ROZHOVOR S KLIENTEM - Jste spokojeni ve FLEXI OFFICE?

06 / 06 / 2017 Článek FLEXI OFFICE

ROZHOVOR S KLIENTEM - Jste spokojeni ve FLEXI OFFICE?

FLEXI OFFICE: Dobrý den, pane inženýre. Děkujeme za Vaši vstřícnost a čas pro tento krátký rozhovor. Rádi bychom se zeptali několik otázek a zjistili zpětnou vazbu na naše služby. Můžete nám říct, jaké služby ve FLEXI OFFICE využíváte?

ACTIVE ONE: Dobrý den. Ve Flexi Office máme pouze virtuální kancelář, tj. máme zde umístěné sídlo firmy, bez stálé kanceláře. Kancelář v podstatě nepotřebujeme, pokud se chceme potkat s našimi klienty, tak právě využijeme ad-hoc pronájem jednací místnosti.

 

FLEXI OFFICE: Proč jste se rozhodli zrovna pro naši společnost?

ACTIVE ONE: V Praze je spoustu poskytovatelů virtuálních kanceláří. Jsou to ale spíš schránky v nějaké prázdné a nereprezentativní budově. I když jsou tyto služby zde levnější - nechceme, abychom byli pouze „schránka“. Nikdy nevíte, kdo si ověří vaše sídlo firmy – váš nový klient či samozřejmě hlavně státní správa :)  Proto jsem se rozhodl připlatit za tuto službu, pořád se to vyplatí.

A také proč řešit nějaké potíže? Když ve FLEXI OFFICE máme de-facto i reální prostory – když beru v úvahu jednací místnosti, které využíváme anebo je zde také možnost si pronajmout kancelář – na den či dokonce několik hodin – z toho jsme byli upřímně hodně nadšeni. Někdy se přece jenom potřebuji posadit a v klidu pracovat. A to znáte, že v kavárně to nejde, no a doma už vůbec ne :) 

 

FLEXI OFFICE: V čem vidíte největší výhodu využití virtuální kanceláře?

ACTIVE ONE: Jak jsem již zmínil výše, reálnou kancelář bychom pro naše projekty nevytížili a byli by to pro nás zbytečné náklady. Nejčastěji chodíme na schůzky my za našimi klienty, ale pokud si chce nový klient ověřit, kde sedíme – tak přijde za námi. A v tomto případě využijeme reprezentativní zasedačku. K tomu máme zde plnohodnotné zázemí – sedí zde asistentka, která nás vždy informuje o příchozí poště, či případném hovoru. Ano, i když v dnešní době všichni využívají spíše mobily, máme i pevnou linku – přece jenom je efektivnější, když primární věci za nás vyřeší asistentka ve FLEXI, která má instrukce, co má sdělit a co případně ne.

 

FLEXI OFFICE: Doporučili byste naši služby svým známým?

ACTIVE ONE: Rozhodně ano! Tak to i dělám, když se mě třeba moji známí či obchodní partneři na schůzce v business centru zeptají. Myslím si, že tato služba je perfektní – neplatíme si kancelář, ale máme zázemí vybavené kanceláře. V business centru jsou vybavené a vysoce reprezentativní kanceláře – v zasedačce můžete využít i dataprojektor či televizi, když chcete svým klientům prezentovat nabídku. Plus je zde např. kopírka, takže asistentky nám během schůzky dokážou vše vytisknout, připravit a my se můžeme spolehnout na full-servis.

 

FLEXI OFFICE: Děkujeme za Váš čas a přejeme, ať se daří i dál a máme radost, že je to i díky nám!

ACTIVE ONE: Já také děkuji, jsme spokojeni, proto budeme ve vzájemné spolupráci rozhodně pokračovat. Hezký den :) 

 

Chcete umístit sídlo firmy, ale nevyužijete kancelář na stálo?

Využijte naši službu virtuální kanceláře.

  předchozí článek další článek  
Proč se rozhodnout pro dlouhodobý pronájem kanceláře?

Proč se rozhodnout pro dlouhodobý pronájem kanceláře?

17 / 05 / 2018 Článek FLEXI OFFICE

Jednou z nejčastějších otázek při rozhodování se o pronájmu kancelářských prostor je to, na jak dlouhou dobu si je nejlepší kancelář pronajmout. Jelikož jsou potřeby každé společnosti jiné, v tomto článku přinášíme souhrn výhod dlouhodobého pronájmu kanceláře.

celý článek
Seriál: Jak začít podnikat? 10 kroků k úspěšnému podnikání – 6. krok: Tým a partneři

Seriál: Jak začít podnikat? 10 kroků k úspěšnému podnikání – 6. krok: Tým a partneři

10 / 05 / 2018 Článek FLEXI OFFICE

Za každým úspěšným podnikem stojí lidé. Když plánujete, aby váš byznys expandoval, zodpovědnost musíte předat i jiným. Důležité je vybrat si správnou osobu a je jedno, zda půjde o partnera, zaměstnance nebo externího specialistu. Kde a jak byste měli najít tým a partnery, se kterými vám to „bude klapat“?

celý článek
Kancelář v centru Prahy pro 2 jen za 12 500 Kč/měsíc

Kancelář v centru Prahy pro 2 jen za 12 500 Kč/měsíc

30 / 04 / 2018 Novinka FLEXI OFFICE

Hledáte reprezentativní prostory pro vaše podnikání a jednání? Nemáte čas řešit vybavení kanceláře? Potřebujete kompletní stabilní zázemí? Pak je tato nabídka právě pro Vás. Sjednejte si nezávaznou prohlídku.

celý článek

Přihlaste se k odběru novinek a získejte

Voucher na pronájem zasedací místnosti nebo kanceláře
na 1 hodinu zdarma

Přihlaste se k odběru novinek a získejte

Voucher na pronájem zasedací místnosti nebo kanceláře
na 1 hodinu zdarma

FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 234 723 500
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace