Proč využít zasedací místnosti od FLEXI OFFICE

26 / 02 / 2021 Článek FLEXI OFFICE

Proč využít zasedací místnosti od FLEXI OFFICE

Pronájem zasedacích místností

Flexi Office disponuje několika desítkami zasedacích místností v šesti městech České republiky a ve dvou městech Slovenska. Poskytuje luxusní prostory pro účely individuálních setkání, ale i zasedací místnosti pro větší počet osob pro potřeby uskutečnění větších akcí. Zasedací místnosti disponují kompletním technickým vybavením a rychlým internetem. Součástí služeb je vyjma pronájmu zasedacích prostor i zabezpečení kompletního administrativního servisu, obsluhy a občerstvení.

Zákaznická karta

Flexi Office nabízí při větším odběru hodin tzv. Zákaznickou kartu, která je nejvýhodnějším řešením pro zájemce o pronájem zasedacích místností. Nabití karty je platné po dobu jednoho roku. Karta je přenosná a lze ji využít a slevy uplatnit na všech pobočkách v České republice i na Slovensku.

Sháníte narychlo reprezentativní místo na setkání s klientem?

Zejména v počátcích podnikání není jednoduché sehnat vlastní konferenční prostory. Většina start-upů si kvůli vysokým nákladům nemůže vlastní prostory dovolit. Bez vhodných prostor s vybavením se neobejdou ani běžné týmové porady. Vhodné prostory společnosti postrádají i pro firemní školení nebo pro organizaci firemních večírků.

Výhody pronájmu konferenčních prostor: nízká cena a žádné závazky

To, co je nepochybnou výhodou pronájmu konferenčních prostor, je nízká cena a nulové závazky. Nemusíte se nikde upisovat k dlouhodobému pronájmu a placení vysokých poplatků za prostory, které reálně nebudete využívat.

A jaké jsou další výhody pronájmu konferenčních prostor?

  • pronajatý prostor můžete využít jednorázově, nebo si ho předplatit na delší časový horizont,
  • pokaždé si vyberete přesně takové prostory, které zrovna pro svou firmu potřebujete,
  • neplatíte nic za provoz ani za spotřebované energie,
  • je vám připraveno k dispozici veškeré vybavení včetně připojení na internet,
  • součástí pronájmu je často také administrativní servis a technická podpora.

Reakce dlouhodobého klienta využívající našich služeb:

„Při svých začátcích v podnikání jsem velmi ocenil možnost krátkodobého využití pronájmu kanceláře a zasedacích prostor. Vše bylo plně vybavené k mé veliké spokojenosti. Jak se firma rozrůstala, využil jsem i služeb osobních asistentek, které mi byly vždy nápomocny při mých požadavcích v administrativě. Zvažuji založit pobočky i v jiných městech. Než se ale definitivně rozhodnu, budu i nadále využívat zasedacích místností a kanceláří tam, kde Flexi Office poskytuje konferenční prostory k pronájmu.“

PODÍVEJTE SE NA NAŠE ZASEDACÍ MÍSTNOSTI

Servisované prostory pro Vaše jednaní

  předchozí článek další článek  
Jaký je rozdíl mezi provozovnou a sídlem

Jaký je rozdíl mezi provozovnou a sídlem

13 / 12 / 2021 Článek FLEXI OFFICE

Co je to provozovna a co sídlo? Jaké jsou rozdíly mezi nimi? Jaká pravidla musím dodržet u provozovny? Podrobné vysvětlení naleznete v našem článku.

celý článek
4 tipy, jak si zútulnit interiér kanceláře

4 tipy, jak si zútulnit interiér kanceláře

10 / 12 / 2021 Článek FLEXI OFFICE

V práci trávíme většinu času a je dobré se tam cítit komfortně. Přinášíme pár triků, jak vnést do kanceláře prvky pro příjemnější pracovní prostředí.

celý článek
Provozní doba našich business center v době vánočních svátků

Provozní doba našich business center v době vánočních svátků

03 / 12 / 2021 Novinka FLEXI OFFICE

Provozní doba našich business center v době vánočních svátků

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace