NABÍDKA PRÁCE - Key Account Manager FLEXI OFFICE

25 / 05 / 2015 Novinka FLEXI OFFICE

NABÍDKA PRÁCE - Key Account Manager FLEXI OFFICE

Tým FLEXI OFFICE si do svého týmu hledá novou posilu - Key Account Manager pro projekt Flexi Office.

Náplň práce

  • zpracování a administrace poptávky i nabídky
  • příprava a prezentace obchodních nabídek
  • samostatné vedení obchodních případů
  • akvizice nových klientů
  • telefonická a osobní komunikace s klienty
  • příprava smluvní dokumentace a její administrace
  • podílení se na tvorbě obchodních a marketingových dokumentů

Co od vás požadujeme?

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • orientaci na výsledky, smysl pro obchod a jasnou motivaci k aktivní obchodní činnosti
  • prokazatelně úspěšné obchodní zkušenosti (optimálně prodej služeb) VÝHODOU
  • proaktivní přístup k obchodu, nadšení pro práci, zodpovědnost, samostatnost
  • schopnost a ochotu se přizpůsobit a vhodně reagovat v dané situaci
  • příjemné, reprezentativní a profesionální vystupování
  • dobré vyjadřovací schopnosti
  • uživatelská znalost MS Office
  • znalost anglického jazyka na pokročilé úrovni, denní využití
  • komunikativnost, pečlivost
  • řidičský průkaz

A na oplátku vám nabízime...

  • zázemí stabilní obchodní společnosti
  • pestrou práci v mladém kolektivu v příjemném prostředí v centru Prahy
  • velmi samostatnou a kreativní pozici s možností osobního a kariérního růstu
  • dlouhodobou pracovní perspektivu
  • atraktivní mzdové ohodnocení
  • bonusový systém - odměňování dle dosažených výsledků
  • firemní mobilní telefon, notebook samozřejmostí
  • sick days a dovolená navíc
  • nástup dohodou

V případě Vašeho zájmu nám zašlete, prosím, svůj profesní životopis v češtině i angličtině na adresu info@flexioffice.cz.

Zasláním Vašeho životopisu dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních dat dle ustanovení § 21 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a jejich uchování v personální evidenci společností, a to po celou dobu výběrového řízení na danou pracovní pozici.
  předchozí článek další článek  
Aktuální informace k situaci - pošta a povinnost roušek

Aktuální informace k situaci - pošta a povinnost roušek

19 / 03 / 2020 Novinka FLEXI OFFICE

dovolujeme si vás informovat, že Česká pošta nemá v tuto chvíli nastavené jednotné doručování zásilek. Některé pobočky nám hlásí, že doručování zatím funguje jako doposud, některé pobočky dostaly informaci, že se bude doručovat pouze obyčejná pošta. Bohužel se v této době situace i na poště mění každým dnem a my nejsme schopni vám nyní…

celý článek
Dočasná změna otevírací doby poboček

Dočasná změna otevírací doby poboček

17 / 03 / 2020 Článek FLEXI OFFICE

Vzhledem k šířícímu se viru COVID-19 si Vás dovolujeme informovat, že recepce společnosti FLEXI OFFICE musejí postoupit k dalším provizorním opatřením a to ke změně provozní doby v rámci všech našich business center.

celý článek
Aktuální informace k situaci - COVID-19

Aktuální informace k situaci - COVID-19

13 / 03 / 2020 Článek FLEXI OFFICE

v reakci na aktuální situaci s výskytem COVID-19 v evropských zemích a vyhlášení nouzového stavu v ČR Vás chceme ubezpečit, že systematicky sledujeme informace vydáváné Ministerstvem zdravotnictví ČR a Hygienickou stanicí ČR a jsme připraveni reagovat na případné požadavky zavádění provizorních opatření.

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace