Recepce Flexi Office jako vizitka vaší firmy

01 / 04 / 2021 Článek FLEXI OFFICE

Recepce Flexi Office jako vizitka vaší firmy

Business centrum FLEXI OFFICE – to jsou kancelářské budovy třídy A, poskytující reprezentativní kancelářské prostory. Standardem jsou plně vybavené, individuálně klimatizované kanceláře s otevíratelnými okny, 24/7 přístup do budovy, profesionální a jazykově zdatná recepce, ostraha a vysoká úroveň zabezpečení.

Naše prostory se nalézají v nejvyhledávanějších kancelářských a obchodních lokalitách. Klientům tím zabezpečujeme nejenom prestižní adresu, perfektní dopravní dostupnost, ale i možnost být nablízku svým zákazníkům a obchodním partnerům. Naše business centra poskytují možnost komfortního parkování přímo v budově anebo v blízké vzdálenosti.

Klademe důraz na reprezentativnost prostor, protože víme, že je důležitá při budování dobré image společnosti. Naše kancelářské prostory disponují vždy vstupní recepcí, kde se o návštěvy a hovory starají důkladně proškolené asistentky.

Recepce je místem prvního kontaktu

Budování pověsti a dobrého jména vaší společnosti nezačíná až v zasedačce, ale hned ve vstupní hale na recepci. Kvalitní recepcí si vylepšíte celkovou atmosféru pracoviště i průběh všech schůzek a jejich výsledky. Recepce je srdcem firmy a determinujícím faktorem při tvorbě prvního dojmu u klientů, obchodních partnerů či zaměstnanců. Bez nadsázky lze říct, že má obrovský vliv na chod firmy i její byznys.

Recepce je v podstatě prvním místem, kde se nový klient, partner nebo zaměstnanec seznámí s vaší společností a vytvoří si o ní obrázek. Pro většinu firem je samozřejmé outsourcovat služby, které nejsou jádrem podnikání společnosti, ale zároveň se bez nich neobejde. Na stejném principu funguje i outsourcing recepce. Díky němu získáte profesionální recepci, bez nutnosti starat se o její každodenní chod.

Skvěle vyškolené asistentky

Naše osobní asistentky mají zkušenosti s realizací jednorázových úkolů, stejně tak ale dokáží zajistit dlouhodobou spolupráci. Díky této službě získáte skvělou podporu k vaší práci, která vás ve výsledku vyjde mnohem levněji než vlastní asistentka. Platíte pouze za čas věnovaný vašim úkolům. 

Budete pravidelně dostávat report, díky kterému budete mít perfektní přehled o času, který asistentka strávila na vašich úkolech. Nejčastější realizované úkoly jsou organizace schůzek a zahraničních cest, rezervace letenek, ubytování, komunikace s úřady či vyřízení různorodých pochůzek. Samozřejmostí je výborná jazyková vybavenost všech asistentek.

Vsaďte na profesionální recepční služby Flexi Office.

HLEDÁTE TYTO SLUŽBY?

Neváhejte nás kontaktovat!

  předchozí článek další článek  
Pronájem vlastní či servisované kanceláře?

Pronájem vlastní či servisované kanceláře?

17 / 06 / 2022 Článek FLEXI OFFICE

Porovnáváme pro vás jednotlivé typy kanceláří, zaměřujeme se na jejich výhody a nevýhody. Pro koho je jaký typ kanceláře nejvhodnější?

celý článek
Covid změnil kancelářský trh

Covid změnil kancelářský trh

01 / 06 / 2022 Článek FLEXI OFFICE

V článku si shrneme dopady covidu na kancelářský trh. Jaké jsou současné možnosti a trendy? Co Češi aktuální nejvíce preferují?

celý článek
Optimální velikost kanceláří

Optimální velikost kanceláří

10 / 05 / 2022 Článek FLEXI OFFICE

U FLEXI OFFICE nenabízíme miniaturní a stísněné kanceláře, ale přesně takové, aby se v nich klienti cítili komfortně. Přesvědčte se sami.

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace