Osobní asistentka Profesionálně vyškolená administrativní výpomoc

Chcete vědět jak vám asistentka ušetří čas?

Hromadí se Vám administrativní úkoly? Nezbývá Vám čas na zdlouhavou komunikaci s úřady? Potřebujete někoho, kdo se postará o organizaci schůzek, denních aktivit či jiných Vašich plánů? Potřebuje zařídit překlady, tisk vizitek, hlavičkových papírů, oslovit nové dodavatele a zpracovat prezentaci jejich nabídek?

JAK TATO SLUŽBA FUNGUJE?

Naše osobní asistentky mají zkušenosti s realizací jednorázových úkolů, stejně tak ale dokáží zajistit dlouhodobou spolupráci. Díky této službě získáte perfektní podporu k Vaší práci, která Vás ve výsledku přijde mnohem levněji než vlastní asistentka. U nás totiž platíte pouze za čas, který asistentka věnovala Vašim úkolům. 

Samozřejmostí je pravidelný report, který budete od své asistentky získávat. Díky němu budete mít perfektní přehled o času, který strávila na Vašich úkolech. Nejčastější úlohy, které realizují naše osobní asistentky:

  • organizace schůzek, denních aktivit a časových plánů,

  • organizace zahraničních cest, rezervace letenek, ubytování,

  • komunikace s úřady, vyřízení různých pochůzek,

  • jazyková podpora v angličtině (překlady, telefonáty),

  • podpora při tvorbě a dokončování dokumentů (texty, prezentace, tabulky),

  • oslovení dodavatelů, zajištění cenových nabídek,

  • tiskové služby (zajištění výroby vizitek, tisk hlavičkových papírů, obálek) apod.

 

Všechny naše osobní asistentky prochází pravidelným školením a vzděláváním. Charakteristickými rysy našich osobních asistentek jsou:

  • naprostá loajalita, diskrétnost a mlčenlivost

  • angličtina slovem i písmem

  • práce s PC na nadstandardní úrovni (MS Office včetně MS Excel a MS PowerPoint)

  • velmi dobré organizační a komunikační dovednosti

  • schopnost rychle se učit novým věcem                    

 

 

Servisovaná kancelář

naprostá loajalita, diskrétnost a mlčenlivost

schopnost rychle se učit novým věcem

práce s PC na nadstandardní úrovni (MS Office včetně MS Excel a MS PowerPoint)

velmi dobré organizační a komunikační dovednosti (i AJ)

Chcete si službu osobní asistentky vyzkoušet?

Nenašli jste, co jste hledali?

Dlouhodobý pronájem kanceláře

Dlouhodobý pronájem kanceláře

Flexi kancelář

Flexi kancelář

Virtuální kancelář

Virtuální kancelář

Hodinový pronájem kanceláře

Hodinový pronájem kanceláře

Poskytnutí sídla společnosti

Poskytnutí sídla společnosti

Založení a prodej společností

Založení a prodej společností

Telefonní a poštovní služby

Telefonní a poštovní služby

Účetní a daňové poradenství

Účetní a daňové poradenství

Školící prostory

Školící prostory

Přihlaste se k odběru novinek a získejte

Voucher na pronájem zasedací místnosti nebo kanceláře
na 1 hodinu zdarma

Přihlaste se k odběru novinek a získejte

Voucher na pronájem zasedací místnosti nebo kanceláře
na 1 hodinu zdarma

FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 234 723 500
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace