Kolik prostoru opravdu potřebujete k pronájmu?

11 / 10 / 2016 Článek Lease Manager

Kolik prostoru opravdu potřebujete k pronájmu?

Kolik prostoru opravdu potřebujete pro vaši kancelář?

V posledním roce více než 60% poptávajících nedokázalo odhadnout správnou velikost kanceláře, kterou hledali k pronájmu. Teprve po konzultaci s odborníkem se dobrali ke správnému závěru, jak vlastně velkou kancelář potřebují.

Takže, víte, jak velkou kancelář potřebujete Vy?

Poskytovatelé flexibilních kancelářských prostor počítají zhruba 3,5 - 5.5m² pracovního prostoru na osobu. Kromě toho, navíc součástí služby je přístup k odpočinkové oblasti, sdílené zasedací místnosti, vybaveným kuchyňkám a stravovacím zónám, odpočinkovým terasám nebo call rooms.  
 
I když tato informace je dobrý výchozí bod pro specifikaci vašich požadavků na poptávaný prostor k pronájmu, požadavky se mohou značně lišit v závislosti na vašem oboru.
 Kanceláře k pronájmu

5 věcí, které byste měli vzít v úvahu

1. Jste začínající Start-up? Pak byste se měli při výběru kanceláře zaměřit na hotdesk službu, s jednoduchým pracovním prostorem bez potřeby úložných prostor. Tato služba většinou bývá bez závazku na měsíční bázi. Nejste tak vázání dlouhodobou smlouvu, který by byla překážkou v případě neúspěchu a ukončení vašeho projektu nebo úspěšného prodeje investorovi.
 
2. Jste advokátní kancelář? Pravděpodobně budete potřebovat větší pracovní prostor jak v případě pracovního stolu, ale tak i úložné prostory na dokumenty, kterých je v advokátní praxi nepočítaně.
 
3. Plánujete rychlý růst své společnosti? Jednou z hlavních výhod flexibilních kancelářských prostor, je možnost se rychle a snadno rozšířit do sousedních kancelářských prostor. Nic méně, pokud víte, že je pravděpodobné, že se vaše společnost rychle rozroste, ověřte si u poskytovatele kancelářských prostor, že bude v budoucnu moci vyhovět vašim požadavkům.
 
4. Ne každý potřebuje stejné množství prostoru. Zatímco váš marketingový tým ocení, že společně pracuje v otevřeném prostoru s několika stoly, váš CEO by nejspíše ocenil větší soukromí a samostatnou, menší kancelář.
 
5. Posledním požadavkem může být potřeba konferenční místnosti. Poskytovatelé flexibilních kancelářských prostory velmi často do své nabídky zahrnují i pronájem zasedacích místností o různých kapacitách. Ověřte si, zda v daném business centru najdete tu konferenční místnost, kterou potřebujete.
 SP1258200
 
  zdroj: instantoffices.com, flexioffice.cz
 

Zaujal Vás pronájem FLEXI kanceláří?

Sjednejte si s námi nezávaznou schůzku a zjistěte více!

Uložit

  předchozí článek další článek  
Hub – je pro vás to pravé?

Hub – je pro vás to pravé?

22 / 05 / 2019 Článek FLEXI OFFICE

Tyto pracovní prostory jsou zpravidla určeny k tomu, aby mohly být využívány k práci i společenským událostem včetně večerních akcí. Jsou huby tím pravým pro vás?

celý článek
Už jste slyšeli o virtuální asistentce?

Už jste slyšeli o virtuální asistentce?

16 / 04 / 2019 Článek FLEXI OFFICE

Chcete mít k dispozici proškolený, spolehlivý a diskrétní personál a platit pouze čas strávený na konkrétním úkolu? Poohlédněte se po virtuální asistentce. Více zjistíte v našem článku.

celý článek
Moderní kancelář: stálá klasika i houpačky místo židlí

Moderní kancelář: stálá klasika i houpačky místo židlí

31 / 03 / 2019 Článek FLEXI OFFICE

Jaké jsou aktuální světové trendy v tom, co má splňovat kancelář dnešní doby? Někdo si pod pojmem moderní kancelář vybaví jednoduše klasickou pracovnu s počítačem a točící židlí, někdo naopak prostorný open space s houpacími sítěmi a skluzavkou.

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace