Provoz business center FLEXI OFFICE v době velikonočních svátků

10 / 04 / 2017 Novinka FLEXI OFFICE

Provoz business center FLEXI OFFICE v době velikonočních svátků

Vážení klienti,

rádi bychom Vás informovali, že dne 14. a 17. dubna 2017 bude recepce z důvodu velikonočních svátků zavřena.

 

Děkujeme za pochopení,

Tým Flexi Office

  předchozí článek další článek  
Aktuální informace k situaci - pošta a povinnost roušek

Aktuální informace k situaci - pošta a povinnost roušek

19 / 03 / 2020 Novinka FLEXI OFFICE

dovolujeme si vás informovat, že Česká pošta nemá v tuto chvíli nastavené jednotné doručování zásilek. Některé pobočky nám hlásí, že doručování zatím funguje jako doposud, některé pobočky dostaly informaci, že se bude doručovat pouze obyčejná pošta. Bohužel se v této době situace i na poště mění každým dnem a my nejsme schopni vám nyní…

celý článek
Dočasná změna otevírací doby poboček

Dočasná změna otevírací doby poboček

17 / 03 / 2020 Článek FLEXI OFFICE

Vzhledem k šířícímu se viru COVID-19 si Vás dovolujeme informovat, že recepce společnosti FLEXI OFFICE musejí postoupit k dalším provizorním opatřením a to ke změně provozní doby v rámci všech našich business center.

celý článek
Aktuální informace k situaci - COVID-19

Aktuální informace k situaci - COVID-19

13 / 03 / 2020 Článek FLEXI OFFICE

v reakci na aktuální situaci s výskytem COVID-19 v evropských zemích a vyhlášení nouzového stavu v ČR Vás chceme ubezpečit, že systematicky sledujeme informace vydáváné Ministerstvem zdravotnictví ČR a Hygienickou stanicí ČR a jsme připraveni reagovat na případné požadavky zavádění provizorních opatření.

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace