Jak velkou kancelář v dnešní době potřebujeme?

12 / 07 / 2022 Článek FLEXI OFFICE

Jak velkou kancelář v dnešní době potřebujeme?

Jak velkou kancelář v dnešní době potřebujeme?

Najít optimální velikost kanceláří, přizpůsobit privátní i společné prostory a vytvořit zaměstnancům moderní pracovní prostředí, je v podnikání zásadní. Pandemie však změnila pravidla a ovlivňuje to, jak na vhodné rozměry prostor nahlížet.

Pracovní prostor na jednoho zaměstnance

Kolik pracovního prostoru by každý zaměstnanec měl mít?

Dle technické normy ČSN 73 5305 – Administrativní budovy a prostory – je třeba počítat na jedno pracovní místo:

  • s prostorem pro jednání a s odkládacími plochami disponujícím minimálně 12 m2,
  • bez prostoru pro jednání a bez odkládacích ploch s prostorem zabírajícím alespoň 5 m2.

Doporučené parametry jsou o 3 až 4 metry větší. Vyjma norem je však důležité respektovat obsazenost prostor. Ta se před pandemií standardně pohybovala mezi 30 až 40 %.

Společné prostory jsou neméně důležité

Kanceláře tvoří také společné prostory. Nejčastěji se jedná o:

  1. kuchyňku,
  2. relaxační místnost
  3. či zasedací místnost.

V posledním případě je častou otázkou vhodná kapacita a typ uspořádání. Pro sedící lidi kolem obdélníkového stolu je vhodné, aby každému z přítomných nabízela alespoň 4 m2. To samé platí u čtvercového stolu či v případě uspořádání do písmene U.

Pandemie změnila léta zažitá pravidla

Kvůli pandemii covid-19 se markantně zvýšil počet zaměstnanců na home office. Pokud vám nevyhovuje černobílé řešení velké kanceláře, nebo home office, zvolte variantu někde uprostřed. Ideální volbou jsou flexibilní pracoviště.

U Flexi Office je možnost využít menší kancelář, v níž se může střídat více zaměstnanců za výhodnou cenu. V případě potřeby růstů je možnost krátkodobě využít zasedací místnost nebo pracovní místo v jiné kanceláři. Ozvěte se nám a společně nalezneme tu nejvhodnější variantu pro vás či vaši firmu.

FLEXI KANCELÁŘ NA MÍRU

POUZE U FLEXI OFFICE

  předchozí článek další článek  
PF 2024

PF 2024

22 / 12 / 2023 Článek FLEXI OFFICE

Děkujeme Vám za důvěru a přízeň v roce 2023 a do nového roku 2024 přejeme hodně osobních i pracovních úspěchů.

celý článek
Vánoční provozní doba recepcí v Praze

Vánoční provozní doba recepcí v Praze

05 / 12 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Vánoční provozní doba recepcí v Praze

celý článek
Máte již registrovaného skutečného majitele? Flexi Office vám pomůže

Máte již registrovaného skutečného majitele? Flexi Office vám pomůže

26 / 09 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Od června 2021 je v platnosti novela zákona o evidenci skutečných majitelů. S registrací skutečného majitele vám může pomoci společnost Flexi Office.

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace