Hromadí se Vám administrativní úkoly? Nezbývá Vám čas na zdlouhavou komunikaci s úřady? Potřebujete někoho, kdo se postará o organizaci schůzek, denních aktivit či jiných Vašich plánů? Potřebuje zařídit překlady, tisk vizitek, hlavičkových papírů, oslovit nové dodavatele a zpracovat prezentaci jejich nabídek?
JAK TATO SLUŽBA FUNGUJE?
Naše osobní asistentky mají zkušenosti s realizací jednorázových úkolů, stejně tak ale dokáží zajistit dlouhodobou spolupráci. Díky této službě získáte perfektní podporu k Vaší práci, která Vás ve výsledku přijde mnohem levněji než vlastní asistentka. U nás totiž platíte pouze za čas, který asistentka věnovala Vašim úkolům.
Samozřejmostí je pravidelný report, který budete od své asistentky získávat. Díky němu budete mít perfektní přehled o času, který strávila na Vašich úkolech. Nejčastější úlohy, které realizují naše osobní asistentky:
-
organizace schůzek, denních aktivit a časových plánů,
-
organizace zahraničních cest, rezervace letenek, ubytování,
-
komunikace s úřady, vyřízení různých pochůzek,
-
jazyková podpora v angličtině (překlady, telefonáty),
-
podpora při tvorbě a dokončování dokumentů (texty, prezentace, tabulky),
-
oslovení dodavatelů, zajištění cenových nabídek,
-
tiskové služby (zajištění výroby vizitek, tisk hlavičkových papírů, obálek) apod.
Všechny naše osobní asistentky prochází pravidelným školením a vzděláváním. Charakteristickými rysy našich osobních asistentek jsou:
-
naprostá loajalita, diskrétnost a mlčenlivost
-
angličtina slovem i písmem
-
práce s PC na nadstandardní úrovni (MS Office včetně MS Excel a MS PowerPoint)
-
velmi dobré organizační a komunikační dovednosti
-
schopnost rychle se učit novým věcem
Servisovaná kancelář
naprostá loajalita, diskrétnost a mlčenlivost
schopnost rychle se učit novým věcem
práce s PC na nadstandardní úrovni (MS Office včetně MS Excel a MS PowerPoint)
velmi dobré organizační a komunikační dovednosti (i AJ)