Servisovaná kancelář nebo klasický pronájem?
.jpg)
Hledáte pronájem kanceláře v Praze a zvažujete, zda z nepřeberného množství nabídek vybrat klasický pronájem kanceláře nebo pronájem servisované kanceláře?
Rozhodli jsme se pro vás tentokrát v několika částech porovnat tyto dvě nejčastější formy pronájmu kancelářských prostor v Praze, "PRONÁJEM SERVISOVANÉ KANCELÁŘE" a "KLASICKÝ PRONÁJEM KANCELÁŘE"
Hlavní rozdíl
Hlavními rozdíly mezi těmito dvěma nabídkami je vybavení a servis.
Nabídka servisované kanceláře se rovná plně vybavené kanceláři s veškerým servisem. V praxi to znamená, že po podpisu smlouvy o pronájmu dostáváte již zařízenou kancelář a můžete začít ihned pracovat. Odpadá vám starost se zařízením, jako je například pracovní stůl, židle, úložné prostory. Dále pak drobnosti ke každodennímu použití, jako například papír, propisky, kancelářské sponky a podobně.
Naproti tomu u nabídky "KLASICKÝ PRONÁJEM KANCELÁŘE" po podpisu smlouvy sice také obdržíte klíče od kanceláře a můžete ji plně využívat, ale abyste mohli efektivně pracovat, potřebujete již zmínění nábytek a kancelářské potřeby, bez kterých se neobejdete. Samozřejmě, pokud si pronajímáte nevybavené prostory, již dopředu víte, co bude potřeba, přesto je třeba si připustit, že zařízení kancelářských prostor vás bude nějaký čas stát a finance také.
Vybavená kancelář FLEXI OFFICE
Servisované kanceláře
Dalším důležitým aspektem u pronájmu kancelářských prostor je servis. V případě pronájmu nevybavených kancelářských prostor je většinou v budově, kde se kancelářské prostory nacházejí, správa budovy. Ta zajistí správu a opravu společných prostor. Většinou však v omezené pracovní době. Jakmile je ale potřeba vyměnit žárovku v kanceláři, opravit tekoucí kohoutem, či cokoliv připevnit, realizace ve většině případů zůstane na vás, A s tím souvisí další časová náročnost s hledáním dodavatele a termínu.
U servisovaných kanceláří tyto starosti odpadají. Součástí nabídky služeb servisovaných kanceláří je i takovýto doplňkový servis. Cokoliv potřebuje opravit, připevnit v kanceláři, vše je většinou předem zařízeno. Společnosti nabízející servisované kanceláře si zakládají na 100% servisu pro své klienty, aby se ti mohli naplno věnovat jen svému podnikání namísto řešení provozních věcí v kanceláři.
Servisovaná kancelář FLEXI OFFICE
Recepce
velmi důležitým rozdílem u servisovaných a neservisovaných kancelářských prostor je recepce. U klasického pronájmu kancelářských prostor není pravidlem, že v budově naleznete i hlavní recepci. V praxi to znamená, že pokud se jedná o budovu s více nájemci a dorazí za vámi klient či dodavatel musíte mu dopředu vysvětlit cestu, případně myslet na označení vašeho loga či zvonku číslem patra. Naproti tomu servisované kanceláře najdete v budovách, které mají jak hlavní recepci tak i vlastní recepci v konkrétních patrech. Pokud tedy za vámi dorazí klient či dodavatel již na hlavní recepci dostane přesnou informaci, kde vaši společnost hledat a je správně a na úrovni nasměrován k vám. Recepce na patře se poté patřičně postará, aby byl klient uveden k Vám. Jednoznačná výhoda u servisované kanceláře je služba recepce a také to, že tato služba je již zahrnuta v ceně.
Business centrum Bredovský dvůr - lobby
Máte zájem o pronájem servisované kanceláře?
Domluvte si nezávaznou prohlídku!

Máte již registrovaného skutečného majitele? Flexi Office vám pomůže
Od června 2021 je v platnosti novela zákona o evidenci skutečných majitelů. S registrací skutečného majitele vám může pomoci společnost Flexi Office.
celý článek-350x200.jpg)
Servisované privátní kanceláře versus coworkingová centra: V čem je rozdíl?
Jaký je rozdíl mezi coworkingem a servisovanou privátní kanceláří? Porovnali jsme pro vás jednotlivé možnosti a zde vám přinášíme výsledek.
celý článek-350x200.jpg)
Cenové srovnání klasických a servisovaných kanceláří
Jaký je rozdíl mezi klasickými a servisovanými kancelářemi? Z hlediska financí je pronájem servisovaných kanceláří značně výhodnější.
celý článek