Jak vybrat doplňky do kanceláře?

06 / 10 / 2019 Článek FLEXI OFFICE

Jak vybrat doplňky do kanceláře?

Méně je někdy více. A to platí i v případě výběru vhodných doplňků do kanceláře. Pracovní prostor je místo, kde trávíte podstatnou část svého života, měl by být proto útulný a pohodlný. Nezapomínejte ale také na to, že na budoucí návštěvníky vaší kanceláře by měl prostor působit reprezentativně a přívětivě.

Kancelář jako vizitka vaší firmy

I přesto, že pro někoho je základ dostatek pokojových rostlin, obrazů či soch, ne každý to ocení. Pokud budete vést pracovní jednání v prostředí připomínající uměleckou galerii nebo květinářství, nemusí to na každého klienta či investora působit tím nejlepším dojmem. Proto se při výbavě kanceláře pokuste dodržet střídmost a vyváženost, aby se na pracovišti cítili dobře zaměstnanci i návštěvníci, ať už půjde o klienty nebo investory.

Řešením je využít samostatné prostory určené ke schůzkám. Zasedací místnost nebo speciální prostory pro schůzky s klienty působí profesionálně, navíc vaší firmě dodají na reprezentativnosti. Ne každý si však může tyto interiéry dovolit. V dnešní době však není nic jednoduššího, než si za dostupné ceny pronajmou zasedací místnost s veškerým vybavením.

Nebojte se pronájmu!

Co se týče pronájmu, netýká se jen zasedacích místností. Jestliže chcete ušetřit při vybavování a zařizování vlastní kanceláře, můžete využít nabídky i v tomto případě. Naše společnost Vám nabízí možnost pronájmu plně vybavené kanceláře s moderními a funkčními doplňky. A to nejen dlouhodobě, ale i třeba na jednu hodinu.

Pronájem kanceláří i dalších prostor Vám nabízí také spoustu dalších benefitů:

  • kompletní administrativní podpora
  • rozsáhlé technické zázemí
  • poštovní služby
  • možnost pronájmu osobní asistentky
  • telefonní a faxové služby

A mnoho dalšího. Pro začínající podnikatele, kteří nechtějí do zařizování kanceláře příliš investovat nebo si to jednoduše nemohou dovolit, je pronájem ideálním řešením. A navíc, pronájmem těchto prostor můžete vyřešit i problém s umístěním sídla společnosti. Adresa na lukrativním místě zajistí Vaší společnosti potřebnou reprezentativnost pro klienty i investory.

  předchozí článek další článek  
Jaký je rozdíl mezi provozovnou a sídlem

Jaký je rozdíl mezi provozovnou a sídlem

13 / 12 / 2021 Článek FLEXI OFFICE

Co je to provozovna a co sídlo? Jaké jsou rozdíly mezi nimi? Jaká pravidla musím dodržet u provozovny? Podrobné vysvětlení naleznete v našem článku.

celý článek
4 tipy, jak si zútulnit interiér kanceláře

4 tipy, jak si zútulnit interiér kanceláře

10 / 12 / 2021 Článek FLEXI OFFICE

V práci trávíme většinu času a je dobré se tam cítit komfortně. Přinášíme pár triků, jak vnést do kanceláře prvky pro příjemnější pracovní prostředí.

celý článek
Provozní doba našich business center v době vánočních svátků

Provozní doba našich business center v době vánočních svátků

03 / 12 / 2021 Novinka FLEXI OFFICE

Provozní doba našich business center v době vánočních svátků

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace