Připravujete workshop, školení či seminář?

06 / 04 / 2017 Článek FLEXI OFFICE

Připravujete workshop, školení či seminář?

Pár tipů jak připravit workhop, seminář či školení

Každý z nás se již jistě účastnil školení, semináře či nějakého workshopu. A každý z nás si jistě vybaví nejeden nudný a dlouhý den na podobné akci. Připravit kvalitní a zajímavý workshop či seminář není úplně jednoduché, nicméně ne nemožné.

Připravit užitečný workshop a předat posluchačům informace správnou formou je oříšek.

Shrnuli jsme proto několik základních tipů, které vám mohou přípravu trochu zjednodušit.

  • Shrňte si, co je úkolem workshopu, co chcete, aby si lidé z něj odnesli. Jde jen o informace o novém výrobku nebo i nadšení tento výrobek prodávat a šířit získané informace dál, získání nových dovedností v případě školení nebo rozjezd nového projektu a stmelení pracovního týmu. Je vždy důležité mít jasnou představu co na konci workshopu nebo semináře očekáváte.
  • Připravte si program celého dne velmi důkladně. Není nic horšího, než když přijdete jako účastník na školení a absolutně nemáte tušení o tématech, přestávkách na občerstvení a oběd a o konci žádnou představu. Tím své posluchače otrávíte hned na začátku semináře a většina z nich bude valnou část sledovat hodiny v místnosti a při každém ukončení věty doufat, že nyní konečně přijde přestávka.
  • Materiály, materiály, materiály. Mít předem připravené materiály s obsahem školení je další podstatnou nutností. Pokud budete pouze prezentovat na dataprojektoru, velmi rychle vaši posluchači ztratí pozornost, kde se právě nacházíte. Proto je důležité, aby měli stejné materiály jako vy, do kterých si mohou zapisovat případné poznámky.
  • Občerstvení!!! Pokud již někoho pozvete, aby celý den strávil na vašem školení nebo workshopu, měli byste také zajistit občerstvení. Je už na vás, zda zvolíte cestu drobného občerstvení ve formě obložených chlebíčků, slaných krekrů či ovocných mís a vložíte, nebo zajistíte kompletní občerstvení včetně oběda. Nikdy by ale ve školící místnosti neměli chybět nealkoholické studené nápoje, káva, čaj.

Workshop či seminář

A jeden malý tip na závěr, v případě výběru místa pro workshop, seminář nebo školení. Zkuste se spojit s profesionály. Dnešní rozmanitost nabídky kancelářských a školících prostor je skutečně rozmanitá a najdete zde velký výběr pronájmu servisovaných konferenčních prostor. Servis spočívá zejména v tom, že máte k dispozici servis asistentek a recepce pro celou dobu pronájmu. Již před samotným začátkem pronájmu je pro vás konferenční místnost připravena dle vašich požadavků a to rozmístění stolů, vytištěné materiály, bloky a propisky  pro každého účastníka. Drobné občerstvení a nápoje, s možností objednání dalšího cateringu dle vašeho výběru. Součástí je též prezentační technika. Samozřejmostí je připojení na kvalitní vysokorychlostní internet a možnost umístění vlastních propagačních materiálů v prostorách recepce. Každý účastník je po sdělení jména uveden do zasedací místnosti a vy tak nemáte žádnou starost s veškerou organizací, vyjma přípravy obsahu  :)

A pokud se termín vašeho workshopu neodvratně blíží. Podívejte se na aktuální akci FLEXI OFFICE. V tomto měsíci můžete využít skvělou cenovou nabídku pronájmu zasedací místnosti FIBICH. Zasedací místnost Fibich nabízí svojí optimální velikostí a komfortem ideální prostředí pro standardní jednání s Vašimi klienty, ale také pro různá interní jednání a porady Vašeho týmu. Kapacita místnosti je 6 – 8 osob.  V měsíci duben si můžete zasedací místnost FIBICH pronajmout již za cenu 150Kč/hodinu. Více informací najdete ZDE.

FOTOGALERIE NAŠICH KONFERENČNÍCH MÍSTNOSTÍ

Na kompletní nabídku zasedacích místností FLEXI OFFICE se můžete podívat ZDE.

  předchozí článek další článek  
Hub – je pro vás to pravé?

Hub – je pro vás to pravé?

22 / 05 / 2019 Článek FLEXI OFFICE

Tyto pracovní prostory jsou zpravidla určeny k tomu, aby mohly být využívány k práci i společenským událostem včetně večerních akcí. Jsou huby tím pravým pro vás?

celý článek
Už jste slyšeli o virtuální asistentce?

Už jste slyšeli o virtuální asistentce?

16 / 04 / 2019 Článek FLEXI OFFICE

Chcete mít k dispozici proškolený, spolehlivý a diskrétní personál a platit pouze čas strávený na konkrétním úkolu? Poohlédněte se po virtuální asistentce. Více zjistíte v našem článku.

celý článek
Moderní kancelář: stálá klasika i houpačky místo židlí

Moderní kancelář: stálá klasika i houpačky místo židlí

31 / 03 / 2019 Článek FLEXI OFFICE

Jaké jsou aktuální světové trendy v tom, co má splňovat kancelář dnešní doby? Někdo si pod pojmem moderní kancelář vybaví jednoduše klasickou pracovnu s počítačem a točící židlí, někdo naopak prostorný open space s houpacími sítěmi a skluzavkou.

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace