Jak podnikat a nezkrachovat? Máme pro vás pár užitečných tipů!
.jpg)
Sníte o vlastním podnikání? Pokud ano, přinášíme vám pár užitečných tipů, jak podnikat a rozjet úspěšnou společnost. Budoucnost a úspěch vaší firmy je totiž velmi ovlivněn i tím, co předchází samotnému formálnímu založení živnosti.
Na začátku všeho je nápad. Mít dobrý záměr, v čem podnikat, je velký počáteční úspěch. Ten by měl být samozřejmě něčím, co vás bude naplňovat a pro co budete ochotni obětovat podstatnou část svého života. Počítejte s tím, že jakmile se jednou rozhodnete založit vlastní společnost, stane se vaší téměř neoddělitelnou součástí.
Naše tipy k úspěšnému podnikání
Co potřebujete, aby se vašemu podnikání dařilo a nehrozil vám ihned krach?
- Originální a promyšlený podnikatelský nápad
- Časovou flexibilitu a energii
- Nadšení pro svou živnost a smíření se s tím, že jí obětujete svůj čas
- Finanční kapitál, a to nejen na rozjezd podnikání, ale i na jeho udržení
- Propracovaný podnikatelský záměr, který může sloužit i pro potencionální investory
- Nezanedbat administrativu a dbát na pečlivost v daních a účetnictví
Jak si poradit se složitým administrativním procesem nejen při startu podnikání?
Jste rozhodnuti začít podnikat, ale bojíte se složitého administrativního procesu? Pravděpodobně nejste sami a má to svůj důvod. Rozjezd podnikání obnáší složitý a časově náročný postup vyplňování formulářů a sepisování smluv. To všechno samozřejmě musí být prováděno velmi pečlivě a naprosto bezchybně, jinak vaše společnost také vůbec nemusí být zapsána do obchodního nebo živnostenského rejstříku.
Naštěstí jde v dnešní době o lehce řešitelný problém, jelikož se můžete obránit na nás a využít našich služeb pro podporu podnikání. Pomůžeme vám se založením společnosti pomoci a navíc můžete využít administrativních služeb při zakládání živnosti, ale také daňového a účetního poradenství nebo si pronajmout sídlo společnosti.
Dnešní trh také nabízí prodej tzv. ready-made společností. Pokud chcete vlastní podnikání, ale nestojíte o složité zakládací procesy, můžete si koupit již založenou firmu. Tyto hotové společnosti mají všechny potřebné náležitosti a vy už se tak můžete soustředit jen na rozvoj firmy.
Jak zařídit kanceláře?
Administrativní zátěž není jediným problémem, který na začínající podnikatele čeká. Kromě papírování je třeba myslet i na praktičtější věci. Kde budou zaměstnanci sedět? Kam můžete pozvat klienty a působit na ně tak, aby vás brali vážně? Jak kancelář vybavit a zařídit? A hlavně, kde na to všechno vzít? I tyto problémy však mají své řešení. Není potřeba hned zařizovat komplet kancelář, zvláště když ji třeba nemáte v plánu využívat permanentně. Vše lze snadno vyřešit formou dlouhodobého či krátkodobého pronájmu, případně pronájmu zasedacích prostor.

Máte již registrovaného skutečného majitele? Flexi Office vám pomůže
Od června 2021 je v platnosti novela zákona o evidenci skutečných majitelů. S registrací skutečného majitele vám může pomoci společnost Flexi Office.
celý článek-350x200.jpg)
Servisované privátní kanceláře versus coworkingová centra: V čem je rozdíl?
Jaký je rozdíl mezi coworkingem a servisovanou privátní kanceláří? Porovnali jsme pro vás jednotlivé možnosti a zde vám přinášíme výsledek.
celý článek-350x200.jpg)
Cenové srovnání klasických a servisovaných kanceláří
Jaký je rozdíl mezi klasickými a servisovanými kancelářemi? Z hlediska financí je pronájem servisovaných kanceláří značně výhodnější.
celý článek