Sdílená kancelář - výhoda, nebo nevýhoda?

28 / 06 / 2016 Článek Lease Manager

Sdílená kancelář - výhoda, nebo nevýhoda?

V předchozích příspěvcích jsme zhodnotili možnosti pronájmu kancelářských prostor ve formě virtuálního sídladlouhodobého pronájmu a krátkodobého pronájmu. Dnes bychom se rádi zaměřili na to, jaké výhody a nevýhody má sdílená kancelář.

Sdílená kancelář je dalším možným řešením pro podnikatele. Co to v praxi znamená? Jednoduše, rozložení nákladů na kancelářské prostory na více podnikatelských subjektů.

Výhodou tohoto řešení je výrazné snížení nákladů na kancelářské prostory při zachování lukrativní adresy, standardu a kvality kanceláře. V případě sdílené kanceláře máte k dispozici kancelář na určitý počet dnů v měsíci. Rezervace konkrétního data probíhá obvykle přes recepci. Můžete si tak naplánovat, kdy a jak budete kancelář využívat. S dalším podnikatelským subjektem, se kterým sdílíte prostor, se nesetkáte, rozvrh je navržen tak, aby každý měl své privátní zázemí v kanceláři.

Jedinou nevýhodou sdílené kanceláře je, že nemáte svůj vlastní prostor doslova pro sebe a své dokumenty, svou vlastní kancelář. Ve sdílené kanceláři totiž musíte akceptovat prostor druhého subjektu. Nicméně tuto nevýhodu lze snadno vyřešit. Vždy se můžete na využívání sdílené kanceláře domluvit či si ji pronajmout s některým z vašich obchodních partnerů. Ale i z této nevýhody lze získat přidanou hodnotu a to, že se potkáte s jinými podnikatelskými subjekty a může zde vzniknout nový prostor pro případnou spolupráci, a to se v obchodním světě vždy hodí.

Výhody sdílené kanceláře

  • snížení nákladů na pronájem kanceláře
  • lukrativní adresa
  • nulové náklady na vybavení kanceláře
  • žádné smlouvy s dodavateli energií, služeb, poskytovateli internetového připojení
  • služby recepce v ceně pronájmu kanceláře
  • možnost navázání nových kontaktů – spolupráce

A její nevýhody

  • menší podíl soukromí
  • nutnost plánovat využití kanceláře

V portfoliu společnosti Flexi Office naleznete mezi dalšími produkty (jako je dlouhodobý pronájem kanceláře, pronájem zasedacích místností, poskytnutí sídla společnosti či virtuální kancelář) i nabídku pronájmu sdílené kanceláře.

Díky této variabilitě nabídky si každý podnikatelský subjekt dokáže najít produkt, který bude řešením přímo na míru. Bude pro vás řešením právě sdílená kancelář?

Zaujala Vás možnost pronájmu sdílené kanceláře?

Sjednejte si s námi nezávaznou schůzku!

 

 

  předchozí článek další článek  
Jak zařídit kancelář a co u toho mít na paměti?

Jak zařídit kancelář a co u toho mít na paměti?

24 / 07 / 2019 Článek FLEXI OFFICE

Tradiční reprezentativní kancelář nebo raději originální prostory coworkingu? V dnešní době se zařízení kanceláře meze nekladou. Přečtěte si, na co je při vybavování kanceláře třeba myslet.

celý článek
Jak si zařídit živnostenské oprávnění bez zbytečných komplikací

Jak si zařídit živnostenské oprávnění bez zbytečných komplikací

11 / 07 / 2019 Článek FLEXI OFFICE

Častým strašákem při rozjezdu podnikání je proces zakládání společnosti. Začínající podnikatel se musí zorientovat v tom, co vše je potřeba udělat. Více informací přinášíme v našem článku.

celý článek
Jak na úspěšný start podnikání?

Jak na úspěšný start podnikání?

02 / 07 / 2019 Článek FLEXI OFFICE

Chcete rozjet vlastní živnost? Nejdůležitějším krokem je stanovit si podnikatelský záměr. Ten je jádrem celého podnikání a bez něj se neobejdete. Přečtěte si v našem článku, jak na to!

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace