Jak zařídit kancelář a co u toho mít na paměti?

24 / 07 / 2019 Článek FLEXI OFFICE

Jak zařídit kancelář a co u toho mít na paměti?

Tradiční reprezentativní kancelář nebo raději originální prostory coworkingu? V dnešní době se zařízení kanceláře meze nekladou. Ať už si do pracovních prostor chcete pověsit houpačku nebo zůstat u klasického vybavení kanceláře, je přitom důležité myslet nejen na sebe, ale také na klienty a investory.

Při oslovování a další spolupráci s klienty a investory bude váš pracovní prostor místem nejen pro setkávání, ale také vizitkou firmy. Proto je vhodné myslet i na reprezentativní prostředí a styl zařízení. Je potřeba mít na paměti, že ne každý klient ocení v zasedací místnosti například houpací sítě.

 

Kancelář jako druhý domov

V kanceláři tráví mnoho zaměstnanců spoustu svého času, a to často i více než ve svém vlastním domově. I proto by mělo být pracovní prostředí příjemné a inspirativní, aby bylo možné odvádět kvalitní práci a zároveň se cítit v kanceláři pohodlně. Na to by měl myslet i každý začínající podnikatel, který kancelář zařizuje.

Samozřejmostí je dostatek denního světla, dostatečná cirkulace vzduchu a příjemná teplota. Pokud uvažujete o pronájmu kanceláře u nás, je samozřejmostí, že jsou všechny tyto základní potřeby splněny. Navíc je takováto kancelář již plně vybavena k okamžitému používání a vám stačí si přinést pouze vlastní pracovní náčiní.

       

Řešení ve formě pronájmu

Na začátku podnikání je zapotřebí vyřídit velké množství věcí. Ať už jde o samotný proces zakládání firmy, vyřizování sídla společnosti, shánění investorů či oslovování klientů. Proto je také realitou, že většina začínajících podnikatelů nemá na zařizování kanceláře čas, energii, ani finance. To se dá lehce vyřešit pronájmem kanceláře.

Čím dál více podnikatelů dnes řeší pracovní prostory pronájmem již zařízených kanceláří. A to ať už na krátkodobý, nebo dlouhodobý pronájem. Samozřejmostí u nás jsou pak nadstandardní služby, jako automatické poskytnutí sídla společnosti, služby osobních asistentek, účetní a daňové poradenství a mnoho jiného.

Pokud však nechcete nebo nemůžete investovat do pronájmu celé kanceláře, existuje zde i možnost coworkingu, tedy sdílení pracovních prostor. Jestliže nepotřebujete kancelář na full-time pronájem a nevadí vám společnost dalších lidí, je pro vás tato možnost ideální. Navíc je cenově nejvýhodnější, jelikož se dělíte o náklady s ostatními obyvateli prostor.



Pronajměte si příjemnou kancelář v reprezentativní lokalitě

Ušetříte čas, energii i peníze

  předchozí článek další článek  
Máte již registrovaného skutečného majitele? Flexi Office vám pomůže

Máte již registrovaného skutečného majitele? Flexi Office vám pomůže

26 / 09 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Od června 2021 je v platnosti novela zákona o evidenci skutečných majitelů. S registrací skutečného majitele vám může pomoci společnost Flexi Office.

celý článek
Servisované privátní kanceláře versus coworkingová centra: V čem je rozdíl?

Servisované privátní kanceláře versus coworkingová centra: V čem je rozdíl?

15 / 08 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Jaký je rozdíl mezi coworkingem a servisovanou privátní kanceláří? Porovnali jsme pro vás jednotlivé možnosti a zde vám přinášíme výsledek.

celý článek
Cenové srovnání klasických a servisovaných kanceláří

Cenové srovnání klasických a servisovaných kanceláří

18 / 07 / 2023 Článek FLEXI OFFICE

Jaký je rozdíl mezi klasickými a servisovanými kancelářemi? Z hlediska financí je pronájem servisovaných kanceláří značně výhodnější.

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace