Organizujeme kancelář efektivně

4 jednoduchých kroků jak si rychle a efektivně zorganizovat kancelář
Ať už máte jen 5 minut nebo 45, můžete vyřešit většinu nepřehledných míst ve své kanceláři v několika jednoduchých krocích. Nyní Vám ukážeme, jak můžete začít.
1 Pokud máte 5 minut: zredukujte si stojánek na tužky.
Myslíte si, že opravdu potřebujete, mít kuličkové pero z loňských tržeb konference? Rozhodně ne. Pokuste se omezit počet psacích potřeby na stole na pět. Vše, co je navíc, abyste si udrželi stojánek s psacími potřebami stále uklizený, vyhoďte.
2 Máte-li 30 minut: proberte si zásuvky
Obsah vašich zásuvek je "černá díra". V šuplíku jistě naleznete rozházené kancelářské sponky, náhradní tuhy a jiné kancelářské drobnosti. Roztřiďte si všechny jednotlivé propriety to samostatných kalíšků – krabiček. Ideální do zásuvek jsou plastové organizéry, které jsou navrhované právě pro tyto kancelářské drobnosti.
3 Máte-li 40 minut: recyklujte starou elektroniku
Pokud jste byli fanoušci "Vintage" mobilních telefonů, videorekordéry a velkých CTR monitorů, je čas nechat je odejít. Recyklovat staré můžete v nejbližším obchodě s elektronikou. Dalším krokem je zbavit se starých nepotřebných kabelů a ostatní elektroniku srovnat dle četnosti používání. Takovou malou tečkou na konec je pak srovnání všech používaných kabelů do organizéru pod stolem. Budete překvapeni, kolik místa najednou vznikne.
4 Pokud máte 45 minut: - eliminujte stohy papírů
Nekompromisně vyhažte ze svého stolu a pracovního místa veškeré nepotřebné papíry. Poznámky z porad, které se konaly před půlrokem už nebudete potřebovat, stejně tak různé drafty dokumentů, jako různé nabídky firem a letáky. Uschovejte si pouze ty dokumenty, které je nutné archivovat, jako účty nebo je nutné se k nim vrátit - například faktury, které je nutné po schválení uhradit. Skartujte i staré manuály k různým přístrojům na vašem stole, které již s jistotou ovládáte nebo které už vůbec na svém pracovišti nemáte.
Zaujal Vás pronájem kanceláře?
Domluvte si nezávaznou prohlídku ještě dnes!

Lidé se vracejí zpět do kanceláří. Aneb konec homeofficu v ČR
Období homeofficu se v ČR chýlí ke konci. Jaké jsou hlavní benefity práce z kanceláře a proč se vyplatí si pronajmout takzvané servisované kanceláře?
celý článek
Jaká je optimální teplota v kancelářích?
Jaká je ideální teplota na pracovišti a jak s minimální teplotou zahýbalo nové opatření v době energetické krize? Dozvíte se v našem článku.
celý článek