REFERENT/KA FINANČNÍHO ODDĚLENÍ FLEXI OFFICE

16 / 06 / 2016 Novinka Lease Manager

REFERENT/KA FINANČNÍHO ODDĚLENÍ FLEXI OFFICE

Do našeho týmu Flexi Office hledáme posilu: referent finančního oddělení.

Baví Vás čísla? U nás máte možnost se zdokonalit v komplexním finančním řízení projektu!
Hlavní náplň práce bude vystavování faktur, zadávaní dokladů do systému, správa pohledávek, vedení pokladen, správa platebních operací, reporting.

Předchozí zkušenosti na pozici finančního administrátora, fakturantky či junior účetní jsou výhodou :)

Jaká bude vaše pracovní náplň?

  • kontrola a konsolidace podkladů pro fakturaci
  • odpovědnost za správné vystavování zálohových a finálních faktur, zasílání klientům, správa splátkových kalendářů
  • odpovědnost za zpracování a evidenci daňových dokladů k přijatým platbám
  • správa pohledávek – kontrola stavu uhrazených faktur, komunikace s klienty
  • zpracování faktur přijatých, zadávání do systému, správa platebních operací
  • vedení pokladny, zadávání dokladů do systému
  • komunikace a koordinace s účetní společností
  • spolupráce s ostatními členy týmu, obchodním oddělením

Co požadujeme my?

  • SOŠ ekonomického směru
  • 2 roky na pozici asistentka účetní nebo junior účetní výhodou
  • praktická zkušenost s vystavováním faktur
  • evidence a vedení hotovostní pokladny
  • uživatelská znalost PC
  • příjemné vystupování a přátelské jednání s lidmi
  • samostatnost při řešení úkolů,
  • pečlivost a zodpovědný přístup ke své práci

Nabízíme pro Vás

  • zajímavé platové ohodnocení (mzda + bonusy)
  • dlouhodobou spolupráci s možností kariérního růstu
  • zázemí stabilní finančně – poradenské skupiny
  • příjemné pracovní prostředí v samotném centru Prahy
  • práci v mladém kolektivu
  • zaměstnaněcké výhody (mobilní telefon, stravenky, freedays, občerstvení na pracovišti, teambuildingy a akce)
  • nástup možný ihned

 

V případě Vašeho zájmu zašlete, prosím, svůj profesní životopis na naši adresu recruitment@flexioffice.cz.

Referent finančního oddělení

Staň se členem týmu expandující společnosti FLEXI OFFICE!

Zasláním Vašeho životopisu dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních dat dle § 21 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a jejich uchování v personální evidenci po dobu výběrového řízení na danou pracovní pozici.

  předchozí článek další článek  
Výhoda flexi kanceláří – krátkodobý pronájem bez dlouhodobých závazků

Výhoda flexi kanceláří – krátkodobý pronájem bez dlouhodobých závazků

19 / 11 / 2020 Článek FLEXI OFFICE

Dnes jsou dlouhodobé kontrakty rizikovým artiklem. Nejistota z budoucnosti se projevuje ve zvýšené spolupráci firem s flexibilními kancelářemi. Jak to funguje?

celý článek
Co-working v době COVID pandemie

Co-working v době COVID pandemie

03 / 11 / 2020 Článek FLEXI OFFICE

Na jaře spousta zaměstnanců trávila svou pracovní dobu doma. Nyní nastává renesance kanceláří v nové podobě. Ukážeme vám, jak získat kanceláře levně a na míru.

celý článek
Jak předejít karanténě pro celou vaši společnost?

Jak předejít karanténě pro celou vaši společnost?

23 / 10 / 2020 Novinka FLEXI OFFICE

Po rozvolnění v letním období čelí Česko silnější druhé vlně koronavirové epidemie. Kromě celostátně platných vládních opatření se šíření nákazy museli speciálně přizpůsobit i zaměstnavatelé.

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace