Jak předejít karanténě pro celou vaši společnost?

23 / 10 / 2020 Novinka FLEXI OFFICE

Jak předejít karanténě pro celou vaši společnost?

Po rozvolnění v letním období čelí Česko silnější druhé vlně koronavirové epidemie. Kromě celostátně platných vládních opatření se šíření nákazy museli speciálně přizpůsobit i zaměstnavatelé.

Riziko karantény pro celé oddělení nebo i společnost je v dnešní době a počtu nakažených stále větším problémem. Dopady na firmu by v takových případech mohly být až likvidační. Jak tomuto riziku předejít a připravit se na podzim a zimu?

Rozdělte svůj tým

Jedním z řešení, ke kterým firmy přistupují, je rozdělení zaměstnanců do několika týmů. Ty se pak navzájem nesmějí potkávat. Například společnost XY už na jaře zavedla tři týmy A, B a C. Jednotliví členové týmu se nesměli setkat v práci, ale ani ve volném čase. Týmy A a B se střídaly po týdnu, o víkendu se kanceláře kompletně dezinfikovaly. Tým C nesměl do kanceláří vůbec. Tento postup se firme XY vyplatil a podobný režim má firma v plánu i na nadále.

Pokud nemáte možnost využít malé, klasické kanceláře a záleží vám na setrvání chodu firmy a klíčových manažerech, kteří by se potkávali ve velmi úzkém kolektivu, je vhodným způsobem využití tzv. co-workingových center či „hubů. V podstatě se jedná o sdílené kancelářské prostory, s možností shledávání se minimálního množství osob, za flexibilních podmínek. Takové využívání se stalo trendem současné pandemické doby. Možnosti jsou různé.

Využijte malých prostor pro malé skupiny lidí

Společnost Flexi Office se pohotově přizpůsobila aktuálním požadavkům firem a poskytuje tak pronájem kancelářských prostor o maximální kapacitě 5 osob, kdy hlavní prioritou je co nejmenší počet osob ve sdílené kanceláři a minimalizace rizik nakažení koronavirem.

Samozřejmostí je flexibilní pronájem, kdy v případě nemoci či z osobních důvodů můžete využívání pracovního místa libovolně a kdykoliv ukončit. Flexi Office je schopna reagovat i na individuální požadavky ze strany zákazníků, pronajímá oddělené kanceláře nebo nabízí pracovní místo v kanceláři pouze pro 2 osoby. Zajistí se tak minimální střídání zaměstnanců a jejich vzájemné střetávání.

Zjistěte možnosti pronájmu kanceláří

Rádi Vám poradíme a vybereme pro Vás to pravé

  předchozí článek další článek  
Máte již registrovaného skutečného majitele? Flexi Office vám pomůže

Máte již registrovaného skutečného majitele? Flexi Office vám pomůže

26 / 09 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Od června 2021 je v platnosti novela zákona o evidenci skutečných majitelů. S registrací skutečného majitele vám může pomoci společnost Flexi Office.

celý článek
Servisované privátní kanceláře versus coworkingová centra: V čem je rozdíl?

Servisované privátní kanceláře versus coworkingová centra: V čem je rozdíl?

15 / 08 / 2023 Novinka FLEXI OFFICE

Jaký je rozdíl mezi coworkingem a servisovanou privátní kanceláří? Porovnali jsme pro vás jednotlivé možnosti a zde vám přinášíme výsledek.

celý článek
Cenové srovnání klasických a servisovaných kanceláří

Cenové srovnání klasických a servisovaných kanceláří

18 / 07 / 2023 Článek FLEXI OFFICE

Jaký je rozdíl mezi klasickými a servisovanými kancelářemi? Z hlediska financí je pronájem servisovaných kanceláří značně výhodnější.

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace