Krátkodobý pronájem kanceláře má řadu výhod

07 / 06 / 2016 Novinka Lease Manager

Krátkodobý pronájem kanceláře má řadu výhod

Krátkodobý pronájem kanceláře má řadu výhod

Plánujete rozjet vlastní business, pouštíte se do nového projektu  a hledáte kancelářské prostory k pronájmu?

Dnešní rozšířený trh s nabídkou kancelářských prostor k pronájmu dnes nabízí řešení pro každého. Jedním z takových řešení je krátkodobý pronájem kanceláře. Co to v praxi znamená?

Zjednodušeně: minimálně na měsíc a bez závazku.

A jaké jsou ty hlavní výhody krátkodobého pronájmu kanceláře?

1. Žádné závazky

To, co u začínajícího podnikání či nového projektu jistě oceníte je nezávaznost, tj. spolupráce „bez závazku“. Minimální doba krátkodobého pronájmu začíná na 1 měsíci, nejdelší je šest měsíců. Rozjíždíte nový projekt, ale dříve než za tři měsíce nebudete schopni vyhodnotit, zda je úspěšný a budete v něm pokračovat? Nebo naopak, máte jednorázový projekt, pro který potřebujete na několik měsíců přijmout další spolupracovníky? Krátkodobý pronájem kanceláře bude právě tím řešením pro vás. K ničemu se nezavazujete, objednávky pronájmu kanceláře probíhají vždy na měsíční bází, to v praxi znamená, že jakmile zjistíte, že je Vás projekt úspěšný a bude pro vás vhodnější zařídit si dlouhodobý pronájem kanceláře, netíží vás výpovědní lhůta.  Společnost FLEXI OFFICE v těchto případech nabízí svým klientům plynulý přechod z krátkodobého pronájmu na dlouhodobý pronájem.

2. Bez počátečních nákladů

Díky jednoměsíční bázi produktu není v tomto případě vyžadována obvyklá platba 2 měsíčních nájmů předem. Rázem tak vaše počáteční náklady na nový projekt  můžete investovat do dalšího rozvoje.

Krátkodobý pronájem kanceláře Praha

Krátkodobý pronájem kanceláře Praha 1

3. Řešení přechodného období

Krátkodobý pronájem kanceláře je vhodný též pro řešení přechodného období. Prvním příkladem je iniciace nového projektu, větší zakázka, krátkodobý vzrůst počtu zaměstnanců. Pokud například získáte novou zakázku, na kterou potřebujete do doby jejího předání přijmout několik dalších spolupracovníků, krátkodobý pronájem kanceláře vám pomůže při řešení nedostatečných prostor. Projektový tým tak můžete umístit společně do kanceláře a na business centrech společnosti FLEXI OFFICE k tomu budete mít k dispozici zasedací místnosti s kapacitou 4 – 30 osob pro pravidelné setkání projektového týmu či školení.

 Aktuální nabídka pronájmu kanceláří Palác Archa Praha 1

4. Zjištění vlastních potřeb

Pokud jste ještě žádné kancelářské prostory nevyužívali, nemusíte mít na začátku jasnou představu o tom, co přesně potřebujete. Krátkodobý pronájem kanceláře bez závazku vám takto umožní vyzkoušet si kancelářské prostory, zjistit v jak velké kanceláři se vám nejlépe pracuje, jak často využíváte pronájem zasedacích místností a jaké další služby pro chod svého podnikání skutečně potřebujete. V business centrech společnosti FLEXI OFFICE se vám budou na každé recepci věnovat profesionálně vyškolené asistentky, které za vás například převezmou příchozí poštu, připraví podklady pro prezentaci, uvedou vaše obchodní partnery při vašich setkáních.

 

Bredovský Dvůr recepce Flexi Office (3)

5. Ihned k nastěhování

A poslední, zajímavá výhoda, na kterou nesmíme zapomenout. Kanceláře si můžete pronajmout kdykoli. Co to znamená? V pondělí zavoláte a v úterý pracujete v nové, plně vybavené servisované kanceláři například na Praze 1 v business centru Bredovský dvůr v blízkosti Václavského náměstí, v dostupnosti linek metra A, B, C. S možností dlouhodobého parkování v centru Prahy za nejnižší ceny.

 

Neváhejte a domluvte si prohlídku ještě dnes!

  předchozí článek další článek  
Hub – je pro vás to pravé?

Hub – je pro vás to pravé?

22 / 05 / 2019 Článek FLEXI OFFICE

Tyto pracovní prostory jsou zpravidla určeny k tomu, aby mohly být využívány k práci i společenským událostem včetně večerních akcí. Jsou huby tím pravým pro vás?

celý článek
Už jste slyšeli o virtuální asistentce?

Už jste slyšeli o virtuální asistentce?

16 / 04 / 2019 Článek FLEXI OFFICE

Chcete mít k dispozici proškolený, spolehlivý a diskrétní personál a platit pouze čas strávený na konkrétním úkolu? Poohlédněte se po virtuální asistentce. Více zjistíte v našem článku.

celý článek
Moderní kancelář: stálá klasika i houpačky místo židlí

Moderní kancelář: stálá klasika i houpačky místo židlí

31 / 03 / 2019 Článek FLEXI OFFICE

Jaké jsou aktuální světové trendy v tom, co má splňovat kancelář dnešní doby? Někdo si pod pojmem moderní kancelář vybaví jednoduše klasickou pracovnu s počítačem a točící židlí, někdo naopak prostorný open space s houpacími sítěmi a skluzavkou.

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace