ROZHOVOR S KLIENTEM - Jste spokojeni ve FLEXI OFFICE?

FLEXI OFFICE: Dobrý den, pane inženýre. Děkujeme za Vaši vstřícnost a čas pro tento krátký rozhovor. Rádi bychom se zeptali několik otázek a zjistili zpětnou vazbu na naše služby. Můžete nám říct, jaké služby ve FLEXI OFFICE využíváte?
ACTIVE ONE: Dobrý den. Ve Flexi Office máme pouze virtuální kancelář, tj. máme zde umístěné sídlo firmy, bez stálé kanceláře. Kancelář v podstatě nepotřebujeme, pokud se chceme potkat s našimi klienty, tak právě využijeme ad-hoc pronájem jednací místnosti.
FLEXI OFFICE: Proč jste se rozhodli zrovna pro naši společnost?
ACTIVE ONE: V Praze je spoustu poskytovatelů virtuálních kanceláří. Jsou to ale spíš schránky v nějaké prázdné a nereprezentativní budově. I když jsou tyto služby zde levnější - nechceme, abychom byli pouze „schránka“. Nikdy nevíte, kdo si ověří vaše sídlo firmy – váš nový klient či samozřejmě hlavně státní správa :) Proto jsem se rozhodl připlatit za tuto službu, pořád se to vyplatí.
A také proč řešit nějaké potíže? Když ve FLEXI OFFICE máme de-facto i reální prostory – když beru v úvahu jednací místnosti, které využíváme anebo je zde také možnost si pronajmout kancelář – na den či dokonce několik hodin – z toho jsme byli upřímně hodně nadšeni. Někdy se přece jenom potřebuji posadit a v klidu pracovat. A to znáte, že v kavárně to nejde, no a doma už vůbec ne :)
FLEXI OFFICE: V čem vidíte největší výhodu využití virtuální kanceláře?
ACTIVE ONE: Jak jsem již zmínil výše, reálnou kancelář bychom pro naše projekty nevytížili a byli by to pro nás zbytečné náklady. Nejčastěji chodíme na schůzky my za našimi klienty, ale pokud si chce nový klient ověřit, kde sedíme – tak přijde za námi. A v tomto případě využijeme reprezentativní zasedačku. K tomu máme zde plnohodnotné zázemí – sedí zde asistentka, která nás vždy informuje o příchozí poště, či případném hovoru. Ano, i když v dnešní době všichni využívají spíše mobily, máme i pevnou linku – přece jenom je efektivnější, když primární věci za nás vyřeší asistentka ve FLEXI, která má instrukce, co má sdělit a co případně ne.
FLEXI OFFICE: Doporučili byste naši služby svým známým?
ACTIVE ONE: Rozhodně ano! Tak to i dělám, když se mě třeba moji známí či obchodní partneři na schůzce v business centru zeptají. Myslím si, že tato služba je perfektní – neplatíme si kancelář, ale máme zázemí vybavené kanceláře. V business centru jsou vybavené a vysoce reprezentativní kanceláře – v zasedačce můžete využít i dataprojektor či televizi, když chcete svým klientům prezentovat nabídku. Plus je zde např. kopírka, takže asistentky nám během schůzky dokážou vše vytisknout, připravit a my se můžeme spolehnout na full-servis.
FLEXI OFFICE: Děkujeme za Váš čas a přejeme, ať se daří i dál a máme radost, že je to i díky nám!
ACTIVE ONE: Já také děkuji, jsme spokojeni, proto budeme ve vzájemné spolupráci rozhodně pokračovat. Hezký den :)
Chcete umístit sídlo firmy, ale nevyužijete kancelář na stálo?
Využijte naši službu virtuální kanceláře.
-350x200.jpg)
Hotdesk od Flexi Office
Hot desking představuje model sdílení pracovního místa ve společnosti, které je užíváno více zaměstnanci. Podobnou službu nabízí i Flexi Office.
celý článek
Jaký má vliv hudba na pracovišti?
Věděli jste, že hudba na pracovišti dokáže pozitivně ovlivnit náš pracovní výkon? Který typ hudby je k tomu nejvhodnější? Více zjistíte v našem článku.
celý článek
Jak úspěšně zvládat stres na pracovišti?
Až 60 % pracovníků na celém světě zažívá na svém pracovišti stres. Víte, jak je možné stres na pracovišti úspěšně zvládat? Zjistěte v našem článku.
celý článek