NABÍDKA PRÁCE - ASISTENT(KA) OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ

25 / 03 / 2015 Novinka FLEXI OFFICE

NABÍDKA PRÁCE - ASISTENT(KA) OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ

Tým FLEXI OFFICE si do svého týmu hledá novou posilu - Asistent(ka) obchodního oddělení 

 

NÁPLŇ PRÁCE:

  • administrativní podpora obchodního týmu
  • podpora při akvizici nových klientů
  • zpracování a administrace poptávky i nabídky
  • příprava a schopnost prezentace obchodních nabídek
  • postupné zaučení na samostatné vedení obchodních případů a akvizic
  • telefonická a osobní komunikace s klienty
  • příprava smluvní dokumentace a její administrace
  • podílení se na tvorbě obchodních a marketingových dokumentů

POŽADUJEME:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • proaktivní přístup k obchodu, radost z vedení obchodních jednání
  • příjemné vystupování, vzhled, komunikativnost, samostatnost, pečlivost
  • aktivní znalost anglického jazyka
  • uživatelská znalost MS Office
  • řidičský průkaz výhodou

NABÍZÍME:

  • zázemí stabilní obchodní společnosti
  • pestrou práci v mladém kolektivu v příjemném prostředí v centru Prahy
  • zaměstnanecké benefity (stravenky, cafeteria na pracovišti, sickday)
  • velmi samostatnou a kreativní pozici s možností osobního a kariérního růstu
  • dlouhodobou pracovní perspektivu a možný profesní růst
  • nástup dohodou

V případě Vašeho zájmu zašlete, prosím, svůj profesní životopis v češtině i angličtině na naši emailovou adresu info@flexioffice.cz.

Zasláním Vašeho životopisu dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních dat dle ustanovení § 21 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a jejich uchování v personální evidenci společností, a to po celou dobu výběrového řízení na danou pracovní pozici.

  předchozí článek další článek  
Máte již registrovaného skutečného majitele? Flexi Office vám pomůže

Máte již registrovaného skutečného majitele? Flexi Office vám pomůže

26 / 09 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Od června 2021 je v platnosti novela zákona o evidenci skutečných majitelů. S registrací skutečného majitele vám může pomoci společnost Flexi Office.

celý článek
Servisované privátní kanceláře versus coworkingová centra: V čem je rozdíl?

Servisované privátní kanceláře versus coworkingová centra: V čem je rozdíl?

15 / 08 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Jaký je rozdíl mezi coworkingem a servisovanou privátní kanceláří? Porovnali jsme pro vás jednotlivé možnosti a zde vám přinášíme výsledek.

celý článek
Cenové srovnání klasických a servisovaných kanceláří

Cenové srovnání klasických a servisovaných kanceláří

18 / 07 / 2023 Článek FLEXI OFFICE

Jaký je rozdíl mezi klasickými a servisovanými kancelářemi? Z hlediska financí je pronájem servisovaných kanceláří značně výhodnější.

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace