REFERENT/KA FINANČNÍHO ODDĚLENÍ FLEXI OFFICE

Do našeho týmu Flexi Office hledáme posilu: referent finančního oddělení.
Baví Vás čísla? U nás máte možnost se zdokonalit v komplexním finančním řízení projektu!
Hlavní náplň práce bude vystavování faktur, zadávaní dokladů do systému, správa pohledávek, vedení pokladen, správa platebních operací, reporting.
Předchozí zkušenosti na pozici finančního administrátora, fakturantky či junior účetní jsou výhodou :)
Jaká bude vaše pracovní náplň?
- kontrola a konsolidace podkladů pro fakturaci
- odpovědnost za správné vystavování zálohových a finálních faktur, zasílání klientům, správa splátkových kalendářů
- odpovědnost za zpracování a evidenci daňových dokladů k přijatým platbám
- správa pohledávek – kontrola stavu uhrazených faktur, komunikace s klienty
- zpracování faktur přijatých, zadávání do systému, správa platebních operací
- vedení pokladny, zadávání dokladů do systému
- komunikace a koordinace s účetní společností
- spolupráce s ostatními členy týmu, obchodním oddělením
Co požadujeme my?
- SOŠ ekonomického směru
- 2 roky na pozici asistentka účetní nebo junior účetní výhodou
- praktická zkušenost s vystavováním faktur
- evidence a vedení hotovostní pokladny
- uživatelská znalost PC
- příjemné vystupování a přátelské jednání s lidmi
- samostatnost při řešení úkolů,
- pečlivost a zodpovědný přístup ke své práci
Nabízíme pro Vás
- zajímavé platové ohodnocení (mzda + bonusy)
- dlouhodobou spolupráci s možností kariérního růstu
- zázemí stabilní finančně – poradenské skupiny
- příjemné pracovní prostředí v samotném centru Prahy
- práci v mladém kolektivu
- zaměstnaněcké výhody (mobilní telefon, stravenky, freedays, občerstvení na pracovišti, teambuildingy a akce)
- nástup možný ihned
V případě Vašeho zájmu zašlete, prosím, svůj profesní životopis na naši adresu recruitment@flexioffice.cz.
Staň se členem týmu expandující společnosti FLEXI OFFICE!
Zasláním Vašeho životopisu dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních dat dle § 21 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a jejich uchování v personální evidenci po dobu výběrového řízení na danou pracovní pozici.

Máte již registrovaného skutečného majitele? Flexi Office vám pomůže
Od června 2021 je v platnosti novela zákona o evidenci skutečných majitelů. S registrací skutečného majitele vám může pomoci společnost Flexi Office.
celý článek-350x200.jpg)
Servisované privátní kanceláře versus coworkingová centra: V čem je rozdíl?
Jaký je rozdíl mezi coworkingem a servisovanou privátní kanceláří? Porovnali jsme pro vás jednotlivé možnosti a zde vám přinášíme výsledek.
celý článek-350x200.jpg)
Cenové srovnání klasických a servisovaných kanceláří
Jaký je rozdíl mezi klasickými a servisovanými kancelářemi? Z hlediska financí je pronájem servisovaných kanceláří značně výhodnější.
celý článek