Náš příběh
Společnost FLEXI OFFICE s.r.o., razí moderní a inovativní přístup k podnikání, díky čemuž patří mezi špičku nejvýznamnějších poskytovatelů pronájmu servisovaných kanceláří na trhu. Vysoce reprezentativní kanceláře s veškerým administrativním a technickým zázemím, vybavené konferenční místnosti prezentační technikou a možnost pronájmu již od 1 hodiny! A k tomu excelentní servis našeho týmu – jazykově zdatná recepce, vyškolené asistentky, provozní manažer business centra, obchodní manažeři připravení ihned splnit vaše potřeby.
Provozujeme business centra v České republice a na Slovensku, která jsou uzpůsobená pro klienty, kteří nechtějí trávit svůj čas hledáním a zařizováním kanceláří, řešit neustálé technické problémy s infrastrukturou apod.
NÁŠ ÚSPĚCH I DÍKY VÁM!
S velkým úspěchem nabízíme komplexní administrativní podporu již od roku 2009 a díky našemu propracovanému konceptu nabízíme profesionální podporu pro všechny zájemce ať už z řad fyzických nebo právnických osob. Naše služby jsou určené především pro podnikatele, kteří hledají flexibilitu, dbají na efektivní řešení, a kteří se chtějí maximálně soustředit na hlavní obor své činnosti – protože se o jejich provozní záležitosti postaráme právě my.