Servisovaná kancelář

15 / 10 / 2017 Článek FLEXI OFFICE

Servisovaná kancelář

Společnost Flexi Office, která je na trhu již od roku 2009, patří mezi nejvýznamnější poskytovatele pronájmu servisovaných kanceláří u nás. Co si ale pod tímto pojmem představit? Jak se liší od klasického pronájmu? Pronájem kanceláře je služba, která se v dnešní době využívá stále častěji.

Podnikatelé vybírají z nepřeberného množství nabídek a kladou důraz především na reprezentativní prostory, snadnou dostupnost a základní služby. Servisovaná kancelář však nabízí mnohem více. Jak už samotný název napovídá, jedná se o kancelář s plným servisem.

Vybavení prostorů

Kanceláře Flexi Office jsou vybaveny moderním a kvalitním kancelářským nábytkem s kapacitou jedna až osm pracovních míst včetně kancelářských potřeb, což vám dává možnost kancelář ihned začít využívat. Každá místnost je vybavena klimatizací a topením. Pro pracovní jednání máte možnost využít zasedací místnosti s kapacitou až 30 osob, které jsou vybaveny prezentační technikou. K dispozici je mimo jiné kuchyňka včetně občerstvení, recepce, lobby, atd.

Recepce a asistenční služby

U klasického pronájmu kanceláří není pravidlem, že je součástí také recepce. U servisované kanceláře je recepce v daném patře budovy vždy přítomna a její personál je vám plně k dispozici. Nemusíte si tedy dělat starosti s přebíráním pošty, přepojováním hovorů, vyřizováním vzkazů, kopírováním, usazením vašich hostů do zasedacích místností nebo zajištěním cateringu. Vše za vás obstarají vyškolené asistentky, které jsou vám k dispozici celou pracovní dobu.

Servis v kancelářích

Nechcete řešit vzniklé technické problémy a raději se hodláte soustředit na svoji práci? I od toho jsou tu pro vás servisované kanceláře, díky kterým vám tyto často časově náročné starosti odpadnou. Součástí nabídky je kromě úklidových služeb i nepřetržitý servis a podpora v případě potřeby řešení technických záležitostí jakéhokoliv typu. Nemusíte tedy kontaktovat správu budovy, případně si pomáhat svépomocí, v rámci našich služeb vše neprodleně vyřídíme za vás.

Neplaťte za prostory, výbavu, personál a servis více než musíte. Zkuste servisovanou kancelář od Flexi Office.

  předchozí článek další článek  
Proč využít zasedací místnosti od FLEXI OFFICE

Proč využít zasedací místnosti od FLEXI OFFICE

26 / 02 / 2021 Článek FLEXI OFFICE

Nejen pro menší firmy není lehké sehnat vlastní konferenční prostory. Firmy často postrádají i místo pro školení či firemní večírky. Nabízíme snadné řešení.

celý článek
Služba osobní asistentky – administrativní práce a pochůzky bez námahy

Služba osobní asistentky – administrativní práce a pochůzky bez námahy

09 / 02 / 2021 Článek FLEXI OFFICE

Pokud potřebujete někoho, kdo by se vám staral o administrativu, organizaci schůzek či denních aktivit, jsme tu pro vás. Využijte služeb osobní asistentky.

celý článek
AKČNÍ NABÍDKA - NEJLEVNĚJŠÍ SERVISOVANÉ KANCELÁŘE NA TRHU

AKČNÍ NABÍDKA - NEJLEVNĚJŠÍ SERVISOVANÉ KANCELÁŘE NA TRHU

29 / 01 / 2021 Novinka FLEXI OFFICE

FLEXI OFFICE přichází v době pandemie COVID-19 s akční nabídkou, kdy všem novým klientům nabízí pronájem kanceláře za bezkonkurenční ceny.

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace