Organizujeme kancelář efektivně

13 / 12 / 2016 Článek Lease Manager

Organizujeme kancelář efektivně

4 jednoduchých kroků jak si rychle a efektivně zorganizovat kancelář

Ať už máte jen 5 minut nebo 45, můžete vyřešit většinu nepřehledných míst ve své kanceláři  v několika jednoduchých krocích. Nyní Vám ukážeme, jak můžete začít.

1 Pokud máte 5 minut: zredukujte si stojánek na tužky.

Myslíte si, že opravdu potřebujete, mít  kuličkové pero z loňských tržeb konference? Rozhodně  ne. Pokuste se omezit počet psacích potřeby na stole na pět. Vše, co je navíc, abyste si udrželi stojánek s psacími potřebami  stále uklizený, vyhoďte.

2 Máte-li 30 minut:  proberte si zásuvky

Obsah vašich zásuvek je "černá díra". V šuplíku jistě naleznete rozházené kancelářské sponky, náhradní tuhy a jiné kancelářské drobnosti. Roztřiďte si všechny jednotlivé propriety to samostatných kalíšků – krabiček. Ideální do zásuvek jsou plastové organizéry, které jsou navrhované právě pro tyto kancelářské drobnosti.

3 Máte-li 40 minut: recyklujte starou elektroniku

Pokud jste byli fanoušci "Vintage" mobilních telefonů, videorekordéry a velkých CTR monitorů, je čas nechat je odejít. Recyklovat staré můžete v nejbližším obchodě s elektronikou. Dalším krokem je zbavit se starých nepotřebných kabelů a ostatní elektroniku srovnat dle četnosti používání. Takovou malou tečkou na konec je pak srovnání všech používaných kabelů do organizéru pod stolem. Budete překvapeni, kolik místa najednou vznikne.

4 Pokud máte 45 minut: - eliminujte stohy papírů

Nekompromisně vyhažte ze svého stolu a pracovního místa veškeré nepotřebné papíry. Poznámky z porad, které se konaly před půlrokem už nebudete potřebovat, stejně tak různé drafty dokumentů, jako různé nabídky firem a letáky. Uschovejte si pouze ty dokumenty, které je nutné archivovat, jako účty nebo je nutné se k nim vrátit - například faktury, které je nutné po schválení uhradit.  Skartujte i staré manuály k různým přístrojům na vašem stole, které již s jistotou ovládáte nebo které už vůbec na svém pracovišti nemáte.

 

Zaujal Vás pronájem kanceláře?

Domluvte si nezávaznou prohlídku ještě dnes!

  předchozí článek další článek  
Lidé se vracejí zpět do kanceláří. Aneb konec homeofficu v ČR

Lidé se vracejí zpět do kanceláří. Aneb konec homeofficu v ČR

17 / 02 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Období homeofficu se v ČR chýlí ke konci. Jaké jsou hlavní benefity práce z kanceláře a proč se vyplatí si pronajmout takzvané servisované kanceláře?

celý článek
Jaká je optimální teplota v kancelářích?

Jaká je optimální teplota v kancelářích?

10 / 01 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Jaká je ideální teplota na pracovišti a jak s minimální teplotou zahýbalo nové opatření v době energetické krize? Dozvíte se v našem článku.

celý článek
PF 2023

PF 2023

19 / 12 / 2022 Novinka FLEXI OFFICE

PF 2023

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace