Servisovaná kancelář nebo klasický pronájem?

11 / 05 / 2017 Článek FLEXI OFFICE

Servisovaná kancelář nebo klasický pronájem?

Hledáte pronájem kanceláře v Praze a zvažujete, zda z nepřeberného množství nabídek vybrat klasický pronájem kanceláře nebo pronájem servisované kanceláře?

Rozhodli jsme se pro vás tentokrát v několika částech porovnat tyto dvě nejčastější formy pronájmu kancelářských prostor v Praze, "PRONÁJEM SERVISOVANÉ KANCELÁŘE" a "KLASICKÝ PRONÁJEM KANCELÁŘE"

Hlavní rozdíl

Hlavními rozdíly mezi těmito dvěma nabídkami je vybavení a servis.

Nabídka servisované kanceláře se rovná plně vybavené kanceláři s veškerým servisem. V praxi to znamená, že po podpisu smlouvy o pronájmu dostáváte již zařízenou kancelář a můžete začít ihned pracovat. Odpadá vám starost se zařízením, jako je například pracovní stůl, židle, úložné prostory. Dále pak drobnosti ke každodennímu použití, jako například papír, propisky, kancelářské sponky a podobně.

Naproti tomu u nabídky "KLASICKÝ PRONÁJEM KANCELÁŘE" po podpisu smlouvy sice také obdržíte klíče od kanceláře a můžete ji plně využívat, ale abyste mohli efektivně pracovat, potřebujete již zmínění nábytek a kancelářské potřeby, bez kterých se neobejdete. Samozřejmě, pokud si pronajímáte nevybavené prostory, již dopředu víte, co bude potřeba, přesto je třeba si připustit, že zařízení kancelářských prostor vás bude nějaký čas stát a finance také.

Vybavená kancelář FLEXI OFFICE

Servisované kanceláře

Dalším důležitým aspektem u pronájmu kancelářských prostor je servis. V případě pronájmu nevybavených kancelářských prostor je většinou v budově, kde se kancelářské prostory nacházejí, správa budovy. Ta zajistí správu a opravu společných prostor. Většinou však v omezené pracovní době. Jakmile je ale potřeba vyměnit žárovku v kanceláři, opravit tekoucí kohoutem, či cokoliv připevnit, realizace ve většině případů zůstane na vás, A s tím souvisí další časová náročnost s hledáním dodavatele a termínu.

U servisovaných kanceláří tyto starosti odpadají. Součástí nabídky služeb servisovaných kanceláří je i takovýto doplňkový servis. Cokoliv potřebuje opravit, připevnit v kanceláři, vše je většinou předem zařízeno. Společnosti nabízející servisované kanceláře si zakládají na 100%  servisu pro své klienty, aby se ti mohli naplno věnovat jen svému podnikání namísto řešení provozních věcí v kanceláři.

Servisovaná kancelář FLEXI OFFICE

Recepce

velmi důležitým rozdílem u servisovaných a neservisovaných kancelářských prostor je recepce. U klasického pronájmu kancelářských prostor není pravidlem, že v budově naleznete i hlavní recepci. V praxi to znamená, že pokud se jedná o budovu s více nájemci a dorazí za vámi klient či dodavatel musíte mu dopředu vysvětlit cestu, případně myslet na označení vašeho loga či zvonku číslem patra. Naproti tomu servisované kanceláře najdete v budovách, které mají jak hlavní recepci tak i vlastní recepci v konkrétních patrech. Pokud tedy za vámi dorazí klient či dodavatel již na hlavní recepci dostane přesnou informaci, kde vaši společnost hledat a je správně a na úrovni nasměrován k vám. Recepce na patře se poté patřičně postará, aby byl klient uveden k Vám. Jednoznačná výhoda u servisované kanceláře je služba recepce a také to, že tato služba je již zahrnuta v ceně.

Business centrum Bredovský dvůr - lobby

Máte zájem o pronájem servisované kanceláře?

Domluvte si nezávaznou prohlídku!

  předchozí článek další článek  
Výhody a nevýhody sdílené ekonomiky

Výhody a nevýhody sdílené ekonomiky

19 / 09 / 2018 Článek FLEXI OFFICE

Sdílená ekonomika představuje přirozenou evoluci zapříčiněnou digitální dobou a rychlým pokrokem technologií.Jde o systém sdílení, který vymysleli lidé a těm i slouží. V jisté formě fungovala vždy, avšakinternet a možnost sdílet komodity pomocí digitálních platforem, jí dal křídla.

celý článek
Nastartujte úspěšné podnikání díky franšízingu

Nastartujte úspěšné podnikání díky franšízingu

05 / 09 / 2018 Článek FLEXI OFFICE

Franšízing je druh podnikání, který spočívá v pronájmu práv k podnikání a využívání obchodní značky zaběhnuté společnosti. Franšíza vystupuje jménem ověřené funkční značky, která má na trhu již vybudované jméno, což vám začátek podnikání velmi usnadní. Mnozí netuší, co to franšíza je, i když se s ní denně setkávají a využívají jejích…

celý článek
Staňte se "zelenou kanceláří" a pozitivně přispějte k lepšímu životnímu prostředí

Staňte se "zelenou kanceláří" a pozitivně přispějte k lepšímu životnímu prostředí

28 / 08 / 2018 Článek FLEXI OFFICE

To, že je naše planeta znečištěná, už všichni víme. Přeměnou své kanceláře na zelenou jí však můžeme pomoci. Správné nastavení osvětlení nebo šetrné kancelářské spotřebiče mohou přispět k vyšší ekologičnosti. Přinášíme vám tipy, jak se naučit být více ekologický a malými krůčky tak uzdravit naši zemi.

celý článek

Přihlaste se k odběru novinek a získejte

Voucher na pronájem zasedací místnosti nebo kanceláře
na 1 hodinu zdarma

Přihlaste se k odběru novinek a získejte

Voucher na pronájem zasedací místnosti nebo kanceláře
na 1 hodinu zdarma

FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 234 723 500
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace