Jak podnikat a nezkrachovat? Máme pro vás pár užitečných tipů!

06 / 06 / 2019 Článek FLEXI OFFICE

Jak podnikat a nezkrachovat? Máme pro vás pár užitečných tipů!

Sníte o vlastním podnikání? Pokud ano, přinášíme vám pár užitečných tipů, jak podnikat a rozjet úspěšnou společnost. Budoucnost a úspěch vaší firmy je totiž velmi ovlivněn i tím, co předchází samotnému formálnímu založení živnosti.

Na začátku všeho je nápad. Mít dobrý záměr, v čem podnikat, je velký počáteční úspěch. Ten by měl být samozřejmě něčím, co vás bude naplňovat a pro co budete ochotni obětovat podstatnou část svého života. Počítejte s tím, že jakmile se jednou rozhodnete založit vlastní společnost, stane se vaší téměř neoddělitelnou součástí.

Naše tipy k úspěšnému podnikání

Co potřebujete, aby se vašemu podnikání dařilo a nehrozil vám ihned krach?

  • Originální a promyšlený podnikatelský nápad
  • Časovou flexibilitu a energii
  • Nadšení pro svou živnost a smíření se s tím, že jí obětujete svůj čas
  • Finanční kapitál, a to nejen na rozjezd podnikání, ale i na jeho udržení
  • Propracovaný podnikatelský záměr, který může sloužit i pro potencionální investory
  • Nezanedbat administrativu a dbát na pečlivost v daních a účetnictví

Jak si poradit se složitým administrativním procesem nejen při startu podnikání?

Jste rozhodnuti začít podnikat, ale bojíte se složitého administrativního procesu? Pravděpodobně nejste sami a má to svůj důvod. Rozjezd podnikání obnáší složitý a časově náročný postup vyplňování formulářů a sepisování smluv. To všechno samozřejmě musí být prováděno velmi pečlivě a naprosto bezchybně, jinak vaše společnost také vůbec nemusí být zapsána do obchodního nebo živnostenského rejstříku.

Naštěstí jde v dnešní době o lehce řešitelný problém, jelikož se můžete obránit na nás a využít našich služeb pro podporu podnikání. Pomůžeme vám se založením společnosti pomoci a navíc můžete využít administrativních služeb při zakládání živnosti, ale také daňového a účetního poradenství nebo si pronajmout sídlo společnosti.

Dnešní trh také nabízí prodej tzv. ready-made společností. Pokud chcete vlastní podnikání, ale nestojíte o složité zakládací procesy, můžete si koupit již založenou firmu. Tyto hotové společnosti mají všechny potřebné náležitosti a vy už se tak můžete soustředit jen na rozvoj firmy.

 

Jak zařídit kanceláře?

Administrativní zátěž není jediným problémem, který na začínající podnikatele čeká. Kromě papírování je třeba myslet i na praktičtější věci. Kde budou zaměstnanci sedět? Kam můžete pozvat klienty a působit na ně tak, aby vás brali vážně? Jak kancelář vybavit a zařídit? A hlavně, kde na to všechno vzít? I tyto problémy však mají své řešení. Není potřeba hned zařizovat komplet kancelář, zvláště když ji třeba nemáte v plánu využívat permanentně. Vše lze snadno vyřešit formou dlouhodobého či krátkodobého pronájmu, případně pronájmu zasedacích prostor.

 

  předchozí článek další článek  
PF 2023

PF 2023

19 / 12 / 2022 Novinka FLEXI OFFICE

PF 2023

celý článek
Pro koho se hodí krátkodobý pronájem kanceláře?

Pro koho se hodí krátkodobý pronájem kanceláře?

01 / 12 / 2022 Novinka FLEXI OFFICE

Krátkodobý pronájem kanceláře je vhodný pro firmy či jednotlivce, kteří hledají kancelář pro sebe nebo svůj tým na několik hodin, dní nebo měsíců.

celý článek
Vánoční provozní doba recepcí v Praze

Vánoční provozní doba recepcí v Praze

29 / 11 / 2022 Novinka FLEXI OFFICE

Během vánočních svátku bude upravena pracovní doba recepcí

celý článek
FLEXI OFFICE | Moje profesionální zázemí

rychlý kontakt

kontakt

FLEXI OFFICE s.r.o.
Ovocný trh 572/11
110 00 Praha 1
Česká republika
+420 225 991 991
info@flexioffice.cz
PRONÁJEM ZDARMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace