Revitalizace business centra Palác Archa úspěšně zakončena

21 / 02 / 2017 Novinka FLEXI OFFICE

Revitalizace business centra Palác Archa úspěšně zakončena

V rámci zkvalitnění poskytovaného servisu a zpříjemnění pracovního prostředí jsem se začátkem ledna rozhodli k částečné revitalizaci business centra Palác Archa. Plánem byla celoplošná výměna kobercových krytin, výmalba společných prostor a kanceláří, výměna kuchyňských linek a obměna stávající recepce. 

JAK TO PROBÍHALO?

Jelikož úprava kancelářských prostor probíhala za současné obsazenosti těchto kanceláří, revitalizace probíhala ve čtyřech etapách. Kvůli tomu byla nutná i součinnost našich stávajících klientů, která proběhla naprosto bezproblémovým způsobem. Dle instrukcí našeho Office managera, který je informoval vždy v předstihu - která etapa/část kanceláří bude v průběhu víkendu rekonstruována, klienti měli aktuální informace o dočasném omezení a potřeby vyklizení kanceláře. S čím jim samozřejmě pomohly naše šikovné asistentky. 

Mysleli jsme i na případ, kdy to zrovna našemu klientovi nevyhovovalo, aby v pátek odpoledne po 16h opustil kancelář a poskytli jsme mu náhradní kancelář či zasedací místnost pro pokračování v práci. 

Na fotografie z průběhu revitalitzace se můžete podívat níže. 

 

DĚKUJEME ZA VAŠI SOUČINNOST

Celou akci "Revitalizace kancelářských prostor v Paláci Archa" hodnotíme velice pozitivně. Zvýšili jsme opět komfort a reprezentativnost kanceláří a to zejména pro naše klienty, kteří zde sedí.

A protože bychom Vám rádi za tuto součinnost poděkovali našim klientům, kteří přispěli k tomu, aby tato úprava kanceláří mohla hladce proběhnout a zároveň ostatním našim klientům rádi představili business centrum Palác Archa v novém kabátě, rozhodli jsem se uspořádat VEČERNÍ PARTY :)

V průběžném hlasování byl nakonec vybrán termín  9.3.2017. O dalších podrobnostech Vás budeme informovat emailem. 

Budeme se těšit na společné setkání u dobrého jídla a skleničky vína :)

 

Váš tým FLEXI OFFICE

  předchozí článek další článek  
Aktuální informace k situaci - pošta a povinnost roušek

Aktuální informace k situaci - pošta a povinnost roušek

19 / 03 / 2020 Novinka FLEXI OFFICE

dovolujeme si vás informovat, že Česká pošta nemá v tuto chvíli nastavené jednotné doručování zásilek. Některé pobočky nám hlásí, že doručování zatím funguje jako doposud, některé pobočky dostaly informaci, že se bude doručovat pouze obyčejná pošta. Bohužel se v této době situace i na poště mění každým dnem a my nejsme schopni vám nyní…

celý článek
Dočasná změna otevírací doby poboček

Dočasná změna otevírací doby poboček

17 / 03 / 2020 Článek FLEXI OFFICE

Vzhledem k šířícímu se viru COVID-19 si Vás dovolujeme informovat, že recepce společnosti FLEXI OFFICE musejí postoupit k dalším provizorním opatřením a to ke změně provozní doby v rámci všech našich business center.

celý článek
Aktuální informace k situaci - COVID-19

Aktuální informace k situaci - COVID-19

13 / 03 / 2020 Článek FLEXI OFFICE

v reakci na aktuální situaci s výskytem COVID-19 v evropských zemích a vyhlášení nouzového stavu v ČR Vás chceme ubezpečit, že systematicky sledujeme informace vydáváné Ministerstvem zdravotnictví ČR a Hygienickou stanicí ČR a jsme připraveni reagovat na případné požadavky zavádění provizorních opatření.

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace