Nové zasedací a školící místnosti v centru Prahy

14 / 04 / 2016 Novinka Lease Manager

Nové zasedací a školící místnosti v centru Prahy

V našem nově otevřeném kancelářském centru Bredovský dvůr nabízíme možnost krátkodobého pronájmu plně vybavených zasedacích a školících místností. Pronájem je možný využít bez jakékoliv vázanosti již od 1 hodiny. Business centrum Bredovský dvůr je vysoce reprezentativní kancelářská budova situovaná v samotném centru Prahy nedaleko Václavského náměstí.

Co je součástí pronájmu

  • Vysokorychlostní připojení k internetu (wifi)
  • Servis našich asistentek po celou dobu pronájmu (uvedení návštěv, nabídnutí občerstvení (káva, čaj, voda)
  • Coffe break a a technické vybavení pro prezentaci (dataprojektor, flipchart, LCD televize)
  • Možnost parkování v budově a perfektní dostupnost MHD
  • Bezbariérový přístup do velmi reprezentativních prostor

Nabídka zasedacích a školících místností - Bredovský dvůr

Sydney

Velice reprezentativní a prostorná zasedací místnost Sydney je vhodná zejména pro pořádání větších školení či workshopů, prezentací či jiných vzdělávacích kurzů. Její dispoziční řešení lze přizpůsobit dle přání klienta - školní sezení, divadlo, U-shape sezení či několik samostatných stolů pro skupiny. Disponuje suchou kuchyňkou s ledničkou a tudíž i chlazenými nápoji.

  • Notebook
  • Dataprojektor + plátno
  • Kopírka, fax, tiskárna
  • Flipchart 
  • 20 - 30 míst k sezení


Paříž

Další moderní a velice reprezentativní zasedací místnost Paříž je dominantou business centra Bredovský dvůr. Díky své poloze má jedinečnou výhodu, že je v komfortní blízkosti recepce, a také jedinečnou výhodou jsou otevíratelná okna v této místnosti, která přináší dostatek denního světla a i díky tomu je u našich klientů velmi oblíbená.

  • Notebook
  • LED televize k prezentaci
  • Kopírka, fax, tiskárna
  • Flipchart
  • 8 - 10 míst k sezení


Řím

Zasedací místnost Řím, stejně tak jako celé business centrum, působí velice moderně. Výhodou této zasedací místnosti je její blízkost k lobby, odpočinkové zóně. Z tohoto důvodu je zasedací místnost nejčastěji využívána na provozování pohovorů, školení či prezentací a jiných schůzek, kdy je možné, že návštěvy bude potřeba na chvíli před schůzkou usadit mimo zasedací místnost.

  • Notebook
  • Dataprojektor k prezentaci
  • Kopírka, fax, tiskárna
  • Flipchart
  • 10 míst k sezení


Praha

Zasedací místnost Praha je výjimečná svou flexibilitou. Primárně je místnost připravena pro 10 osob, ale snadno lze kapacitu navýšit až na 14 osob bez pocitu stísněnosti. Nejčastěji je klienty využívaná za účelem školení, meetingů či prezentací. Místnost je možné dovybavit přenosným projektorem a flipchartem.

  • Notebook
  • Dataprojektor k prezentaci
  • Kopírka, fax, tiskárna
  • Flipchart
  • 10 - 14 míst k sezení


New York, Londýn

Některé meetingy vyžadují více soukromé prostředí a není vhodné je provádět ve velkých prostorách. Proto Bredovský Dvůr disponuje i menšími zasedacími místnostmi. Zasedací místnosti pro 4 osoby se nazývají New York a Londýn. Obě místnosti s motivy známých velkoměst působí moderně, reprezentativně ale zároveň i útulně. Díky jedné prosklené stěně místnosti navíc působí velice vzdušně.

  • Notebook
  • Kopírka, fax, tiskárna
  • Flipchart
  • Wifi připojení k internetu
  • 4 místa k sezení

Další naše lokality a zasedací místnosti

V případě, že by vám více vyhovovala jiná naše lokalita na Praze 1 anebo potřebujete pronájem zasedačky v okolí Budějovické či máte blíž ke svým klientům a obchodním partnerům spíš v Karlíně, vyberte si z naši celkové nabídky pronájmu konferenčních místností.

Máte zájem o pronájem zasedací místnosti?

Kontaktujte nás a domluvte si termín!

  předchozí článek další článek  
Hub – je pro vás to pravé?

Hub – je pro vás to pravé?

22 / 05 / 2019 Článek FLEXI OFFICE

Tyto pracovní prostory jsou zpravidla určeny k tomu, aby mohly být využívány k práci i společenským událostem včetně večerních akcí. Jsou huby tím pravým pro vás?

celý článek
Už jste slyšeli o virtuální asistentce?

Už jste slyšeli o virtuální asistentce?

16 / 04 / 2019 Článek FLEXI OFFICE

Chcete mít k dispozici proškolený, spolehlivý a diskrétní personál a platit pouze čas strávený na konkrétním úkolu? Poohlédněte se po virtuální asistentce. Více zjistíte v našem článku.

celý článek
Moderní kancelář: stálá klasika i houpačky místo židlí

Moderní kancelář: stálá klasika i houpačky místo židlí

31 / 03 / 2019 Článek FLEXI OFFICE

Jaké jsou aktuální světové trendy v tom, co má splňovat kancelář dnešní doby? Někdo si pod pojmem moderní kancelář vybaví jednoduše klasickou pracovnu s počítačem a točící židlí, někdo naopak prostorný open space s houpacími sítěmi a skluzavkou.

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace