NABÍDKA PRÁCE - ASISTENTKA/ RECEPČNÍ VE FLEXI OFFICE

17 / 06 / 2015 Novinka FLEXI OFFICE

NABÍDKA PRÁCE - ASISTENTKA/ RECEPČNÍ VE FLEXI OFFICE

Tým FLEXI OFFICE si do svého týmu hledá novou posilu - ASISTENTKA/RECEPČNÍ

 Pracovní náplň

  • samostatné zajištění bezproblémového provozu recepce a celého Business Centra
  • osobní komunikace s klienty
  • vyřizování požadavků klienta a bezodkladné zabezpečení řešení
  • organizační činnosti (příprava zasedacích místností, cateringu, zajištění rezervace, administrativní a technická podpora)
  • vyřizovaní telefonních hovorů, obstarání návštěv klientů, vedení evidence
  • zajištění administrativní činnosti projektu, (např. komunikace s dodavateli, podklady k fakturaci)
  • vyřizování asistentských služeb – osobní podání na poště, kopírování/skenování dokumentů, vedení zápisů z porad, atd.

Co od vás požadujeme?

  • min. SŠ vzdělání
  • velmi dobrá uživatelská znalost PC (Word, Excel, Internet, Ppt apod.)
  • znalost AJ na komunikativní úrovni (slovem i písmem)
  • schopnost domluvit se s lidmi z různých profesí, klienty i dodavateli - komunikativnost
  • velmi dobré organizační schopnosti
  • samostatnost, flexibilita, zodpovědnost
  • příjemné/vstřícné a profesionální vystupování, vzhled
  • proaktivní a flexibilní přístup k řešení situací a k úkolům
  • smysl pro pečlivé zpracování zadání, schopnost přijmout odpovědnost za výsledek své práce
  • ŘP skup. B výhodou

Nabízíme vám

  • zázemí stabilní renomované finanční skupiny
  • dlouhodobou spolupráci, smlouva na HPP
  • práci v mladém, kreativním kolektivu v samotném centru Prahy
  • pozici s určitou mírou vlastní odpovědnosti a tvořivosti
  • možnost osobního růstu a příležitost učit se na zajímavých projektech
  • nástup od 1.4.2016

Pokud Vás naše nabídka zaujala a věříte, že právě Vy jste Ta pravá pro náš tým, zašlete prosím svůj strukturovaný životopis (včetně fotografie) na naši e-mailovou adresu sykova@flexioffice.cz

Těšíme se na Vás!

Váš tým FLEXI OFFICE

  předchozí článek další článek  
Hub – je pro vás to pravé?

Hub – je pro vás to pravé?

22 / 05 / 2019 Článek FLEXI OFFICE

Tyto pracovní prostory jsou zpravidla určeny k tomu, aby mohly být využívány k práci i společenským událostem včetně večerních akcí. Jsou huby tím pravým pro vás?

celý článek
Už jste slyšeli o virtuální asistentce?

Už jste slyšeli o virtuální asistentce?

16 / 04 / 2019 Článek FLEXI OFFICE

Chcete mít k dispozici proškolený, spolehlivý a diskrétní personál a platit pouze čas strávený na konkrétním úkolu? Poohlédněte se po virtuální asistentce. Více zjistíte v našem článku.

celý článek
Moderní kancelář: stálá klasika i houpačky místo židlí

Moderní kancelář: stálá klasika i houpačky místo židlí

31 / 03 / 2019 Článek FLEXI OFFICE

Jaké jsou aktuální světové trendy v tom, co má splňovat kancelář dnešní doby? Někdo si pod pojmem moderní kancelář vybaví jednoduše klasickou pracovnu s počítačem a točící židlí, někdo naopak prostorný open space s houpacími sítěmi a skluzavkou.

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace