Organizujeme kancelář efektivně

13 / 12 / 2016 Článek Lease Manager

Organizujeme kancelář efektivně

4 jednoduchých kroků jak si rychle a efektivně zorganizovat kancelář

Ať už máte jen 5 minut nebo 45, můžete vyřešit většinu nepřehledných míst ve své kanceláři  v několika jednoduchých krocích. Nyní Vám ukážeme, jak můžete začít.

1 Pokud máte 5 minut: zredukujte si stojánek na tužky.

Myslíte si, že opravdu potřebujete, mít  kuličkové pero z loňských tržeb konference? Rozhodně  ne. Pokuste se omezit počet psacích potřeby na stole na pět. Vše, co je navíc, abyste si udrželi stojánek s psacími potřebami  stále uklizený, vyhoďte.

2 Máte-li 30 minut:  proberte si zásuvky

Obsah vašich zásuvek je "černá díra". V šuplíku jistě naleznete rozházené kancelářské sponky, náhradní tuhy a jiné kancelářské drobnosti. Roztřiďte si všechny jednotlivé propriety to samostatných kalíšků – krabiček. Ideální do zásuvek jsou plastové organizéry, které jsou navrhované právě pro tyto kancelářské drobnosti.

3 Máte-li 40 minut: recyklujte starou elektroniku

Pokud jste byli fanoušci "Vintage" mobilních telefonů, videorekordéry a velkých CTR monitorů, je čas nechat je odejít. Recyklovat staré můžete v nejbližším obchodě s elektronikou. Dalším krokem je zbavit se starých nepotřebných kabelů a ostatní elektroniku srovnat dle četnosti používání. Takovou malou tečkou na konec je pak srovnání všech používaných kabelů do organizéru pod stolem. Budete překvapeni, kolik místa najednou vznikne.

4 Pokud máte 45 minut: - eliminujte stohy papírů

Nekompromisně vyhažte ze svého stolu a pracovního místa veškeré nepotřebné papíry. Poznámky z porad, které se konaly před půlrokem už nebudete potřebovat, stejně tak různé drafty dokumentů, jako různé nabídky firem a letáky. Uschovejte si pouze ty dokumenty, které je nutné archivovat, jako účty nebo je nutné se k nim vrátit - například faktury, které je nutné po schválení uhradit.  Skartujte i staré manuály k různým přístrojům na vašem stole, které již s jistotou ovládáte nebo které už vůbec na svém pracovišti nemáte.

 

Zaujal Vás pronájem kanceláře?

Domluvte si nezávaznou prohlídku ještě dnes!

  předchozí článek další článek  
V čem podnikat? Dobrý nápad je základ úspěchu

V čem podnikat? Dobrý nápad je základ úspěchu

14 / 03 / 2019 Článek FLEXI OFFICE

Uvažujete o tom, že začnete podnikat, ale nevíte přesně v čem? Jak najít tu pravou podnikatelskou činnost, která vás bude bavit, živit a naplňovat zároveň? Přečtěte si náš článek.

celý článek
Jak může podoba pracovny ovlivnit vaši produktivitu?

Jak může podoba pracovny ovlivnit vaši produktivitu?

25 / 02 / 2019 Článek FLEXI OFFICE

Existuje univerzální pracovna, která by byla ideální pro všechny? Pracovna je místem, kde se obvykle věnujeme pracovním a tvůrčím činnostem. Každý si ji ale představí jinak. Přečtěte si doporučení, jak vytvořit pracovnu pro co nejvyšší efektivitu.

celý článek
Víte, které faktory ovlivňují, jak se zaměstnanci cítí v kanceláři?

Víte, které faktory ovlivňují, jak se zaměstnanci cítí v kanceláři?

07 / 02 / 2019 Článek FLEXI OFFICE

Doba, kdy firmy vnímají lidi jako stroje, je již za námi. Nyní se snaží zaměstnavatelé vytvářet pracovníkům taková místa, aby se do kanceláře těšili a cítili se příjemně. Jak toho dosáhnete i vy?

celý článek

Přihlaste se k odběru novinek a získejte

Voucher na pronájem zasedací místnosti nebo kanceláře
na 1 hodinu zdarma

Přihlaste se k odběru novinek a získejte

Voucher na pronájem zasedací místnosti nebo kanceláře
na 1 hodinu zdarma

FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace