Servisovaná kancelář

15 / 10 / 2017 Článek FLEXI OFFICE

Servisovaná kancelář

Společnost Flexi Office, která je na trhu již od roku 2009, patří mezi nejvýznamnější poskytovatele pronájmu servisovaných kanceláří u nás. Co si ale pod tímto pojmem představit? Jak se liší od klasického pronájmu? Pronájem kanceláře je služba, která se v dnešní době využívá stále častěji.

Podnikatelé vybírají z nepřeberného množství nabídek a kladou důraz především na reprezentativní prostory, snadnou dostupnost a základní služby. Servisovaná kancelář však nabízí mnohem více. Jak už samotný název napovídá, jedná se o kancelář s plným servisem.

Vybavení prostorů

Kanceláře Flexi Office jsou vybaveny moderním a kvalitním kancelářským nábytkem s kapacitou jedna až osm pracovních míst včetně kancelářských potřeb, což vám dává možnost kancelář ihned začít využívat. Každá místnost je vybavena klimatizací a topením. Pro pracovní jednání máte možnost využít zasedací místnosti s kapacitou až 30 osob, které jsou vybaveny prezentační technikou. K dispozici je mimo jiné kuchyňka včetně občerstvení, recepce, lobby, atd.

Recepce a asistenční služby

U klasického pronájmu kanceláří není pravidlem, že je součástí také recepce. U servisované kanceláře je recepce v daném patře budovy vždy přítomna a její personál je vám plně k dispozici. Nemusíte si tedy dělat starosti s přebíráním pošty, přepojováním hovorů, vyřizováním vzkazů, kopírováním, usazením vašich hostů do zasedacích místností nebo zajištěním cateringu. Vše za vás obstarají vyškolené asistentky, které jsou vám k dispozici celou pracovní dobu.

Servis v kancelářích

Nechcete řešit vzniklé technické problémy a raději se hodláte soustředit na svoji práci? I od toho jsou tu pro vás servisované kanceláře, díky kterým vám tyto často časově náročné starosti odpadnou. Součástí nabídky je kromě úklidových služeb i nepřetržitý servis a podpora v případě potřeby řešení technických záležitostí jakéhokoliv typu. Nemusíte tedy kontaktovat správu budovy, případně si pomáhat svépomocí, v rámci našich služeb vše neprodleně vyřídíme za vás.

Neplaťte za prostory, výbavu, personál a servis více než musíte. Zkuste servisovanou kancelář od Flexi Office.

  předchozí článek další článek  
Máte již registrovaného skutečného majitele? Flexi Office vám pomůže

Máte již registrovaného skutečného majitele? Flexi Office vám pomůže

26 / 09 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Od června 2021 je v platnosti novela zákona o evidenci skutečných majitelů. S registrací skutečného majitele vám může pomoci společnost Flexi Office.

celý článek
Servisované privátní kanceláře versus coworkingová centra: V čem je rozdíl?

Servisované privátní kanceláře versus coworkingová centra: V čem je rozdíl?

15 / 08 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Jaký je rozdíl mezi coworkingem a servisovanou privátní kanceláří? Porovnali jsme pro vás jednotlivé možnosti a zde vám přinášíme výsledek.

celý článek
Cenové srovnání klasických a servisovaných kanceláří

Cenové srovnání klasických a servisovaných kanceláří

18 / 07 / 2023 Článek FLEXI OFFICE

Jaký je rozdíl mezi klasickými a servisovanými kancelářemi? Z hlediska financí je pronájem servisovaných kanceláří značně výhodnější.

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace