Přidejte se k nám! FLEXI OFFICE hledá do svého týmu ASISTENTA/KU - RECEPČNÍ

Pracovní náplň
- samostatné zajištění bezproblémového provozu recepce a celého Business Centra
- osobní komunikace s klienty
- vyřizování požadavků klienta a bezodkladné zabezpečení řešení
- organizační činnosti (příprava zasedacích místností, cateringu, zajištění rezervace, administrativní a technická podpora)
- vyřizovaní telefonních hovorů, obstarání návštěv klientů, vedení evidence
- zajištění administrativní činnosti projektu, (např. komunikace s dodavateli, podklady k fakturaci)
- vyřizování asistentských služeb – osobní podání na poště, kopírování/skenování dokumentů, vedení zápisů z porad, atd.
Požadujeme
- min. SŠ vzdělání
- velmi dobrá uživatelská znalost PC (Word, Excel, Ppt, apod.)
- znalost AJ na komunikativní úrovni (slovem i písmem)
- komunikativnost - schopnost domluvit se s lidmi z různých profesí, klienty i dodavateli
- velmi dobré organizační schopnosti
- samostatnost, flexibilita, zodpovědnost
- příjemné/vstřícné a profesionální vystupování, vzhled
- proaktivní a flexibilní přístup k řešení situací a k úkolům
- smysl pro pečlivé zpracování zadání, schopnost přijmout odpovědnost za výsledek své práce
- praxe výhodou, nikoliv podmínkou
- vhodné i pro absolventy
Na oplátku nabízíme
- zázemí stabilní renomované finanční skupiny
- dlouhodobou spolupráci, smlouva na HPP (ale i na dohodu)
- práci v mladém, kreativním kolektivu v samotném centru Prahy
- pozici s určitou mírou vlastní odpovědnosti a tvořivosti
- možnost osobního růstu a příležitost učit se na zajímavých projektech
- nástup možný ihned (či dohodou)
Recepce FLEXI OFFICE (pracoviště asistentky)
Pokud Vás naše nabídka zaujala a věříte, že právě Vy jste Ta pravá pro náš tým, zašlete prosím svůj strukturovaný životopis (včetně fotografie) na naši e-mailovou adresu recruitment@flexioffice.cz
Těšíme se na Vás!
Team FLEXI OFFICE

Máte již registrovaného skutečného majitele? Flexi Office vám pomůže
Od června 2021 je v platnosti novela zákona o evidenci skutečných majitelů. S registrací skutečného majitele vám může pomoci společnost Flexi Office.
celý článek-350x200.jpg)
Servisované privátní kanceláře versus coworkingová centra: V čem je rozdíl?
Jaký je rozdíl mezi coworkingem a servisovanou privátní kanceláří? Porovnali jsme pro vás jednotlivé možnosti a zde vám přinášíme výsledek.
celý článek-350x200.jpg)
Cenové srovnání klasických a servisovaných kanceláří
Jaký je rozdíl mezi klasickými a servisovanými kancelářemi? Z hlediska financí je pronájem servisovaných kanceláří značně výhodnější.
celý článek