Jak zařídit kancelář a co u toho mít na paměti?
.jpg)
Tradiční reprezentativní kancelář nebo raději originální prostory coworkingu? V dnešní době se zařízení kanceláře meze nekladou. Ať už si do pracovních prostor chcete pověsit houpačku nebo zůstat u klasického vybavení kanceláře, je přitom důležité myslet nejen na sebe, ale také na klienty a investory.
Při oslovování a další spolupráci s klienty a investory bude váš pracovní prostor místem nejen pro setkávání, ale také vizitkou firmy. Proto je vhodné myslet i na reprezentativní prostředí a styl zařízení. Je potřeba mít na paměti, že ne každý klient ocení v zasedací místnosti například houpací sítě.
Kancelář jako druhý domov
V kanceláři tráví mnoho zaměstnanců spoustu svého času, a to často i více než ve svém vlastním domově. I proto by mělo být pracovní prostředí příjemné a inspirativní, aby bylo možné odvádět kvalitní práci a zároveň se cítit v kanceláři pohodlně. Na to by měl myslet i každý začínající podnikatel, který kancelář zařizuje.
Samozřejmostí je dostatek denního světla, dostatečná cirkulace vzduchu a příjemná teplota. Pokud uvažujete o pronájmu kanceláře u nás, je samozřejmostí, že jsou všechny tyto základní potřeby splněny. Navíc je takováto kancelář již plně vybavena k okamžitému používání a vám stačí si přinést pouze vlastní pracovní náčiní.
Řešení ve formě pronájmu
Na začátku podnikání je zapotřebí vyřídit velké množství věcí. Ať už jde o samotný proces zakládání firmy, vyřizování sídla společnosti, shánění investorů či oslovování klientů. Proto je také realitou, že většina začínajících podnikatelů nemá na zařizování kanceláře čas, energii, ani finance. To se dá lehce vyřešit pronájmem kanceláře.
Čím dál více podnikatelů dnes řeší pracovní prostory pronájmem již zařízených kanceláří. A to ať už na krátkodobý, nebo dlouhodobý pronájem. Samozřejmostí u nás jsou pak nadstandardní služby, jako automatické poskytnutí sídla společnosti, služby osobních asistentek, účetní a daňové poradenství a mnoho jiného.
Pokud však nechcete nebo nemůžete investovat do pronájmu celé kanceláře, existuje zde i možnost coworkingu, tedy sdílení pracovních prostor. Jestliže nepotřebujete kancelář na full-time pronájem a nevadí vám společnost dalších lidí, je pro vás tato možnost ideální. Navíc je cenově nejvýhodnější, jelikož se dělíte o náklady s ostatními obyvateli prostor.
Pronajměte si příjemnou kancelář v reprezentativní lokalitě
Ušetříte čas, energii i peníze
-350x200.jpg)
Hotdesk od Flexi Office
Hot desking představuje model sdílení pracovního místa ve společnosti, které je užíváno více zaměstnanci. Podobnou službu nabízí i Flexi Office.
celý článek
Jaký má vliv hudba na pracovišti?
Věděli jste, že hudba na pracovišti dokáže pozitivně ovlivnit náš pracovní výkon? Který typ hudby je k tomu nejvhodnější? Více zjistíte v našem článku.
celý článek
Jak úspěšně zvládat stres na pracovišti?
Až 60 % pracovníků na celém světě zažívá na svém pracovišti stres. Víte, jak je možné stres na pracovišti úspěšně zvládat? Zjistěte v našem článku.
celý článek