Pronájem kanceláře 15 M²- Palác Archa, Praha 1

03 / 03 / 2017 Novinka Lease Manager

Pronájem kanceláře 15 M²- Palác Archa, Praha 1

Kancelář k pronájmu

Servisovaná a plně vybavená kancelář s kapacitou pro 1-2 osoby. Tato kancelář je vybavena pro 1 až 2 pracovní místa z kvalitního kancelářského nábytku včetně základních úložních prostor, tj. osobní kontejnery a skříňky na dokumenty. Veškeré vybavení lze podle potřeb klienta uzpůsobit – kancelář je možné dovybavit a přidat posezení sloužící pro návštěvy ve složení menšího konferenční stolek a dvě židle.

Chtěli byste se podívat na tuto kancelář? Zajímá vás cena pronájmu kanceláře? Přijďte na nezávaznou prohlídku a dozvíte se více!

 

Kancelářská budova - Palác Archa

Palác Archa je součástí futuristického komplexu administrativních a obchodních budov. Modernistické prostředí v okolí ulice „Na poříčí“ obklopeno řadou luxusních hotelů, prvotřídních restauračních zařízení a obchodních pasáží nebo různých sportovních center, nabízí business centrum Palác Archa, jež se nachází v samotném centru Prahy, hned vedle Florentina, a poblíž Masarykova nádraží. Na projektování z prvních budov, která je dnes známá jako Legiobanka, se podílel slavný architekt Josef Gočár, který upřednostnil rondokubismus. Kancelářské prostory Palác Archa jsou moderně zrekonstruované a nabízí maximální komfort třídy A. 

Standard kanceláří

Naše kanceláře jsou individuálně klimatizovány, vybaveny datovými rozvody (připojení na vysokorychlostní internet, možnost dalších nadstandardních IT nastavení, telefonní linky s operátorkou či dalšími hlasovými službami, atd.).

Ve vstupní části prostor se nachází recepce s reprezentativními osobními asistentkami se znalostí angličtiny, které se starají o veškerý klientský servis. Dále je nájemcům k dispozici společné zázemí sestávající z plně vybavených kuchyněk, které jsou denně zásobovány občerstvením (káva/čaj, nabídka nápojů), kopírovacího centra a lobby. Pro jednání s klienty, školení či pořádání obchodních prezentací jsou k dispozici reprezentativní zasedací místnosti různých velikostí s prezentační technikou.

Pro jednání s klienty, školení či pořádání obchodních prezentací je možné využít zasedacích místností vybavených prezentační technikou.

 

 

  Kanceláře jsou k nastěhování ihned.

 

Zaujal Vás pronájem kanceláře?

Domluvte si nezávaznou prohlídku ještě dnes!

  předchozí článek další článek  
Hub – je pro vás to pravé?

Hub – je pro vás to pravé?

22 / 05 / 2019 Článek FLEXI OFFICE

Tyto pracovní prostory jsou zpravidla určeny k tomu, aby mohly být využívány k práci i společenským událostem včetně večerních akcí. Jsou huby tím pravým pro vás?

celý článek
Už jste slyšeli o virtuální asistentce?

Už jste slyšeli o virtuální asistentce?

16 / 04 / 2019 Článek FLEXI OFFICE

Chcete mít k dispozici proškolený, spolehlivý a diskrétní personál a platit pouze čas strávený na konkrétním úkolu? Poohlédněte se po virtuální asistentce. Více zjistíte v našem článku.

celý článek
Moderní kancelář: stálá klasika i houpačky místo židlí

Moderní kancelář: stálá klasika i houpačky místo židlí

31 / 03 / 2019 Článek FLEXI OFFICE

Jaké jsou aktuální světové trendy v tom, co má splňovat kancelář dnešní doby? Někdo si pod pojmem moderní kancelář vybaví jednoduše klasickou pracovnu s počítačem a točící židlí, někdo naopak prostorný open space s houpacími sítěmi a skluzavkou.

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace