Pronájem plně vybavené kanceláře s velikostí 48 m2

20 / 12 / 2017 Novinka FLEXI OFFICE

Pronájem plně vybavené kanceláře s velikostí 48 m2

Nabídka již není aktuální  - Aktuální nabídka pronájmu kanceláře 4Excl s lukrativním umístněním v centru Prahy. V ceně pronájmu jsou zahrnuty všechny služby i plné vybavení.  Nabízíme vám také prostory recepce s vysoce kvalitními asistentky. Při nájmu od 1. 1. 2018 máte možnost využit slevu.

Pronajmete si kancelář s kapacitou až 6 osob od 1. 1. 2018 se slevou 1 600 Kč a s možností umístění vlastní adresy. Co všechno budete mít k dispozici a kolik za to zaplatíte?

Kancelář 4Excl s rozlohou 48 m2

Kancelářsky prostor, do kterého se pohodlně vejde 4 – 6 lidí. Jedná se o plně vybavenou kancelář v 5. patře budovy vysokého standardu.  Moderní byznys centrum se nachází přímo v centru hlavního města Praha s výbornou dopravní dostupností tramvajových, vlakových, autobusových spojů a linek metra B a C.

Co zahrnuje cena pronájmu?

Cena za pronájem kanceláře 4Excl je 33 500 Kč měsíčně bez DPH. Při pronájmu od 1. 1. 2018 pro vás máme speciální akci. Za následujících 12 měsíců zaplatíte částku ve výši 31 900 Kč a ušetříte tak 19 200 Kč za rok.  

Kancelář disponuje:

  • kvalitním nábytkem
  • klimatizaci
  • datovými rozvody
    • připojení na vysoko rychlostní internet
    • napojení na telefonní linky

Společné prostory

V společném zázemí o velikosti 100m2 je klientům plně k dispozici vše, co k běžnému pracovnímu životu potřebuji:

  • vybavená kuchyňka
  • každodenní občerstvení (káva, čaj, nabídka nápojů)
  • kopírovací centrum
  • reprezentativní lobby s denním tiskem
  • sociální zázemí

Parkování je možné přímo v podzemních garážích.

Zasedací místnosti

Pro jednání s klienty, školení či pořádání obchodních prezentací jsou k dispozici reprezentativní zasedací místnosti, které jsou vybaveny technikou pro prezentaci:

  • dataprojektor
  • LCD televize
  • flipchart

Profesionální recepce

Ve vstupní části se nachází recepce s vyškolenými asistentkami se znalostí angličtiny, které se starají o veškerý klientský servis a provoz kanceláře (objednávky, pošta, návštěvy).

Kancelář je k nastěhování ihned

Pro více informací nás kontaktujte na tel. Čísle: +420 735 192 600 nebo nám napište na info@flexioffice.cz a my se vám ozveme s dalšími informacemi.

Těšíme se na osobní setkání

Tým FLEXI OFFICE

  předchozí článek další článek  
Vracíme se k normální pracovní době

Vracíme se k normální pracovní době

30 / 04 / 2020 Novinka FLEXI OFFICE

Od 4.5.2020 na všech pobočkách opět v provozu v čase od 08:30 do 17:00.

celý článek
Aktuální informace k situaci - pošta a povinnost roušek

Aktuální informace k situaci - pošta a povinnost roušek

19 / 03 / 2020 Novinka FLEXI OFFICE

dovolujeme si vás informovat, že Česká pošta nemá v tuto chvíli nastavené jednotné doručování zásilek. Některé pobočky nám hlásí, že doručování zatím funguje jako doposud, některé pobočky dostaly informaci, že se bude doručovat pouze obyčejná pošta. Bohužel se v této době situace i na poště mění každým dnem a my nejsme schopni vám nyní…

celý článek
Dočasná změna otevírací doby poboček

Dočasná změna otevírací doby poboček

17 / 03 / 2020 Článek FLEXI OFFICE

Vzhledem k šířícímu se viru COVID-19 si Vás dovolujeme informovat, že recepce společnosti FLEXI OFFICE musejí postoupit k dalším provizorním opatřením a to ke změně provozní doby v rámci všech našich business center.

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace