferenčního stolku a konferenčních židlí podle vášho výběru,
  • skřín a úložní prostory pro dokumenty podle vášho výběru.

Fotogalerie našich business center

  • BRD (8).jpg
  • BRD (13).jpg
  • Business centrum Palác Archa (5).jpg
  • Palác Archa - historie.jpg
  • Amazon.jpg
  • Amazon (9).jpg
  • Amazon (10).jpg

Profesionální servis v ceně pronájmu kanceláře

 

Ve FLEXI OFFICE získáte nové pracovní místo v Praze za dostupnou cenu. S pronájmem kanceláře zároveň získáváte podporu recepce a základní administrativní zázemí v podobě kopírky, faxu a tiskárny. Dlouhodobý pronájem kanceláří od FLEXI OFFICE se navíc hodí i pro začínající podnikatele, kteří mají limitovaný finanční kapitál, neboť kanceláře FLEXI OFFICE jsou ve výsledku levnějším řešením, než pronájem klasických kanceláří, kde navíc zaplatíte za vybavení, energie, služby budovy a vlastní asistentku či Office Managera.

 

MÁTE ZÁJEM O PRONÁJEM SERVISOVANÉ KANCELÁŘE?

Kontaktujte naše obchodníky a dohodněte si prohlídku

 

Přihlaste se k odběru novinek a získejte

Voucher na pronájem zasedací místnosti nebo kanceláře
na 1 hodinu zdarma

Přihlaste se k odběru novinek a získejte

Voucher na pronájem zasedací místnosti nebo kanceláře
na 1 hodinu zdarma

FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 234 723 500
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace