NABÍDKA PRÁCE - ASISTENT(KA) OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ

Tým FLEXI OFFICE si do svého týmu hledá novou posilu - Asistent(ka) obchodního oddělení
NÁPLŇ PRÁCE:
- administrativní podpora obchodního týmu
- podpora při akvizici nových klientů
- zpracování a administrace poptávky i nabídky
- příprava a schopnost prezentace obchodních nabídek
- postupné zaučení na samostatné vedení obchodních případů a akvizic
- telefonická a osobní komunikace s klienty
- příprava smluvní dokumentace a její administrace
- podílení se na tvorbě obchodních a marketingových dokumentů
POŽADUJEME:
- SŠ/VŠ vzdělání
- proaktivní přístup k obchodu, radost z vedení obchodních jednání
- příjemné vystupování, vzhled, komunikativnost, samostatnost, pečlivost
- aktivní znalost anglického jazyka
- uživatelská znalost MS Office
- řidičský průkaz výhodou
NABÍZÍME:
- zázemí stabilní obchodní společnosti
- pestrou práci v mladém kolektivu v příjemném prostředí v centru Prahy
- zaměstnanecké benefity (stravenky, cafeteria na pracovišti, sickday)
- velmi samostatnou a kreativní pozici s možností osobního a kariérního růstu
- dlouhodobou pracovní perspektivu a možný profesní růst
- nástup dohodou
V případě Vašeho zájmu zašlete, prosím, svůj profesní životopis v češtině i angličtině na naši emailovou adresu info@flexioffice.cz.
Zasláním Vašeho životopisu dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních dat dle ustanovení § 21 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a jejich uchování v personální evidenci společností, a to po celou dobu výběrového řízení na danou pracovní pozici.

Lidé se vracejí zpět do kanceláří. Aneb konec homeofficu v ČR
Období homeofficu se v ČR chýlí ke konci. Jaké jsou hlavní benefity práce z kanceláře a proč se vyplatí si pronajmout takzvané servisované kanceláře?
celý článek
Jaká je optimální teplota v kancelářích?
Jaká je ideální teplota na pracovišti a jak s minimální teplotou zahýbalo nové opatření v době energetické krize? Dozvíte se v našem článku.
celý článek