Pronájem kanceláře 15 M²- Palác Archa, Praha 1

03 / 03 / 2017 Novinka Lease Manager

Pronájem kanceláře 15 M²- Palác Archa, Praha 1

Kancelář k pronájmu

Servisovaná a plně vybavená kancelář s kapacitou pro 1-2 osoby. Tato kancelář je vybavena pro 1 až 2 pracovní místa z kvalitního kancelářského nábytku včetně základních úložních prostor, tj. osobní kontejnery a skříňky na dokumenty. Veškeré vybavení lze podle potřeb klienta uzpůsobit – kancelář je možné dovybavit a přidat posezení sloužící pro návštěvy ve složení menšího konferenční stolek a dvě židle.

Chtěli byste se podívat na tuto kancelář? Zajímá vás cena pronájmu kanceláře? Přijďte na nezávaznou prohlídku a dozvíte se více!

 

Kancelářská budova - Palác Archa

Palác Archa je součástí futuristického komplexu administrativních a obchodních budov. Modernistické prostředí v okolí ulice „Na poříčí“ obklopeno řadou luxusních hotelů, prvotřídních restauračních zařízení a obchodních pasáží nebo různých sportovních center, nabízí business centrum Palác Archa, jež se nachází v samotném centru Prahy, hned vedle Florentina, a poblíž Masarykova nádraží. Na projektování z prvních budov, která je dnes známá jako Legiobanka, se podílel slavný architekt Josef Gočár, který upřednostnil rondokubismus. Kancelářské prostory Palác Archa jsou moderně zrekonstruované a nabízí maximální komfort třídy A. 

Standard kanceláří

Naše kanceláře jsou individuálně klimatizovány, vybaveny datovými rozvody (připojení na vysokorychlostní internet, možnost dalších nadstandardních IT nastavení, telefonní linky s operátorkou či dalšími hlasovými službami, atd.).

Ve vstupní části prostor se nachází recepce s reprezentativními osobními asistentkami se znalostí angličtiny, které se starají o veškerý klientský servis. Dále je nájemcům k dispozici společné zázemí sestávající z plně vybavených kuchyněk, které jsou denně zásobovány občerstvením (káva/čaj, nabídka nápojů), kopírovacího centra a lobby. Pro jednání s klienty, školení či pořádání obchodních prezentací jsou k dispozici reprezentativní zasedací místnosti různých velikostí s prezentační technikou.

Pro jednání s klienty, školení či pořádání obchodních prezentací je možné využít zasedacích místností vybavených prezentační technikou.

 

 

  Kanceláře jsou k nastěhování ihned.

 

Zaujal Vás pronájem kanceláře?

Domluvte si nezávaznou prohlídku ještě dnes!

  předchozí článek další článek  
Máte již registrovaného skutečného majitele? Flexi Office vám pomůže

Máte již registrovaného skutečného majitele? Flexi Office vám pomůže

26 / 09 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Od června 2021 je v platnosti novela zákona o evidenci skutečných majitelů. S registrací skutečného majitele vám může pomoci společnost Flexi Office.

celý článek
Servisované privátní kanceláře versus coworkingová centra: V čem je rozdíl?

Servisované privátní kanceláře versus coworkingová centra: V čem je rozdíl?

15 / 08 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Jaký je rozdíl mezi coworkingem a servisovanou privátní kanceláří? Porovnali jsme pro vás jednotlivé možnosti a zde vám přinášíme výsledek.

celý článek
Cenové srovnání klasických a servisovaných kanceláří

Cenové srovnání klasických a servisovaných kanceláří

18 / 07 / 2023 Článek FLEXI OFFICE

Jaký je rozdíl mezi klasickými a servisovanými kancelářemi? Z hlediska financí je pronájem servisovaných kanceláří značně výhodnější.

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace