Jak velkou kancelář v dnešní době potřebujeme?

12 / 07 / 2022 Článek FLEXI OFFICE

Jak velkou kancelář v dnešní době potřebujeme?

Jak velkou kancelář v dnešní době potřebujeme?

Najít optimální velikost kanceláří, přizpůsobit privátní i společné prostory a vytvořit zaměstnancům moderní pracovní prostředí, je v podnikání zásadní. Pandemie však změnila pravidla a ovlivňuje to, jak na vhodné rozměry prostor nahlížet.

Pracovní prostor na jednoho zaměstnance

Kolik pracovního prostoru by každý zaměstnanec měl mít?

Dle technické normy ČSN 73 5305 – Administrativní budovy a prostory – je třeba počítat na jedno pracovní místo:

  • s prostorem pro jednání a s odkládacími plochami disponujícím minimálně 12 m2,
  • bez prostoru pro jednání a bez odkládacích ploch s prostorem zabírajícím alespoň 5 m2.

Doporučené parametry jsou o 3 až 4 metry větší. Vyjma norem je však důležité respektovat obsazenost prostor. Ta se před pandemií standardně pohybovala mezi 30 až 40 %.

Společné prostory jsou neméně důležité

Kanceláře tvoří také společné prostory. Nejčastěji se jedná o:

  1. kuchyňku,
  2. relaxační místnost
  3. či zasedací místnost.

V posledním případě je častou otázkou vhodná kapacita a typ uspořádání. Pro sedící lidi kolem obdélníkového stolu je vhodné, aby každému z přítomných nabízela alespoň 4 m2. To samé platí u čtvercového stolu či v případě uspořádání do písmene U.

Pandemie změnila léta zažitá pravidla

Kvůli pandemii covid-19 se markantně zvýšil počet zaměstnanců na home office. Pokud vám nevyhovuje černobílé řešení velké kanceláře, nebo home office, zvolte variantu někde uprostřed. Ideální volbou jsou flexibilní pracoviště.

U Flexi Office je možnost využít menší kancelář, v níž se může střídat více zaměstnanců za výhodnou cenu. V případě potřeby růstů je možnost krátkodobě využít zasedací místnost nebo pracovní místo v jiné kanceláři. Ozvěte se nám a společně nalezneme tu nejvhodnější variantu pro vás či vaši firmu.

FLEXI KANCELÁŘ NA MÍRU

POUZE U FLEXI OFFICE

  předchozí článek další článek  
Pro koho se hodí krátkodobý pronájem kanceláře?

Pro koho se hodí krátkodobý pronájem kanceláře?

01 / 12 / 2022 Novinka FLEXI OFFICE

Krátkodobý pronájem kanceláře je vhodný pro firmy či jednotlivce, kteří hledají kancelář pro sebe nebo svůj tým na několik hodin, dní nebo měsíců.

celý článek
Vánoční provozní doba recepcí v Praze

Vánoční provozní doba recepcí v Praze

29 / 11 / 2022 Novinka FLEXI OFFICE

Během vánočních svátku bude upravena pracovní doba recepcí

celý článek
S kanceláří od Flexi Office vám nic neunikne

S kanceláří od Flexi Office vám nic neunikne

21 / 11 / 2022 Novinka FLEXI OFFICE

Každý klient je během své nepřítomnosti informován o došlé poště, návštěvách apod. Díky našim službám recepce mu nic neunikne a je v obraze i mimo kancelář.

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace