Organizujeme kancelář efektivně

13 / 12 / 2016 Článek Lease Manager

Organizujeme kancelář efektivně

4 jednoduchých kroků jak si rychle a efektivně zorganizovat kancelář

Ať už máte jen 5 minut nebo 45, můžete vyřešit většinu nepřehledných míst ve své kanceláři  v několika jednoduchých krocích. Nyní Vám ukážeme, jak můžete začít.

1 Pokud máte 5 minut: zredukujte si stojánek na tužky.

Myslíte si, že opravdu potřebujete, mít  kuličkové pero z loňských tržeb konference? Rozhodně  ne. Pokuste se omezit počet psacích potřeby na stole na pět. Vše, co je navíc, abyste si udrželi stojánek s psacími potřebami  stále uklizený, vyhoďte.

2 Máte-li 30 minut:  proberte si zásuvky

Obsah vašich zásuvek je "černá díra". V šuplíku jistě naleznete rozházené kancelářské sponky, náhradní tuhy a jiné kancelářské drobnosti. Roztřiďte si všechny jednotlivé propriety to samostatných kalíšků – krabiček. Ideální do zásuvek jsou plastové organizéry, které jsou navrhované právě pro tyto kancelářské drobnosti.

3 Máte-li 40 minut: recyklujte starou elektroniku

Pokud jste byli fanoušci "Vintage" mobilních telefonů, videorekordéry a velkých CTR monitorů, je čas nechat je odejít. Recyklovat staré můžete v nejbližším obchodě s elektronikou. Dalším krokem je zbavit se starých nepotřebných kabelů a ostatní elektroniku srovnat dle četnosti používání. Takovou malou tečkou na konec je pak srovnání všech používaných kabelů do organizéru pod stolem. Budete překvapeni, kolik místa najednou vznikne.

4 Pokud máte 45 minut: - eliminujte stohy papírů

Nekompromisně vyhažte ze svého stolu a pracovního místa veškeré nepotřebné papíry. Poznámky z porad, které se konaly před půlrokem už nebudete potřebovat, stejně tak různé drafty dokumentů, jako různé nabídky firem a letáky. Uschovejte si pouze ty dokumenty, které je nutné archivovat, jako účty nebo je nutné se k nim vrátit - například faktury, které je nutné po schválení uhradit.  Skartujte i staré manuály k různým přístrojům na vašem stole, které již s jistotou ovládáte nebo které už vůbec na svém pracovišti nemáte.

 

Zaujal Vás pronájem kanceláře?

Domluvte si nezávaznou prohlídku ještě dnes!

  předchozí článek další článek  
Vánoční provozní doba recepcí v Praze

Vánoční provozní doba recepcí v Praze

05 / 12 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Vánoční provozní doba recepcí v Praze

celý článek
Máte již registrovaného skutečného majitele? Flexi Office vám pomůže

Máte již registrovaného skutečného majitele? Flexi Office vám pomůže

26 / 09 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Od června 2021 je v platnosti novela zákona o evidenci skutečných majitelů. S registrací skutečného majitele vám může pomoci společnost Flexi Office.

celý článek
Servisované privátní kanceláře versus coworkingová centra: V čem je rozdíl?

Servisované privátní kanceláře versus coworkingová centra: V čem je rozdíl?

15 / 08 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Jaký je rozdíl mezi coworkingem a servisovanou privátní kanceláří? Porovnali jsme pro vás jednotlivé možnosti a zde vám přinášíme výsledek.

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace