Servisovaná kancelář

15 / 10 / 2017 Článek FLEXI OFFICE

Servisovaná kancelář

Společnost Flexi Office, která je na trhu již od roku 2009, patří mezi nejvýznamnější poskytovatele pronájmu servisovaných kanceláří u nás. Co si ale pod tímto pojmem představit? Jak se liší od klasického pronájmu? Pronájem kanceláře je služba, která se v dnešní době využívá stále častěji.

Podnikatelé vybírají z nepřeberného množství nabídek a kladou důraz především na reprezentativní prostory, snadnou dostupnost a základní služby. Servisovaná kancelář však nabízí mnohem více. Jak už samotný název napovídá, jedná se o kancelář s plným servisem.

Vybavení prostorů

Kanceláře Flexi Office jsou vybaveny moderním a kvalitním kancelářským nábytkem s kapacitou jedna až osm pracovních míst včetně kancelářských potřeb, což vám dává možnost kancelář ihned začít využívat. Každá místnost je vybavena klimatizací a topením. Pro pracovní jednání máte možnost využít zasedací místnosti s kapacitou až 30 osob, které jsou vybaveny prezentační technikou. K dispozici je mimo jiné kuchyňka včetně občerstvení, recepce, lobby, atd.

Recepce a asistenční služby

U klasického pronájmu kanceláří není pravidlem, že je součástí také recepce. U servisované kanceláře je recepce v daném patře budovy vždy přítomna a její personál je vám plně k dispozici. Nemusíte si tedy dělat starosti s přebíráním pošty, přepojováním hovorů, vyřizováním vzkazů, kopírováním, usazením vašich hostů do zasedacích místností nebo zajištěním cateringu. Vše za vás obstarají vyškolené asistentky, které jsou vám k dispozici celou pracovní dobu.

Servis v kancelářích

Nechcete řešit vzniklé technické problémy a raději se hodláte soustředit na svoji práci? I od toho jsou tu pro vás servisované kanceláře, díky kterým vám tyto často časově náročné starosti odpadnou. Součástí nabídky je kromě úklidových služeb i nepřetržitý servis a podpora v případě potřeby řešení technických záležitostí jakéhokoliv typu. Nemusíte tedy kontaktovat správu budovy, případně si pomáhat svépomocí, v rámci našich služeb vše neprodleně vyřídíme za vás.

Neplaťte za prostory, výbavu, personál a servis více než musíte. Zkuste servisovanou kancelář od Flexi Office.

  předchozí článek další článek  
Hub – je pro vás to pravé?

Hub – je pro vás to pravé?

22 / 05 / 2019 Článek FLEXI OFFICE

Tyto pracovní prostory jsou zpravidla určeny k tomu, aby mohly být využívány k práci i společenským událostem včetně večerních akcí. Jsou huby tím pravým pro vás?

celý článek
Už jste slyšeli o virtuální asistentce?

Už jste slyšeli o virtuální asistentce?

16 / 04 / 2019 Článek FLEXI OFFICE

Chcete mít k dispozici proškolený, spolehlivý a diskrétní personál a platit pouze čas strávený na konkrétním úkolu? Poohlédněte se po virtuální asistentce. Více zjistíte v našem článku.

celý článek
Moderní kancelář: stálá klasika i houpačky místo židlí

Moderní kancelář: stálá klasika i houpačky místo židlí

31 / 03 / 2019 Článek FLEXI OFFICE

Jaké jsou aktuální světové trendy v tom, co má splňovat kancelář dnešní doby? Někdo si pod pojmem moderní kancelář vybaví jednoduše klasickou pracovnu s počítačem a točící židlí, někdo naopak prostorný open space s houpacími sítěmi a skluzavkou.

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace