Servisovaná kancelář

15 / 10 / 2017 Článek FLEXI OFFICE

Servisovaná kancelář

Společnost Flexi Office, která je na trhu již od roku 2009, patří mezi nejvýznamnější poskytovatele pronájmu servisovaných kanceláří u nás. Co si ale pod tímto pojmem představit? Jak se liší od klasického pronájmu? Pronájem kanceláře je služba, která se v dnešní době využívá stále častěji.

Podnikatelé vybírají z nepřeberného množství nabídek a kladou důraz především na reprezentativní prostory, snadnou dostupnost a základní služby. Servisovaná kancelář však nabízí mnohem více. Jak už samotný název napovídá, jedná se o kancelář s plným servisem.

Vybavení prostorů

Kanceláře Flexi Office jsou vybaveny moderním a kvalitním kancelářským nábytkem s kapacitou jedna až osm pracovních míst včetně kancelářských potřeb, což vám dává možnost kancelář ihned začít využívat. Každá místnost je vybavena klimatizací a topením. Pro pracovní jednání máte možnost využít zasedací místnosti s kapacitou až 30 osob, které jsou vybaveny prezentační technikou. K dispozici je mimo jiné kuchyňka včetně občerstvení, recepce, lobby, atd.

Recepce a asistenční služby

U klasického pronájmu kanceláří není pravidlem, že je součástí také recepce. U servisované kanceláře je recepce v daném patře budovy vždy přítomna a její personál je vám plně k dispozici. Nemusíte si tedy dělat starosti s přebíráním pošty, přepojováním hovorů, vyřizováním vzkazů, kopírováním, usazením vašich hostů do zasedacích místností nebo zajištěním cateringu. Vše za vás obstarají vyškolené asistentky, které jsou vám k dispozici celou pracovní dobu.

Servis v kancelářích

Nechcete řešit vzniklé technické problémy a raději se hodláte soustředit na svoji práci? I od toho jsou tu pro vás servisované kanceláře, díky kterým vám tyto často časově náročné starosti odpadnou. Součástí nabídky je kromě úklidových služeb i nepřetržitý servis a podpora v případě potřeby řešení technických záležitostí jakéhokoliv typu. Nemusíte tedy kontaktovat správu budovy, případně si pomáhat svépomocí, v rámci našich služeb vše neprodleně vyřídíme za vás.

Neplaťte za prostory, výbavu, personál a servis více než musíte. Zkuste servisovanou kancelář od Flexi Office.

  předchozí článek další článek  
Svěřenské fondy – nový fenomén v oblasti ochrany majetku

Svěřenské fondy – nový fenomén v oblasti ochrany majetku

05 / 11 / 2018 Článek FLEXI OFFICE

Slyšíte o nich v poslední době často, ale není vám jasné, co to svěřenský fond je, k čemu se používá, jaké má výhody a co všechno je potřeba k jeho založení?

celý článek
Proč upřednostnit pronájem kanceláře před home office?

Proč upřednostnit pronájem kanceláře před home office?

31 / 10 / 2018 Článek FLEXI OFFICE

Moderní technologie a rozmach online světa mění i pracovní aktivity a činnosti. Mnoho zaměstnanců může pracovat jen z počítače. Tím pádem mohou vykonávat pracovní činnost téměř odkudkoliv, kde je internet, takže často pracují i z domu. Jaké jsou výhody práce z kanceláře oproti pozitivům home office?

celý článek
Výhody a nevýhody sdílené ekonomiky

Výhody a nevýhody sdílené ekonomiky

19 / 09 / 2018 Článek FLEXI OFFICE

Sdílená ekonomika představuje přirozenou evoluci zapříčiněnou digitální dobou a rychlým pokrokem technologií.Jde o systém sdílení, který vymysleli lidé a těm i slouží. V jisté formě fungovala vždy, avšakinternet a možnost sdílet komodity pomocí digitálních platforem, jí dal křídla.

celý článek

Přihlaste se k odběru novinek a získejte

Voucher na pronájem zasedací místnosti nebo kanceláře
na 1 hodinu zdarma

Přihlaste se k odběru novinek a získejte

Voucher na pronájem zasedací místnosti nebo kanceláře
na 1 hodinu zdarma

FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 234 723 500
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace