Proč se rozhodnout pro dlouhodobý pronájem kanceláře?

17 / 05 / 2018 Článek FLEXI OFFICE

Proč se rozhodnout pro dlouhodobý pronájem kanceláře?

Jednou z nejčastějších otázek při rozhodování se o pronájmu kancelářských prostor je to, na jak dlouhou dobu si je nejlepší kancelář pronajmout. Jelikož jsou potřeby každé společnosti jiné, v tomto článku přinášíme souhrn výhod dlouhodobého pronájmu kanceláře.

Výhody dlouhodobého pronájmu kanceláří Flexi Office

Pokud podnikáte ve městě, ve kterém chcete zůstat delší dobu, dlouhodobý pronájem vám umožní se usadit. Smlouva na delší dobu je zárukou stability a toho, že nebudete nuceni opustit kancelářské prostory, čímž by mohlo dojít i k ohrožení vašeho podnikání.

Co vám podpis dlouhodobé smlouvy zaručí? Nemusíte se obávat zvyšování cen rok od roku bez ohledu na to, co se děje na trhu. Při krátkodobém pronájmu lze vidět neustále rostoucí náklady na nemovitost, což v konečném důsledku brání rozkvětu podnikání. S dlouhodobým pronájmem vám bude zaručena předvídatelná cena pronájmu po celou dobu trvání smlouvy. Cena domluvená na více měsíců nebo let je mnohdy nižší než cena za pronájem na kratší dobu.

Dalším velkým plusem dlouhodobého pronájmu je vybudování vztahu s pronajímateli. Dlouhá doba předurčuje to, že se stanete stálým zákazníkem společnosti. Většina firem je v dnešní době prozákaznicky orientovaná a svým věrným zákazníkům nabízí mnohé výhody.

Pro koho je pronájem na dlouhou dobu vhodný?

O pronájem kancelářských prostor na delší dobu by se měly zajímat zejména podniky, které jsou stabilní a hledají prostor na svůj růst a další rozvoj. Nemusíte se bát zvyšování nájemného, ​​protože jste chráněni smlouvou a můžete se naplno věnovat expanzi. Delší pronájem pronajímateli dává více času k tomu, aby se mu vrátila jeho počáteční investice, a tím se zase zvyšuje vaše vyjednávací síla.

Co je samozřejmostí nejen při dlouhodobém pronájmu?

Jako stálá klientela společnosti Flexi Office, kterou se po delší době stanete, máte díky nabytým kancelářským prostorám, kromě podpory vašeho podnikání, k dispozici i tyto služby:

  • zasedací místnosti

Pro své důležité obchodní jednání, jednání či školení svých zaměstnanců máte vždycky možnost využít konferenční místnosti, ze kterých si vybíráte na základě svých preferencí. Ať už jde o rozhovor ve dvojici nebo školení pro celý tým, určitě najdete to své.

  • recepce

Pokud si pronajímáte kancelář od společnosti, která spravuje byznys centra, určitě budete mít k dispozici služby recepce s vyškolenými asistentkami. Pro vás to znamená, že vaše pošta a hovory budou vždy vyřízeny. Službu osobních asistentek můžete využívat i k účelům vlastního podnikání.

  • kuchyňka

Samozřejmostí je i kuchyňka včetně občerstvení v podobě kávy, balených vod a džusů.

Flexi Office svým klientům přináší při dlouhodobém pronájmu kanceláře mnoho výhod.

  předchozí článek další článek  
Lidé se vracejí zpět do kanceláří. Aneb konec homeofficu v ČR

Lidé se vracejí zpět do kanceláří. Aneb konec homeofficu v ČR

17 / 02 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Období homeofficu se v ČR chýlí ke konci. Jaké jsou hlavní benefity práce z kanceláře a proč se vyplatí si pronajmout takzvané servisované kanceláře?

celý článek
Jaká je optimální teplota v kancelářích?

Jaká je optimální teplota v kancelářích?

10 / 01 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Jaká je ideální teplota na pracovišti a jak s minimální teplotou zahýbalo nové opatření v době energetické krize? Dozvíte se v našem článku.

celý článek
PF 2023

PF 2023

19 / 12 / 2022 Novinka FLEXI OFFICE

PF 2023

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace