Lidé se vracejí zpět do kanceláří. Aneb konec homeofficu v ČR

17 / 02 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Lidé se vracejí zpět do kanceláří. Aneb konec homeofficu v ČR

Po období pandemie koronaviru firmy pomalu začínají rušit homeoffice, a lidé se tak opět začínají vracet do kanceláří. Zájem o práci z kanceláře ovšem není tak horký. Jaké jsou hlavní benefity práce z kanceláře a kde si dočasnou kancelář můžete pronajmout?

Mnoho firem překvapilo, že po dlouhých měsících homeofficu nejeví jejich zaměstnanci o návrat do kanceláří žádný velký zájem. Většině z nich práce z domu vyhovuje a ráda by u ní zůstala i nadále. Pojďme se nyní podívat, jaké výhody práce z kanceláře skýtá.

Hlavní benefity práce z kanceláře

Zatímco dříve byl homeoffice spíše výjimkou, dnes se již jedná o téměř standardní věc. Faktem ale zůstává, že v kanceláři mají zaměstnanci většinou lepší přístup k potřebným technologiím (k tiskárnám, skenerům či kopírkám). 

 Mimo to jsou neustále v blízkosti kolegů a vedoucích, díky čemuž mohou mnohem snadněji a rychleji řešit případné problémy. V neposlední řadě nesmíme vynechat ani výhodu takzvané komunikace „face to face“, tedy tváří v tvář. 

Pronajměte si vlastní kancelář i vy

Získání vlastních kanceláří dnes již není žádný problém a vůbec přitom nemusíte být velký korporát. Jste freelancer, který pracuje z domova či vám prostě chybí kancelář? Využijte služeb společností na pronájem kanceláří a mějte vlastní, perfektně vybavené pracovní místo ještě dnes. Takovým poskytovatelem kancelářských prostor v České a Slovenské republice je společnost Flexi Office. 

Ta již mnoho let nabízí možnost pronájmu plně vybavených kanceláří v těch nejžádanějších kancelářských lokalitách. Poskytované kanceláře jsou vybaveny kvalitním kancelářským nábytkem pro 1 až 20 pracovních míst v závislosti na jejich velikosti. 

Jedná se o takzvané servisované kanceláře, jejichž hlavními výhodami jsou: 

  • žádné starosti se zařizováním a provozem kanceláře,
  • flexibilita nájemní smlouvy,
  • vybavené společné prostory a zázemí recepce, lobby, zasedací a konferenční místnosti, kuchyňka či toalety.

KANCELÁŘE V PRAZE

Pro team i jednotlivce

  předchozí článek další článek  
Máte již registrovaného skutečného majitele? Flexi Office vám pomůže

Máte již registrovaného skutečného majitele? Flexi Office vám pomůže

26 / 09 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Od června 2021 je v platnosti novela zákona o evidenci skutečných majitelů. S registrací skutečného majitele vám může pomoci společnost Flexi Office.

celý článek
Servisované privátní kanceláře versus coworkingová centra: V čem je rozdíl?

Servisované privátní kanceláře versus coworkingová centra: V čem je rozdíl?

15 / 08 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Jaký je rozdíl mezi coworkingem a servisovanou privátní kanceláří? Porovnali jsme pro vás jednotlivé možnosti a zde vám přinášíme výsledek.

celý článek
Cenové srovnání klasických a servisovaných kanceláří

Cenové srovnání klasických a servisovaných kanceláří

18 / 07 / 2023 Článek FLEXI OFFICE

Jaký je rozdíl mezi klasickými a servisovanými kancelářemi? Z hlediska financí je pronájem servisovaných kanceláří značně výhodnější.

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace