Proč upřednostnit pronájem kanceláře před home office?

31 / 10 / 2018 Článek FLEXI OFFICE

Proč upřednostnit pronájem kanceláře před home office?

Moderní technologie a rozmach online světa mění i pracovní aktivity a činnosti. Mnoho zaměstnanců může pracovat jen z počítače. Tím pádem mohou vykonávat pracovní činnost téměř odkudkoliv, kde je internet, takže často pracují i ​​z domu. Jaké jsou výhody práce z kanceláře oproti pozitivům home office?

Příznivci práce z domova vidí jako největší výhodu právě čas, který ušetří tím, že nemusí jezdit do práce. Stejně umožňuje rodinám s malými dětmi snáz skloubit zaměstnání s péčí o rodinu.

Výhody práce z kanceláře

Největším lákadlem home office je práce z pohodlí domova nebo ze své oblíbené kavárny. Samozřejmostí je i to, že si práci můžete rozvrhnout jen podle sebe a svého režimu. A tady se dostáváme k velmi rozšířenému problému, který určitě znáte pod názvem prokrastinace. Prostředí kanceláří je koncipováno tak, aby byli lidé víc produktivní. Při práci z domu tedy hrozí odkládání povinností mnohem častěji než v kanceláři.

1. Oddělená práce a soukromý život

Váš domov by měl být místem, kde si odpočinete a plnohodnotně si užijete volný čas. Pro nikoho tedy není příjemné sedat si večer nebo v noci k práci, protože nemůžete kvůli nedokončenému úkolu usnout. Ovšem pokud pracujete z kanceláře, vaše odpovědnost zůstane na pracovním stole daleko od vás.

2. Pracovní režim

I když dnes už mají mnohé společnosti volnou pracovní dobu, většinou i tak dodržují určité časové rozpětí, ve kterém do práce všichni přicházejí a odcházejí. V rámci home office máte však nutkání svůj „to do list“ dokončit, i přesto, že už je dávno po předem stanoveném pracovním čase.

3. Méně sociálních kontaktů

Pro lidi milující společnost a práci v týmu je práce z kanceláře ideálním prostředím. Doma na home office trávíte celou pracovní dobu sice v pohodlí domova, ale vždy bez kolegů a ve stejném prostředí. Často se stává, že lidé pracující z domu ztrácejí motivaci a inspiraci. Pracovní kolektiv je povzbuzující, vždy se totiž máte na koho obrátit a často si s kolegy vytvoříte pevné přátelské vazby.

4. Větší odpovědnost za firemní zařízení, data

Domů si z práce musíte přinést notebook nebo jiné zařízení či média. Tím s sebou nesete i mnohem větší odpovědnost za zapůjčené firemní vybavení a celkově i za ochranu firemních dat nahraných na záznamových médiích.

Výhody pronájmu kanceláře

Práce v kanceláři mé výhody především v tom, že:

  • vám umožňuje lépe komunikovat se svými zaměstnanci a kolegy
  • neřešíte problémy na dálku
  • můžete ovlivnit pracovní výkon zaměstnanců
  • více motivujete zaměstnance

A co to skloubit? Pronajměte si pro sebe nebo celý tým naše kanceláře a odpadnou vám starosti se zařizováním a vybavováním prostor. Máte k dispozici lobby, kde je prostor k odpočinku, kuchyňku, kde si můžete ohřát jídlo, nebo třeba jen popovídat s kolegy o tom, jaký byl víkend. Pokud budete mít chuť změnit prostředí a přece jenom chvíli posedět v kavárně, všechna naše business centra jsou umístěna v centru Prahy, kde si určitě nějaké takové místo oblíbíte.

Přijdťe vyzkoušet naše vybavené kanceláře

U nás se budete cítit jako doma

  předchozí článek další článek  
Vracíme se k normální pracovní době

Vracíme se k normální pracovní době

30 / 04 / 2020 Novinka FLEXI OFFICE

Od 4.5.2020 na všech pobočkách opět v provozu v čase od 08:30 do 17:00.

celý článek
Aktuální informace k situaci - pošta a povinnost roušek

Aktuální informace k situaci - pošta a povinnost roušek

19 / 03 / 2020 Novinka FLEXI OFFICE

dovolujeme si vás informovat, že Česká pošta nemá v tuto chvíli nastavené jednotné doručování zásilek. Některé pobočky nám hlásí, že doručování zatím funguje jako doposud, některé pobočky dostaly informaci, že se bude doručovat pouze obyčejná pošta. Bohužel se v této době situace i na poště mění každým dnem a my nejsme schopni vám nyní…

celý článek
Dočasná změna otevírací doby poboček

Dočasná změna otevírací doby poboček

17 / 03 / 2020 Článek FLEXI OFFICE

Vzhledem k šířícímu se viru COVID-19 si Vás dovolujeme informovat, že recepce společnosti FLEXI OFFICE musejí postoupit k dalším provizorním opatřením a to ke změně provozní doby v rámci všech našich business center.

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace