Jak zlepšit komunikaci mezi zaměstnanci? Změňte design kanceláře

14 / 03 / 2018 Článek FLEXI OFFICE

Jak zlepšit komunikaci mezi zaměstnanci? Změňte design kanceláře

Obecně je komunikace, jak se zákazníky, tak i mezi zaměstnanci, jedním z nejdůležitějších atributů úspěšného podnikání. Dobrá komunikace zvyšuje efektivitu, vede k inovacím a je základem pozitivní firemní kultury. Správný dialog ovlivňuje uspořádání kanceláře. Jak může design pracoviště zlepšit komunikaci? 

Strategie, o které budou vědět všichni

Pokud máte v plánu vylepšovat design kanceláří, prvním nezbytním krokem je strategie s jasným cílem a definovaným plánem, jak cíle dosahovat.  Tak budete moci zhodnotit úspěch změn, které uskutečníte.

Při zlepšovaní komunikace zapojte veškeré zaměstnance a nechte jim prostor na vyjádření názorů. Jejich nápady a zpětná vazba pro vás jsou nesmírně cenné.

Design má doplnit kulturu podniku

Skupina účetních by měla mít odlišný design kanceláří než třeba tým kreativců. S porozuměním toho, co lidé potřebují, vyřešíte lepší uspořádání pracovního prostoru. Zlepšíte tak komunikaci, která podpoří firemní kulturu.

Otevřená komunikace vede k:

  • zvyšování produktivity
  • zlepšování spolupráce
  • vyšší spokojenosti
  • udržování zaměstnanců

Flexibilní prostory

Open space prostory a samostatné kanceláře disponují řadou výhod i nevýhod. Nejlepším způsobem je navrhnout kanceláře tak, aby poskytovaly různé pracovní zóny, čímž by se staly flexibilními. Jaké zóny máme na mysli?

  • místa pro inspiraci
  • meetingové místnosti
  • tiché prostory
  • společná místa

Využívání technologií

Výhod dnešní moderní doby je třeba využívat. Začleňte správné technologie do designu kanceláří a ulehčete tak komunikaci. Základem jsou zařízení, kanály, společné systémy a sítě, které vám mohou připadat jako velká investice.

Vynaložené náklady se však rychle vrátí. Pracovní trh je plný mileniánů, jejichž technické požadavky jsou daleko vyšší než ty, na které jsme byli zvyklí. Správně použité technologie jim poskytnou lepší prostor pro komunikaci, čímž se zvýší jejich produktivita.

Nezapomeňte na přírodu

V kancelářích nesmí chybět dostatek přirozeného osvětlení a rostlin, které zlepšují kvalitu vzduchu. Lepší vzduch vede k inspiraci, vyššímu zapojení a produktivitě.  O tom, jaké rostliny se do kanceláře hodí nejvíc, jsme již psali.

Denní světlo dokáže zvýšit rychlost učení se až o 20-26 % (Heath, 2015)

V souvislosti s přírodou je možné používat přírodní materiály, kterými se kanceláře dají doslova proplnit. Myslete i na dostatek oken s výhledem na zeleň.

Náš tip: jak na zlepšení komunikace mezi zaměstnanci?

K lepší komunikaci jistě přispěje i zábava. Úspěšné společnosti mají zábavu začleněnou do kultury, kde se snoubí se silnými firemními hodnotami. Jaký je přímý dopad „srandy“ na pracovišti?

  • zdraví organizace – zábava je součástí emočního wellnessu
  • produktivita – zaměstnanci firmy Google mají 20 % času z pracovního dne věnovat tomu, co chtějí dělat
  • angažovanost – vnímání práce jako zábavy zvyšuje zapojení a motivaci zaměstnanců

Jak začnete se zlepšováním komunikace vy?

  předchozí článek další článek  
Natočili jsme naše první reklamní video

Natočili jsme naše první reklamní video

08 / 08 / 2018 Novinka FLEXI OFFICE

Dne 2. 8. 2018 jsme natočili naše první reklamní video v prostorech business centra na Bredovském dvoře. Video obsahuje popis služby pronájmu kanceláří a zasedacích místností, no i služby založení společnosti a poskytnutí sídla klientům.

celý článek
Kam investovat volné finanční prostředky?

Kam investovat volné finanční prostředky?

17 / 07 / 2018 Článek FLEXI OFFICE

Pokud máte volné finanční prostředky, je vhodné je nějakým způsobem investovat, a tím je zhodnocovat. Kam byste své úspory měli uložit? Vyplatí se vám jednorázová nebo dlouhodobá investice?

celý článek
Dobré zprávy pro malé podnikatele. Od online EET vláda ulevila

Dobré zprávy pro malé podnikatele. Od online EET vláda ulevila

03 / 07 / 2018 Článek FLEXI OFFICE

Všichni malí podnikatelé a živnostníci si budou moci zvolit způsob vykazování tržeb do určené hranice obratu. V případě, že jejich hotovostní příjmy nepřesahují více než 200 000 korun ročně, mají možnost používat papírové účtenky, které díky zjednodušenému režimu EET od státu dostanou zdarma.

celý článek

Přihlaste se k odběru novinek a získejte

Voucher na pronájem zasedací místnosti nebo kanceláře
na 1 hodinu zdarma

Přihlaste se k odběru novinek a získejte

Voucher na pronájem zasedací místnosti nebo kanceláře
na 1 hodinu zdarma

FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 234 723 500
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace