Recepce Flexi Office jako vizitka vaší firmy

Business centrum FLEXI OFFICE – to jsou kancelářské budovy třídy A, poskytující reprezentativní kancelářské prostory. Standardem jsou plně vybavené, individuálně klimatizované kanceláře s otevíratelnými okny, 24/7 přístup do budovy, profesionální a jazykově zdatná recepce, ostraha a vysoká úroveň zabezpečení.
Naše prostory se nalézají v nejvyhledávanějších kancelářských a obchodních lokalitách. Klientům tím zabezpečujeme nejenom prestižní adresu, perfektní dopravní dostupnost, ale i možnost být nablízku svým zákazníkům a obchodním partnerům. Naše business centra poskytují možnost komfortního parkování přímo v budově anebo v blízké vzdálenosti.
Klademe důraz na reprezentativnost prostor, protože víme, že je důležitá při budování dobré image společnosti. Naše kancelářské prostory disponují vždy vstupní recepcí, kde se o návštěvy a hovory starají důkladně proškolené asistentky.
Recepce je místem prvního kontaktu
Budování pověsti a dobrého jména vaší společnosti nezačíná až v zasedačce, ale hned ve vstupní hale na recepci. Kvalitní recepcí si vylepšíte celkovou atmosféru pracoviště i průběh všech schůzek a jejich výsledky. Recepce je srdcem firmy a determinujícím faktorem při tvorbě prvního dojmu u klientů, obchodních partnerů či zaměstnanců. Bez nadsázky lze říct, že má obrovský vliv na chod firmy i její byznys.
Recepce je v podstatě prvním místem, kde se nový klient, partner nebo zaměstnanec seznámí s vaší společností a vytvoří si o ní obrázek. Pro většinu firem je samozřejmé outsourcovat služby, které nejsou jádrem podnikání společnosti, ale zároveň se bez nich neobejde. Na stejném principu funguje i outsourcing recepce. Díky němu získáte profesionální recepci, bez nutnosti starat se o její každodenní chod.
Skvěle vyškolené asistentky
Naše osobní asistentky mají zkušenosti s realizací jednorázových úkolů, stejně tak ale dokáží zajistit dlouhodobou spolupráci. Díky této službě získáte skvělou podporu k vaší práci, která vás ve výsledku vyjde mnohem levněji než vlastní asistentka. Platíte pouze za čas věnovaný vašim úkolům.
Budete pravidelně dostávat report, díky kterému budete mít perfektní přehled o času, který asistentka strávila na vašich úkolech. Nejčastější realizované úkoly jsou organizace schůzek a zahraničních cest, rezervace letenek, ubytování, komunikace s úřady či vyřízení různorodých pochůzek. Samozřejmostí je výborná jazyková vybavenost všech asistentek.
Vsaďte na profesionální recepční služby Flexi Office.
HLEDÁTE TYTO SLUŽBY?
Neváhejte nás kontaktovat!
-350x200.jpg)
Personální agentura a kanceláře FLEXI OFFICE
Vlastníte personální agenturu a potřebujete na přechodné období kancelář? Vycházíme vstříc vašim požadavkům. Podívejte se, jak pomůžeme právě vám.
celý článek
Dostupnost kanceláří Bredovský dvůr a Palác Archa
Kanceláře se nacházejí ve výjimečné lokalitě, v blízké dostupnosti MHD, vlaku, metra i magistrály. V blízkosti jsou vyhlášené restaurace a podniky.
celý článek-350x200.jpg)
Pronájem kanceláře a parkování u Flexi Office
Flexi Office poskytuje dostatek parkovacích míst při dlouhodobém i krátkodobém pronájmu. Vše flexibilně a bez velkých závazků. Více v našem článku.
celý článek