NABÍDKA PRÁCE - ASISTENT(KA) OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ

25 / 03 / 2015 Novinka FLEXI OFFICE

NABÍDKA PRÁCE - ASISTENT(KA) OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ

Tým FLEXI OFFICE si do svého týmu hledá novou posilu - Asistent(ka) obchodního oddělení 

 

NÁPLŇ PRÁCE:

  • administrativní podpora obchodního týmu
  • podpora při akvizici nových klientů
  • zpracování a administrace poptávky i nabídky
  • příprava a schopnost prezentace obchodních nabídek
  • postupné zaučení na samostatné vedení obchodních případů a akvizic
  • telefonická a osobní komunikace s klienty
  • příprava smluvní dokumentace a její administrace
  • podílení se na tvorbě obchodních a marketingových dokumentů

POŽADUJEME:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • proaktivní přístup k obchodu, radost z vedení obchodních jednání
  • příjemné vystupování, vzhled, komunikativnost, samostatnost, pečlivost
  • aktivní znalost anglického jazyka
  • uživatelská znalost MS Office
  • řidičský průkaz výhodou

NABÍZÍME:

  • zázemí stabilní obchodní společnosti
  • pestrou práci v mladém kolektivu v příjemném prostředí v centru Prahy
  • zaměstnanecké benefity (stravenky, cafeteria na pracovišti, sickday)
  • velmi samostatnou a kreativní pozici s možností osobního a kariérního růstu
  • dlouhodobou pracovní perspektivu a možný profesní růst
  • nástup dohodou

V případě Vašeho zájmu zašlete, prosím, svůj profesní životopis v češtině i angličtině na naši emailovou adresu info@flexioffice.cz.

Zasláním Vašeho životopisu dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních dat dle ustanovení § 21 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a jejich uchování v personální evidenci společností, a to po celou dobu výběrového řízení na danou pracovní pozici.

  předchozí článek další článek  
Lidé se vracejí zpět do kanceláří. Aneb konec homeofficu v ČR

Lidé se vracejí zpět do kanceláří. Aneb konec homeofficu v ČR

17 / 02 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Období homeofficu se v ČR chýlí ke konci. Jaké jsou hlavní benefity práce z kanceláře a proč se vyplatí si pronajmout takzvané servisované kanceláře?

celý článek
Jaká je optimální teplota v kancelářích?

Jaká je optimální teplota v kancelářích?

10 / 01 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Jaká je ideální teplota na pracovišti a jak s minimální teplotou zahýbalo nové opatření v době energetické krize? Dozvíte se v našem článku.

celý článek
PF 2023

PF 2023

19 / 12 / 2022 Novinka FLEXI OFFICE

PF 2023

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace