Organizujeme kancelář efektivně

13 / 12 / 2016 Článek Lease Manager

Organizujeme kancelář efektivně

4 jednoduchých kroků jak si rychle a efektivně zorganizovat kancelář

Ať už máte jen 5 minut nebo 45, můžete vyřešit většinu nepřehledných míst ve své kanceláři  v několika jednoduchých krocích. Nyní Vám ukážeme, jak můžete začít.

1 Pokud máte 5 minut: zredukujte si stojánek na tužky.

Myslíte si, že opravdu potřebujete, mít  kuličkové pero z loňských tržeb konference? Rozhodně  ne. Pokuste se omezit počet psacích potřeby na stole na pět. Vše, co je navíc, abyste si udrželi stojánek s psacími potřebami  stále uklizený, vyhoďte.

2 Máte-li 30 minut:  proberte si zásuvky

Obsah vašich zásuvek je "černá díra". V šuplíku jistě naleznete rozházené kancelářské sponky, náhradní tuhy a jiné kancelářské drobnosti. Roztřiďte si všechny jednotlivé propriety to samostatných kalíšků – krabiček. Ideální do zásuvek jsou plastové organizéry, které jsou navrhované právě pro tyto kancelářské drobnosti.

3 Máte-li 40 minut: recyklujte starou elektroniku

Pokud jste byli fanoušci "Vintage" mobilních telefonů, videorekordéry a velkých CTR monitorů, je čas nechat je odejít. Recyklovat staré můžete v nejbližším obchodě s elektronikou. Dalším krokem je zbavit se starých nepotřebných kabelů a ostatní elektroniku srovnat dle četnosti používání. Takovou malou tečkou na konec je pak srovnání všech používaných kabelů do organizéru pod stolem. Budete překvapeni, kolik místa najednou vznikne.

4 Pokud máte 45 minut: - eliminujte stohy papírů

Nekompromisně vyhažte ze svého stolu a pracovního místa veškeré nepotřebné papíry. Poznámky z porad, které se konaly před půlrokem už nebudete potřebovat, stejně tak různé drafty dokumentů, jako různé nabídky firem a letáky. Uschovejte si pouze ty dokumenty, které je nutné archivovat, jako účty nebo je nutné se k nim vrátit - například faktury, které je nutné po schválení uhradit.  Skartujte i staré manuály k různým přístrojům na vašem stole, které již s jistotou ovládáte nebo které už vůbec na svém pracovišti nemáte.

 

Zaujal Vás pronájem kanceláře?

Domluvte si nezávaznou prohlídku ještě dnes!

  předchozí článek další článek  
Proč si pronajmout servisovanou kancelář?

Proč si pronajmout servisovanou kancelář?

04 / 01 / 2019 Článek FLEXI OFFICE

Servisovaná kancelář je kancelář, o jejíž chod se nemusíte vůbec starat. Ušetřete spoustu času a namísto péče o provoz kanceláře se věnujte plně svému byznysu.

celý článek
Tipy na aplikace pro osobní rozvoj, organizování a komunikaci

Tipy na aplikace pro osobní rozvoj, organizování a komunikaci

20 / 12 / 2018 Článek FLEXI OFFICE

Mobilní aplikace poskytují intuitivní řešení pracovních i soukromých problémů. V našem článku se dozvíte, které appky vám pomohou být více efektivní, lépe komunikovat a organizovat svůj tým.

celý článek
Cítíte se v kanceláři unavení? Může za to nedostatek světla

Cítíte se v kanceláři unavení? Může za to nedostatek světla

12 / 12 / 2018 Článek FLEXI OFFICE

Ke zdravému životu v kancelářích a dostatečné produktivitě přispívá hned několik faktorů. Jedním z nich je správné osvětlení a dostatek denního světla. Jaký vliv má na vaše zaměstnance?

celý článek

Přihlaste se k odběru novinek a získejte

Voucher na pronájem zasedací místnosti nebo kanceláře
na 1 hodinu zdarma

Přihlaste se k odběru novinek a získejte

Voucher na pronájem zasedací místnosti nebo kanceláře
na 1 hodinu zdarma

FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 234 723 500
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace