Komplexní služby pod hlavičkou FLEXI OFFICE

Kanceláře
FLEXI OFFICE poskytuje pronájem plně vybavených a servisovaných kancelářských prostor v těch nejlepších lokalitách již řadu let. Kanceláře jsou zařízené kvalitním nábytkem pro 1 až 20 pracovních míst. Vybavení kanceláře v maximální míře upravíme vašim požadavkům a zajistíme tak nejvyšší komfort pro váš business.
Zasedací místnosti
Business centrum FLEXI OFFICE – to jsou luxusní kancelářské budovy třídy A, které nabízejí reprezentativní kancelářské prostory. Poskytují také zasedací místnosti od 4 do 20 osob, s možností pronájmu od 1 hodiny a s parkováním přímo v budově u většiny z nabízených místností. Běžně se zasedačky vyžívají pro prezentace, porady, konzultace, obchodní jednání, školení, workshopy či valné hromady. Do standardního vybavení zasedacích místností patří dataprojektor + plátno, notebook, flipchart, internetové připojení, nadstandardní občerstvení, copy centrum, recepce nebo LED televize.
Sídlo
Vlastní kancelář na full-time pronájem je pro většinu start-up podnikatelů zbytečná a mnohdy finančně neúnosná. FLEXI OFFICE poskytuje možnost situování sídla firmy v top lokalitě a k tomu plně vybavené kanceláře či zasedací místnosti, které můžete využívat dle potřeby.
Osobní asistentka
Naše zkušené osobní asistentky mají dlouholetou praxi s realizací jednorázových úkolů, stejně tak umíme zajistit dlouhodobou spolupráci. Pomohou vám s administrativními úkoly, komunikací s úřady, zorganizují pracovní schůzky, zajistí letenky, ubytování a obstarají další úkony.
Založení a prodej společnosti
Prostřednictvím naší partnerské společnosti zajišťujeme prodej již založených firem, tzv. Ready-made společností. Firmy disponují plně splaceným základním kapitálem v různé hodnotě a jsou s naprosto čistou historií. Pomůžeme vám s celým průběhem založení, od zajištění smluvní dokumentace, přes notáře až po zápis do obchodního rejstříku.
Naši specialisté vám pomohou i v následujících oblastech: daně a daňové poradenství, účetnictví, audity, správa a řízení společnosti a mnoho dalších.
Využijte našich servisovaných kanceláří. O vše se postaráme my. Soustřeďte se pouze na svůj byznys.
KONTAKTUJTE NÁS
U nás máte vše pod jednou střechou

Máte již registrovaného skutečného majitele? Flexi Office vám pomůže
Od června 2021 je v platnosti novela zákona o evidenci skutečných majitelů. S registrací skutečného majitele vám může pomoci společnost Flexi Office.
celý článek-350x200.jpg)
Servisované privátní kanceláře versus coworkingová centra: V čem je rozdíl?
Jaký je rozdíl mezi coworkingem a servisovanou privátní kanceláří? Porovnali jsme pro vás jednotlivé možnosti a zde vám přinášíme výsledek.
celý článek-350x200.jpg)
Cenové srovnání klasických a servisovaných kanceláří
Jaký je rozdíl mezi klasickými a servisovanými kancelářemi? Z hlediska financí je pronájem servisovaných kanceláří značně výhodnější.
celý článek