Jak zařídit kancelář a co u toho mít na paměti?

24 / 07 / 2019 Článek FLEXI OFFICE

Jak zařídit kancelář a co u toho mít na paměti?

Tradiční reprezentativní kancelář nebo raději originální prostory coworkingu? V dnešní době se zařízení kanceláře meze nekladou. Ať už si do pracovních prostor chcete pověsit houpačku nebo zůstat u klasického vybavení kanceláře, je přitom důležité myslet nejen na sebe, ale také na klienty a investory.

Při oslovování a další spolupráci s klienty a investory bude váš pracovní prostor místem nejen pro setkávání, ale také vizitkou firmy. Proto je vhodné myslet i na reprezentativní prostředí a styl zařízení. Je potřeba mít na paměti, že ne každý klient ocení v zasedací místnosti například houpací sítě.

 

Kancelář jako druhý domov

V kanceláři tráví mnoho zaměstnanců spoustu svého času, a to často i více než ve svém vlastním domově. I proto by mělo být pracovní prostředí příjemné a inspirativní, aby bylo možné odvádět kvalitní práci a zároveň se cítit v kanceláři pohodlně. Na to by měl myslet i každý začínající podnikatel, který kancelář zařizuje.

Samozřejmostí je dostatek denního světla, dostatečná cirkulace vzduchu a příjemná teplota. Pokud uvažujete o pronájmu kanceláře u nás, je samozřejmostí, že jsou všechny tyto základní potřeby splněny. Navíc je takováto kancelář již plně vybavena k okamžitému používání a vám stačí si přinést pouze vlastní pracovní náčiní.

       

Řešení ve formě pronájmu

Na začátku podnikání je zapotřebí vyřídit velké množství věcí. Ať už jde o samotný proces zakládání firmy, vyřizování sídla společnosti, shánění investorů či oslovování klientů. Proto je také realitou, že většina začínajících podnikatelů nemá na zařizování kanceláře čas, energii, ani finance. To se dá lehce vyřešit pronájmem kanceláře.

Čím dál více podnikatelů dnes řeší pracovní prostory pronájmem již zařízených kanceláří. A to ať už na krátkodobý, nebo dlouhodobý pronájem. Samozřejmostí u nás jsou pak nadstandardní služby, jako automatické poskytnutí sídla společnosti, služby osobních asistentek, účetní a daňové poradenství a mnoho jiného.

Pokud však nechcete nebo nemůžete investovat do pronájmu celé kanceláře, existuje zde i možnost coworkingu, tedy sdílení pracovních prostor. Jestliže nepotřebujete kancelář na full-time pronájem a nevadí vám společnost dalších lidí, je pro vás tato možnost ideální. Navíc je cenově nejvýhodnější, jelikož se dělíte o náklady s ostatními obyvateli prostor.



Pronajměte si příjemnou kancelář v reprezentativní lokalitě

Ušetříte čas, energii i peníze

  předchozí článek další článek  
Zbrusu nové kanceláře na Bredovském dvoře

Zbrusu nové kanceláře na Bredovském dvoře

13 / 11 / 2019 Novinka FLEXI OFFICE

FLEXI OFFICE stále roste! Rozšířili jsme pro Vás prostory na Bredovském dvoře (Olivova 4, Praha 1) o další nové kanceláře pro 3-7 osob, které Vám nyní přednostně nabízíme za akční zaváděcí ceny.

celý článek
Výhody a nevýhody HOME OFFICE

Výhody a nevýhody HOME OFFICE

06 / 11 / 2019 Článek FLEXI OFFICE

Podnikání z domova má spoustu výhod, ale často se zapomíná na jeho nevýhody. Než se rozhodnete, zda je práce z obývacího pokoje pro vás to pravé, prostudujte si informace v našem článku.

celý článek
Jak začít podnikat od nuly?

Jak začít podnikat od nuly?

03 / 11 / 2019 Článek FLEXI OFFICE

Sníte o tom, že si založíte vlastní podnikání a rozjedete úspěšnou a výdělečnou společnost? Připravte se, že to není žádná procházka růžovou zahradou.

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace