Jak zařídit kancelář a co u toho mít na paměti?

24 / 07 / 2019 Článek FLEXI OFFICE

Jak zařídit kancelář a co u toho mít na paměti?

Tradiční reprezentativní kancelář nebo raději originální prostory coworkingu? V dnešní době se zařízení kanceláře meze nekladou. Ať už si do pracovních prostor chcete pověsit houpačku nebo zůstat u klasického vybavení kanceláře, je přitom důležité myslet nejen na sebe, ale také na klienty a investory.

Při oslovování a další spolupráci s klienty a investory bude váš pracovní prostor místem nejen pro setkávání, ale také vizitkou firmy. Proto je vhodné myslet i na reprezentativní prostředí a styl zařízení. Je potřeba mít na paměti, že ne každý klient ocení v zasedací místnosti například houpací sítě.

 

Kancelář jako druhý domov

V kanceláři tráví mnoho zaměstnanců spoustu svého času, a to často i více než ve svém vlastním domově. I proto by mělo být pracovní prostředí příjemné a inspirativní, aby bylo možné odvádět kvalitní práci a zároveň se cítit v kanceláři pohodlně. Na to by měl myslet i každý začínající podnikatel, který kancelář zařizuje.

Samozřejmostí je dostatek denního světla, dostatečná cirkulace vzduchu a příjemná teplota. Pokud uvažujete o pronájmu kanceláře u nás, je samozřejmostí, že jsou všechny tyto základní potřeby splněny. Navíc je takováto kancelář již plně vybavena k okamžitému používání a vám stačí si přinést pouze vlastní pracovní náčiní.

       

Řešení ve formě pronájmu

Na začátku podnikání je zapotřebí vyřídit velké množství věcí. Ať už jde o samotný proces zakládání firmy, vyřizování sídla společnosti, shánění investorů či oslovování klientů. Proto je také realitou, že většina začínajících podnikatelů nemá na zařizování kanceláře čas, energii, ani finance. To se dá lehce vyřešit pronájmem kanceláře.

Čím dál více podnikatelů dnes řeší pracovní prostory pronájmem již zařízených kanceláří. A to ať už na krátkodobý, nebo dlouhodobý pronájem. Samozřejmostí u nás jsou pak nadstandardní služby, jako automatické poskytnutí sídla společnosti, služby osobních asistentek, účetní a daňové poradenství a mnoho jiného.

Pokud však nechcete nebo nemůžete investovat do pronájmu celé kanceláře, existuje zde i možnost coworkingu, tedy sdílení pracovních prostor. Jestliže nepotřebujete kancelář na full-time pronájem a nevadí vám společnost dalších lidí, je pro vás tato možnost ideální. Navíc je cenově nejvýhodnější, jelikož se dělíte o náklady s ostatními obyvateli prostor.



Pronajměte si příjemnou kancelář v reprezentativní lokalitě

Ušetříte čas, energii i peníze

  předchozí článek další článek  
Komplexní služby pod hlavičkou FLEXI OFFICE

Komplexní služby pod hlavičkou FLEXI OFFICE

17 / 09 / 2021 Novinka FLEXI OFFICE

Začátky podnikání nejsou snadné. Řešíte spoustu věcí naráz a k tomu svůj business. Díky Flexi Office můžete pustit část starostí z hlavy. Zjistěte více.

celý článek
Nadstandardní občerstvení na pracovišti FLEXI OFFICE

Nadstandardní občerstvení na pracovišti FLEXI OFFICE

02 / 09 / 2021 Novinka FLEXI OFFICE

Podle průzkumu by drtivá většina Čechů na pracovišti uvítala benefit formou občerstvení. Dopřejte ho svým zaměstnancům i vy! Poradíme vám, jak na to.

celý článek
Jak si užít léto v kanceláři

Jak si užít léto v kanceláři

20 / 08 / 2021 Článek FLEXI OFFICE

Ať je léto nebo zima ve Flexi Office je vám prima. Zajistíme vám komfort v plně servisovaných kancelářích i přes letní období. Zjistěte více v našem článku.

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace