REFERENT/KA FINANČNÍHO ODDĚLENÍ FLEXI OFFICE

16 / 06 / 2016 Novinka Lease Manager

REFERENT/KA FINANČNÍHO ODDĚLENÍ FLEXI OFFICE

Do našeho týmu Flexi Office hledáme posilu: referent finančního oddělení.

Baví Vás čísla? U nás máte možnost se zdokonalit v komplexním finančním řízení projektu!
Hlavní náplň práce bude vystavování faktur, zadávaní dokladů do systému, správa pohledávek, vedení pokladen, správa platebních operací, reporting.

Předchozí zkušenosti na pozici finančního administrátora, fakturantky či junior účetní jsou výhodou :)

Jaká bude vaše pracovní náplň?

  • kontrola a konsolidace podkladů pro fakturaci
  • odpovědnost za správné vystavování zálohových a finálních faktur, zasílání klientům, správa splátkových kalendářů
  • odpovědnost za zpracování a evidenci daňových dokladů k přijatým platbám
  • správa pohledávek – kontrola stavu uhrazených faktur, komunikace s klienty
  • zpracování faktur přijatých, zadávání do systému, správa platebních operací
  • vedení pokladny, zadávání dokladů do systému
  • komunikace a koordinace s účetní společností
  • spolupráce s ostatními členy týmu, obchodním oddělením

Co požadujeme my?

  • SOŠ ekonomického směru
  • 2 roky na pozici asistentka účetní nebo junior účetní výhodou
  • praktická zkušenost s vystavováním faktur
  • evidence a vedení hotovostní pokladny
  • uživatelská znalost PC
  • příjemné vystupování a přátelské jednání s lidmi
  • samostatnost při řešení úkolů,
  • pečlivost a zodpovědný přístup ke své práci

Nabízíme pro Vás

  • zajímavé platové ohodnocení (mzda + bonusy)
  • dlouhodobou spolupráci s možností kariérního růstu
  • zázemí stabilní finančně – poradenské skupiny
  • příjemné pracovní prostředí v samotném centru Prahy
  • práci v mladém kolektivu
  • zaměstnaněcké výhody (mobilní telefon, stravenky, freedays, občerstvení na pracovišti, teambuildingy a akce)
  • nástup možný ihned

 

V případě Vašeho zájmu zašlete, prosím, svůj profesní životopis na naši adresu recruitment@flexioffice.cz.

Referent finančního oddělení

Staň se členem týmu expandující společnosti FLEXI OFFICE!

Zasláním Vašeho životopisu dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních dat dle § 21 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a jejich uchování v personální evidenci po dobu výběrového řízení na danou pracovní pozici.

  předchozí článek další článek  
Vánoční otevírací doba

Vánoční otevírací doba

05 / 12 / 2019 Novinka FLEXI OFFICE

Vánoční provozní doba na našich business centrech

celý článek
Zbrusu nové kanceláře na Bredovském dvoře

Zbrusu nové kanceláře na Bredovském dvoře

13 / 11 / 2019 Novinka FLEXI OFFICE

FLEXI OFFICE stále roste! Rozšířili jsme pro Vás prostory na Bredovském dvoře (Olivova 4, Praha 1) o další nové kanceláře pro 3-7 osob, které Vám nyní přednostně nabízíme za akční zaváděcí ceny.

celý článek
Výhody a nevýhody HOME OFFICE

Výhody a nevýhody HOME OFFICE

06 / 11 / 2019 Článek FLEXI OFFICE

Podnikání z domova má spoustu výhod, ale často se zapomíná na jeho nevýhody. Než se rozhodnete, zda je práce z obývacího pokoje pro vás to pravé, prostudujte si informace v našem článku.

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace