Komplexní služby pod hlavičkou FLEXI OFFICE

17 / 09 / 2021 Novinka FLEXI OFFICE

Komplexní služby pod hlavičkou FLEXI OFFICE

Kanceláře

FLEXI OFFICE poskytuje pronájem plně vybavených a servisovaných kancelářských prostor v těch nejlepších lokalitách již řadu let. Kanceláře jsou zařízené kvalitním nábytkem pro 1 až 20 pracovních míst. Vybavení kanceláře v maximální míře upravíme vašim požadavkům a zajistíme tak nejvyšší komfort pro váš business.

Zasedací místnosti

Business centrum FLEXI OFFICE – to jsou luxusní kancelářské budovy třídy A, které nabízejí reprezentativní kancelářské prostory. Poskytují také zasedací místnosti od 4 do 20 osob, s možností pronájmu od 1 hodiny a s parkováním přímo v budově u většiny z nabízených místností. Běžně se zasedačky vyžívají pro prezentace, porady, konzultace, obchodní jednání, školení, workshopy či valné hromady. Do standardního vybavení zasedacích místností patří dataprojektor + plátno, notebook, flipchart, internetové připojení, nadstandardní občerstvení, copy centrum, recepce nebo LED televize.

Sídlo

Vlastní kancelář na full-time pronájem je pro většinu start-up podnikatelů zbytečná a mnohdy finančně neúnosná. FLEXI OFFICE poskytuje možnost situování sídla firmy v top lokalitě a k tomu plně vybavené kanceláře či zasedací místnosti, které můžete využívat dle potřeby.

Osobní asistentka

Naše zkušené osobní asistentky mají dlouholetou praxi s realizací jednorázových úkolů, stejně tak umíme zajistit dlouhodobou spolupráci. Pomohou vám s administrativními úkoly, komunikací s úřady, zorganizují pracovní schůzky, zajistí letenky, ubytování a obstarají další úkony. 

Založení a prodej společnosti

Prostřednictvím naší partnerské společnosti zajišťujeme prodej již založených firem, tzv. Ready-made společností. Firmy disponují plně splaceným základním kapitálem v různé hodnotě a jsou s naprosto čistou historií. Pomůžeme vám s celým průběhem založení, od zajištění smluvní dokumentace, přes notáře až po zápis do obchodního rejstříku.

Naši specialisté vám pomohou i v následujících oblastech: daně a daňové poradenství, účetnictví, audity, správa a řízení společnosti a mnoho dalších.

Využijte našich servisovaných kanceláří. O vše se postaráme my. Soustřeďte se pouze na svůj byznys.

KONTAKTUJTE NÁS

U nás máte vše pod jednou střechou

  předchozí článek další článek  
Jaký je rozdíl mezi provozovnou a sídlem

Jaký je rozdíl mezi provozovnou a sídlem

13 / 12 / 2021 Článek FLEXI OFFICE

Co je to provozovna a co sídlo? Jaké jsou rozdíly mezi nimi? Jaká pravidla musím dodržet u provozovny? Podrobné vysvětlení naleznete v našem článku.

celý článek
4 tipy, jak si zútulnit interiér kanceláře

4 tipy, jak si zútulnit interiér kanceláře

10 / 12 / 2021 Článek FLEXI OFFICE

V práci trávíme většinu času a je dobré se tam cítit komfortně. Přinášíme pár triků, jak vnést do kanceláře prvky pro příjemnější pracovní prostředí.

celý článek
Provozní doba našich business center v době vánočních svátků

Provozní doba našich business center v době vánočních svátků

03 / 12 / 2021 Novinka FLEXI OFFICE

Provozní doba našich business center v době vánočních svátků

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace