Pronájem vlastní či servisované kanceláře?

17 / 06 / 2022 Článek FLEXI OFFICE

Pronájem vlastní či servisované kanceláře?

Pronájem vlastní či servisované kanceláře?

Rozhodujete se, jaký typ kanceláře si pronajmout a zvažujete, zda si vybrat klasický pronájem či raději servisované kanceláře? Je důležité důkladně zvážit, co od pracovního místa očekáváme a na základě toho posoudit, který prostor bude nejlépe vyhovovat našim potřebám.

Klasický pronájem kanceláře

Při klasickém pronájmu kanceláře musíte počítat s počáteční investicí a kancelář plně vybavit. Navíc na vlastní náklady musíte řešit například opravy, chod recepce či nákup kávy a servis kávovaru. Často je pak potřeba zaměstnat dalšího pracovníka, který bude mít na starosti úkoly recepce a chodu kanceláře.

Určitou výhodou klasického pronájmu kanceláře je větší podíl soukromí a přizpůsobení si kanceláře vlastním představám a image firmy.

Flexibilní kanceláře

Flexibilní kanceláře jsou již několik let světovým fenoménem. Hlavní výhodou těchto kanceláří je ušetření nákladů na pronájmu kanceláře a na jejím vybavení. Prostřednictvím flexibilní kanceláře totiž získáte plně zařízenou kancelář. Tím ušetříte čas, který byste museli investovat do vybavení prostoru a můžete se tak efektivně věnovat své práci. 

Servisované kanceláře

Díky pronájmu servisované kanceláře dokážete výrazně snížit své finanční výdaje, neboť při podpisu smlouvy dostáváte již zařízenou kancelář s full servisem. Odpadá vám tak starost o její chod. Veškeré vybavení (například pracovní stůl, židle či úložné prostory) a servis kanceláře je na bedrech pronajímatele. Dalším benefitem je služba recepce v ceně pronájmu.

Flexi Officeservisovaným kancelářím poskytuje možnost pronájmu zasedacích místností. Samozřejmostí je pravidelný úklid všech kanceláří, služby recepce, příjem pošty a mnoho dalšího.

Soustřeďte se pouze na svůj byznys! Vyberte si z různých typů pronájmů z naší nabídky přesně podle vašich představ.

CHCETE UŠETŘIT ZA PROVOZ?

FLEXI KANCELÁŘE JSOU ŘEŠENÍ

  předchozí článek další článek  
Vánoční provozní doba recepcí v Praze

Vánoční provozní doba recepcí v Praze

05 / 12 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Vánoční provozní doba recepcí v Praze

celý článek
Máte již registrovaného skutečného majitele? Flexi Office vám pomůže

Máte již registrovaného skutečného majitele? Flexi Office vám pomůže

26 / 09 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Od června 2021 je v platnosti novela zákona o evidenci skutečných majitelů. S registrací skutečného majitele vám může pomoci společnost Flexi Office.

celý článek
Servisované privátní kanceláře versus coworkingová centra: V čem je rozdíl?

Servisované privátní kanceláře versus coworkingová centra: V čem je rozdíl?

15 / 08 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Jaký je rozdíl mezi coworkingem a servisovanou privátní kanceláří? Porovnali jsme pro vás jednotlivé možnosti a zde vám přinášíme výsledek.

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace